باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به ساوه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه ساوه - خمین - محلات - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك - زاویه - قورچی باشی| باربری مشهد



باربری مشهد به ساوه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به ساوه حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات ساوه - خمین - محلات - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك - زاویه - قورچی باشی وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به ساوه – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات ساوه - خمین - محلات - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك - زاویه - قورچی باشی اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به ساوه  و پرداختن به موضوعات ساوه - خمین - محلات - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك - زاویه - قورچی باشی توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به ساوه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به ساوه  |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

ساوه

شهرستان ساوه (شهر تاریخ چندهزار ساله و شهر یاقوت سرخ) از استان مركزی به مركزیت شهر ساوه و شامل دو بخش اصلی به نام های "مركزی" و "نوبران" است.شهرستان ساوه به مساحت ۸۸۵۵ كیلومتر مربع (معادل ۳۰ درصد مساحت كل استان مركزی) در شمال استان مركزی قرار گرفته است كه بدین ترتیب وسیع‌ترین شهرستان استان مركزی به شمار می‌آید .

كدام شهرها به ساوه نزدیك هستند؟

شهرستان ساوه از شمال و شمال‌غربی به كرج و قزوین، شمال شرقی به شهریار، جنوب شرق به قم، از جنوب به تفرش و از غرب به همدان محدود می‌گردد . باربری مشهد به ساوه – مركز آن شهر ساوه، در ارتفاع ۹۹۵ متری از سطح دریا قرار گرفته است و با مركز استان (اراك) ۱۵۲ كیلومتر فاصله دارد. فاصله ساوه تا تهران ۱۴۰ كیلومتر و تا مركز استان ۱۵۲ كیلومتر است.

نقشه شهرستان ساوه

شهرستان ساوه براساس آخرین تقسیمات كشوری سال ۱۳۷۵ دارای ۵ شهر (ساوه، زوایه، غرق آباد ، مأمونیه، نوبران) ۴ بخش و ۱۲ دهستان بوده است. جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۷۵، حدود ۲۲۳۴۲۹ نفر بوده، ۵/۱۷ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود . از این تعداد ۵۳ درصد ساكن نقاط شهری بوده‌اند.

تاریخچه شهرستان ساوه چیست؟

ساوه یكی از شهرها و مناطق باستانی بازمانده از دوره ساسانی است. این شهر در دوران گذشته در برخورد كلان‌ترین راه‌های كاروانی میان ری باستان، همدان، اصفهان، قزوین، زنجان، قم و كاشان قرار داشته و در روزگار پارتیان یكی از خانمان‌های مهم میان راهی بوده و در سدهٔ ۷ (پیش از میلاد) یكی از دژها و خانمان‌های سرزمین ماد به‌شمار می‌رفته و زیست همگانی در این بخش از ایران از پیشینه و دیرینگی بسیار برخوردار است و از دید زمین‌شناسی از آن دوران سوم و چهارم زمین‌شناسی می‌باشد. ساوه در جریان حمله مغول در قرن هفتم هجری صدمه و آسیب فراوان دید، مغولان شهر را ویران كردند و ساكنان آن را از دم تیغ گذراندند. باربری مشهد به ساوه –كتابخانه‌های بزرگ و موزه‌های ساوه طعمه حریق شد وكتاب‌ها و ابزار دانشی كتابخانه و دانشوران نابود شدند.

زبان و گویش مردم شهر ساوه چیست؟

زبان مردم  شهر ساوه فارسی است و به لهجه ساوه‌ای صحبت می‌كنند. در برخی روستاهای شهرستان ساوه، صحبت به زبان تركی رایج است.

اماكن تاریخی شهرستان ساوه چیست؟

شهرستان ساوه به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی آن همواره در طول تاریخ مورد توجه بوده است؛ لذا باید این منطقه را مركز جاذبه‌های تاریخی استان مركزی نامید.شهرستان ساوه دارای 70 اثر تاریخی ثبت شده می باشد. مسجد جامع ساوه، مناره مسجد جامع،  قله تاریخی الویر، تپه الویر ، قلعه الویر ، قلعه گبری،  قلعه آردمین ،  بنای مسجد انقلاب (قرمز)،  كاروانسرای باغ شیخ،  پل تاریخی سرحده، امامزاده سید اسحاق،  غار كوه ساوه (شاپسند)، مناره مسجد سرخ،  مسجد بازار ساوه، آب انبار مسجد جامع،  تپه‌های باستانی در مأمونیه، امامزاده پنج تن در بدچال،  مجموعه تپه باستانی آوه ،  مقبره پیغمبر، مقبره شاهزاده سلیمان،  تپه باستانی خانقاه  و غیره از جمله این آثاراست.

سوغاتی ساوه چیست؟

شهر ساوه را با انار و محصولات صنعتی‌اش می‌شناسند. در هر فصلی از سال كه به ساوه سفر كنید می‌توانید سوغاتی های ساوه مخصوص آن فصل را با خودتان به همراه ببرید. باسلوق ساوه سوغاتی سنتی شهرستان ساوه است. شكل ظاهری‌اش با دیگر باسلوق‌ها فرق دارد. باسلوق از گردو،شیره انگو‌ر و از ادویه‌جات بسته به سلیقه‌های مختلف تهیه می‌شود. نان قندی یا ماستی از دیگر سوغاتی‌های این شهر است.

باربری مشهد به ساوه  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به ساوه  - ساوه - خمین - محلات - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك - زاویه - قورچی باشیرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

Top