باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری كامیون مشهد | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه باربری آنلاین مشهد- باربری مشهد- باربری تریلی كمپرسی مشهد- تعاونی باربری مشهد- باربری سنگین مشهد- باربری ترانزیت مشهد- حمل و نقل مشهد- شركتهای حمل و نقل مشهد| باربری مشهد



باربری كامیون مشهد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری كامیون مشهدحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات باربری آنلاین مشهد- باربری مشهد- باربری تریلی كمپرسی مشهد- تعاونی باربری مشهد- باربری سنگین مشهد- باربری ترانزیت مشهد- حمل و نقل مشهد- شركتهای حمل و نقل مشهد وارد این صفحه شده اید.

باربری كامیون مشهد– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات باربری آنلاین مشهد- باربری مشهد- باربری تریلی كمپرسی مشهد- تعاونی باربری مشهد- باربری سنگین مشهد- باربری ترانزیت مشهد- حمل و نقل مشهد- شركتهای حمل و نقل مشهد اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری كامیون مشهد و پرداختن به موضوعات باربری آنلاین مشهد- باربری مشهد- باربری تریلی كمپرسی مشهد- تعاونی باربری مشهد- باربری سنگین مشهد- باربری ترانزیت مشهد- حمل و نقل مشهد- شركتهای حمل و نقل مشهد توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری كامیون در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

انواع كامیون  ، شامل دسته بندی كلی از ماشین های حمل بار است. در تعریف كلی كامیون وسیله نقلیه موتوری برای حمل بار است كه برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود. باربری كامیون مشهد - كامیون ها دارای انواع مختلفی هستند كه بسته به نوع كار , حجم بار , وزن بار و نحوه جابه جایی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. كامیون ها دارای ظرفیت های مختلفی هستند كه به طور معمول این ظرفیت از ۴ تن به بالا شروع می شود.

در واقع كامیون ، به دسته بندی كلی از خود روهای حمل بار تعلق دارد كه نوعی وسیله موتوردار برای حمل بار است. این وسیله می تواند بارهای سنگین و صنعتی را جابجا كند.كامیون ها بر اساس حجم بار، نوع كار، وزن بار و چگونگی حمل بار در گروه ها ی مختلفی قرار می گیرند.

معرفی خدمات شركت باربری مشهد و انواع كامیون

این شركت با داشتن انواع كامیون حمل بار توانایی جابجایی هر نوع باری با هر اندازه و وزنی را به تمام نقاط ایران و حتی خارج از كشور دارد. خودروهای حمل بار این شركت دارای بارنامه های معتبر هستند و در صورت بروز حادثه برای خودرو یا بار، تمام خسارت وارد شده به مرسوله توسط شركت باربری مشهدبه طور كامل جبران می شود. باربری كامیون مشهد -در واقع شما می توانید صفرتاصد كار را بر عهده این شركت بگذارید. این شركت نه تنها برای جابجایی وحمل اقدام می كند بلكه قادر به بسته بندی لوازم شما نیز می باشد.كسانی كه كارگاه های صنایع آلومینیومی یا باشگاه پرورش اندام دارند ازانواع كامیون حمل بار برای جابجایی استفاده می كنند.

انواع كامیون در صنعت باربری ایران

انواع كامیون , بر اساس میزان ظرفیت

اگر شما برای حمل بار خود به دنبال یك وسیله باری باشید اولین نكته ای كه اهمیت پیدا می كند وزن بار شما است . چرا كه نوع وسیله نقلیه باربری و اتوبار بر اساس وزن بار شما انتخاب می شود .انواع ماشین های باری موجود در ایران بر اساس ظرفیت :

وانت بار :

برای حمل بارهای كوچك و سبك از این وسیله باربری استفاده می شود.وانت بار وسیله ای برای حمل بارهای كوچك با وزن كم می باشد.از این وسیله نمی توان برای حمل بار های صنعتی سنگین استفاده كرد.

وانت نیسان :

این وسلیه باربری و اتوبار كه توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد.وانت نیسان نوعی وسیله باربری است كه می تواند باری به وزن ۲ تن را نیز جابجا و حمل كند. البته ظرفیت این ماشین باری نهایتا ۲ تن می باشد.

خاور :

كامیونت هایی كه دارای ظرفیت بین ۳ تن تا حداكثر ۶ تن هستند . باربری كامیون مشهد -كه خاور مسقف اكثرا توسط اتوبار ها جهت حمل اثاثیه به كار گرفته می شوند.خاور نوعی كامیونت است كه ظرفیت حمل بار آن نهایتا ۶ تن می باشد و نسبت به نیسان ظرفیت و گنجایش بیشتری دارد و برای مسافت های دور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

كامیون تك محور :

این وسیله كه به كامیون تك شهرت دارد ظرفیت حمل ۱۰ تن بار را دارد.كامیون تك محور نوعی وسیله حمل بار است كه ظرفیتی حدود ۱۰ تن دارد و برای حمل بارهای صنعتی و نیمه صنعتی مناسب است.

كامیون دو محور :

این نوع كامیون را اصطلاحا كامیون جفت می نامند و كامیون جفت ظرفیت حمل ۱۵ تن بار را دارد.كامیون دو محور كه به آن كامیون جفت نیز می گویند ظرفیتی حدود ۱۵ تن دارد و بسیار مناسب برای حمل بار های سنگین می باشد.

تریلی :

همان كشنده های هستند كه انواع باركش را حمل می كنند و برای بار های بالای ۱۵ تن از آنها استفاده می شود و حداكثر وزن استاندارد مجاز برای تریلی ها ۲۲ است.تریلی توانایی باركشی انواع ماشین ها را نیز دارند و وزنی بین ۱۵ تا ۲۲ تن را می تواند تحمل كند و عمل باركشی را به سهولت انجام دهد.

انواع كامیون , بر اساس نوع كاربری و نوع اتاق

در ادامه می توانید انواع ماشین های باربری و اتوبار را بر اساس نوع كاربرد و نوع اتاق آنها مشاهده كنید . در مطلب باربری تریلی به صورت تخصصی در مورد انواع تریلی توضیح داده شده است.

كامیون اتاق‌دار:

كامیونی كه حداكثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق ۱٫۵ متر باشد. برای حمل خرده بار,  میوه و تره بار , مواد غذایی , برنج , مصالح و … از كامیون اتاقدار استفاده میشود.

كامیون اتاق دار كه دارای دیواره های بلندی برای بارهای حجیم است بسیار مناسب برای حمل میوه و تره بار می باشد.حتی برای حمل مصالح ساختمانی نیز از این وسیله استفاده می شود.

باربری كامیون مشهد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

كامیون لبه‌دار:

به نوع بغل باز شو یا بغلدار هم میگویند .كامیونی كه حداكثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن ازكف اتاق ۸۰ سانتیمتر باشد. كه برای حمل بار هایی كه با لیفتراك بارگیری می شوند معمولا از ماشین های لبه دار استفاده میشود. باربری كامیون مشهد -دیواره های كناری این ماشین باز می شوند.كامیون لبه دار كه به بغل باز نیز معروف است حداكثرارتفاع دیواره آن ۸۰ سانتی متر است. از این نوع ماشین حمل بار برای بارهایی كه با لیفتراك بارگیری می شوند استفاده می شود.

كامیون تیغه‌دار:

كامیونی كه قسمت بار آن به وسیله تیغه‌ای طولی به دونیمه مساوی تقسیم شده باشد. این نوع باركش برای حمل و جابجایی كانتینر ها استفاده میشوند.

كامیونی كفی:

كامیونی كه قسمت بار آن دیواره نداشته باشد. از این باركشی هم برای حمل سنگ , پالت , خودروهای سنگین و .. استفاده می شود.

كامیون سقف‌دار (مسقف):

كامیونی كه قسمت بار آن به صورت محفظه سرپوشیده ساخته شده‌است. مزیت این نوع ماشین محفوظ بودن بار است . همچنین برای بارهای سبك و حجیم از این نوع وسیله استفاده میشود.

كامیون یخچال‌دار:

كامیون سقف داری كه قسمت بار آن دارای تجهیزات سردكننده باشد. همانطور كه از نام این وسیله پیداست برای حمل مواد غذایی مانند گوشت و لبنیات از ماشین یخچالدار استفاده می شود.

كامیون تانكر (باری مخزنی):

كامیونی كه قسمت بارآن به صورت مخزن بسته و برای حمل انواع مایعات ساخته شده‌است. باربری كامیون مشهد -تانكرهای مواد غذایی معمولا از جنس استیل هستند و به طور معمول هر تانكر به صورت تخصصی یك مایع خاص را حمل میكند. برای مثال , تانكر آب , تانكر روغن خوراكی , تانكر روغن صنعتی , تانكیر شیر و …

كامیون بونكر:

كامیونی كه قسمت بارآن به صورت مخزن بسته و برای حمل انواع جامدات شكل پذیر (فله) مانند سیمان كه در ساخت بتون كاربرد دارد ساخته شده‌است.كامیون بونكر كه قسمت بار آن دارای مخزنی برای نگه داشتن مواد جامدی مثل سیمان و… است.

كامیون مخلوط‌كن (میكسر):

كامیونی كه قسمت بار آن به صورت مخزن بسته ودارای دستگاه مخلوط كن باشد. این نوع كامیون برای مخلوط و میكس كردن مواد تشكیل دهنده بتون و حمل آن به محل مصرف استفاده می‌شود. باربری كامیون مشهد -این كامیون دارای یك مخزن گردان می‌باشد تا بتون تا رسیدن به مقصد سفت و خشك نشود.كامیون مخلوط كن یا میكسر دارای مخزن و دستگاه مخلوط كن می باشد و از این نوع كامیون برای مخلوط كردن مواد استفاده می شود.

كامیون كمپرسی:

كامیون اتاق داری كه تخلیه بار آن به وسیله دستگاه كمپرس انجام می‌شود. كه معمولا برای حمل مصالح ساختمانی , بار های فله , خاك و … از كامیون كمپرسی استفاده می شود.كامیون كمپرسی نوعی كامیون اتاق دار است كه بار را به وسیله دستگاه كمپرسی تخلیه می كند.

تریلی ترانزیت (چادری) :

باركش مسقفی كه توسط برزنت پوشیده شده و معمولا برای بارهای گمكری و صادراتی از آن استفاده می شود و همین علت به آن تریلی ترانزیت گفته می شود.تریلی ترانزیت نوعی وسیله باركشی است كه توسط برزنت مسقف شده است و برای بار های گمركی استفاده می شود.

تریلی جامبو :

نوعی تریلی چادری است كه در باركش آن حجم بیشتری از كالا (حدود نصف دهنه) بارگیری میشود.تریلی جامبو نوعی وسیله حمل بار چادردار است كه باركشی خوبی دارد.

بوژی :

هزارچرخ یا بوژی یا ارابه واگن نوعی تریلر دارای محورهای متناسب با میزان بار است و برای حمل بارهای بسیار سنگین به منظور كاهش فشار بار بر روی جاده، راه آهن و همچنین وسایل نقلیه بكار می‌رود.هزار چرخ نوعی ماشین حمل بار است كه دارای محورهای متناسب با میزان و اندازه بار است.ازاین نوع وسیله باری برای حمل بار های فوق سنگین استفاده می شود.

باربری كامیون مشهد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری كامیون مشهد - باربری آنلاین مشهد- باربری مشهد- باربری تریلی كمپرسی مشهد- تعاونی باربری مشهد- باربری سنگین مشهد- باربری ترانزیت مشهد- حمل و نقل مشهد- شركتهای حمل و نقل مشهدرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top