باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به اهواز با ارزانترین تعرفه و نرخنامه آماده اثاث كشی منزل و اداری از مشهد به دزفول - آبادان - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه - شوش با انواع خاور مسقف نیسان كامیون كامیونت تریلی و ده چرخ در خدمت شما می باشد.



باربری مشهد به اهواز | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور

باربری مشهد به اهواز به عنوان یكی از بزرگترین شركت های باربری مشهد اهواز دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به اهواز و تمام شهرهای دزفول - آبادان - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه - شوش  می باشد.ضمنا ما كلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی كالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به اهواز همواره سعی نموده است با همكاری كارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه كار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به اهواز | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خاور

باربری مشهد به اهواز همچنین افتخار خود می داند كه در ارائه خدمات اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به اهواز در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یكی از شماره این شركت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به اهواز و شهرهای دزفول - آبادان - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه - شوش  تخصص باربری مشهد به اهواز می باشد.

باربری مشهد به اهواز دارای انواع خودرو سبك و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و كامیونت برای مسیر مشهد به اهواز و شهرهای دزفول - آبادان - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه - شوش  به همراه كارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به اهواز در نظر گرفته شده است

استان خوزستان، استانی در جنوب غرب ایران است كه بر كرانهٔ خلیج فارس قرار دارد و مركز تولید نفت و گاز ایران به‌شمار می‌آید. مساحت استان خوزستان ۶۴٫۰۵۷ كیلومتر مربع است و با جمعیتی معادل ۴٬۷۱۰٬۵۰۶ نفر (۱۳۹۵)، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. در سال ۱۳۰۳ مركز استان خوزستان از شوشتر به اهواز منتقل شد. از آن زمان تاكنون شهر اهواز مركز این استان است.

از لحاظ تاریخی، خوزستان قدیمی‌ترین منطقهٔ فلات ایران محسوب می‌شود، كه پیشینهٔ سكونت انسان در آن به ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و شكل‌گیری تمدن عیلام در هزارهٔ سوم قبل از میلاد، بازمی‌گردد. خوزستان از شمالشرق به لرستان، از شرق به استان چهارمحال و بختیاری، از شمالغرب به ایلام، از جنوب‌شرقی به كهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به بوشهر و خلیج فارس و از غرب به كشور عراق محدود می‌شود.

استان خوزستان هم‌اكنون دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری می‌باشد. شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (بزرگترین تولیدكننده نفت ایران)، شركت ملی حفاری ایران، شركت فولاد خوزستان و شركت نفت و گاز اروندان در استان خوزستان مستقر می‌باشند.

باربری مشهد به اهواز- در پایان مجددا تاكید می نماید كه تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به اهواز و شهرهای دزفول - آبادان - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه - شوش  در نظر گرفته است لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به اهواز با ما تماس برقرار نمایید.

 

Top