باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به ابهر | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار -قیدار-سجاس| باربری مشهد



باربری مشهد به ابهر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به ابهرحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار -قیدار-سجاس وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به ابهر– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار -قیدار-سجاس اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به ابهر و پرداختن به موضوعات خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار -قیدار-سجاس توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به ابهر در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به ابهر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهرستان ابهر

ابهر شهری در استان زنجان است و به دروازه آذربایجان شهرت دارد. این شهر بعد از زنجان پرجمعیت ترین شهر استان محسوب می شود. ابهر یا اوهر قدیم تا غرب تهران 244 كیلومتر و تا شمال شرق زنجان 90 كیلومتر فاصله دارد. مردم این منطقه به زبان تركی لهجه ابهری صحبت می كنند. از قدیم ابهر به شهری با باغ های سرسبز و پررونق شهرت داشته است، میوه هایی مانند انگور، گلابی و گردو از محصولات ممتاز این شهر هستند. البته ابهر به دلیل داشتن كارخانه های متعدد جزو شهرهای صنعتی منطقه آذربایجان محسوب می شود. باربری مشهد به ابهر– روستای درسجین، سدكینه ورز، آرامگاه پیر احمد زهرنوش، بقعه امامزاده اسماعیل و بقعه امامزاده زیدالكبیر جزو دیدنی های ابهر هستند. قالی، گلیم و جاجیم از صنایع دستی و سوغاتی های این شهر به شمار می آیند. هتل بزرگ زنجان  و مجتمع جهانگردی زنجان از مراكز اقامتی استان است كه گردشگران می توانند اقامتی دل نشین را در آن تجربه كنند.

 یكی از شهرهای شمال باختر ایران است. مركز این شهرستان، شهر ابهر است.جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال۱۳۹۵ خورشیدی، برابر با۱۵۱٬۳۱۹ نفر می باشد. ره‌آورد آن: انگور(محصول تاكستان های زیبای شهر) و نان روغنی به نام اگردك است.مساحت این شهرستان بیش از ۳۳۶۲ كیلومتر مربع است این شهرستان از شمال به شهرستان طارم و از شمال شرقی به استان قزوین ، از خاور به شهرستان تاكستان ، از جنوب به استان همدان و از باختر به شهرستان خدابنده محدود است .این شهرستان در ۴۹ درجه و ۲۵ دقیقه تا ۴۸ درجه و ۳۵ دقیقه طول شرقی نصف النهار گرینویچ و ۳۶ درجه و ۴۵ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۵۰ دقیقه عرض شمالی خط استوا قرار گرفته است . از نظر بوم شناسی در انتهای كوه های زنجان جنوبی قرار گرفته است و دارای رودهای مهمی بنام ابهررود و خرارود. باربری مشهد به ابهر– از عوامل اصلی انگیزه ی ایجاد شهر ابهر ، عوامل جغرافیایی بوده است .جریان رودخانه ابهر رود كه باعث به وجود آمدن سرزمینهای آبرفتی و حاصلخیز نسبتاً وسیع اطراف آن شده ، عامل رشد كشاوزی می باشد.

مسجد جامع ابهر

این مسجد در سنهٔ ۸۸۸ هَ.ق. ساخته شده‌است، و دو در دارد: یكی طرف مشرق و دیگری طرف مغرب. صحن آن هشت ذرع، عرض و دوازده ذرع طول دارد و حوض عمیقی دارد كه مخروبه است. مقصوره و ایوان سمت جنوب مسجد واقع و دو منار كاشی در دو گوشهٔ ایوان ساخته شده و دوشبستان آن در سمت مشرق و مغرب ایوان واقع شده‌است. تاریخ بنا و بانی اولی مسجد در سنگ مرمری نوشته شده ولی نام بانی و تاریخ بنا محو شده‌است. گویند یكی از امراء صفویه آن را تعمیر كرده و عبداﷲ میرزا پسر فتحعلی شاه نیز آن را تعمیر كرده‌است. این مسجد دو محلهٔ ابهر را از هم جدا می‌كند و خود آن در محلهٔ قدیم در مشرق قصبه واقع شده‌است.

باربری مشهد به ابهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار -قیدار-سجاسرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top