باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد سنندج ارزانترین بزرگترین و باسابقه ترین باربری حال حاضر در مشهد می باشد از تمام نقاط و نواحی شهر مشهد آماده اثاث كشی و اسباب كسی به سنندج می باشد كه دارای كارگران ماهر و بارچین های حرفه ای بوده و در تمام ساعات شبانه روز زیر قیمت اتحادیه سرویس دهی می نماید.



باربری مشهد سنندج ارزانترین بزرگترین و باسابقه ترین باربری مشهد

باربری مشهد سنندج ارزانترین بزرگترین و باسابقه ترین باربری مشهد می باشد ما در مجموعه عظیم باربری مشهد به سنندج و تمامی شهرهای استان كردستان با افتخار اعلام می نماییم كه با 70% تخفیف و زیر قیمت اتحادیه آماده سرویس دهی از تمام مناطق و محلات مشهد به شهر سنندج می باشیم. بنابراین اگر می خواهید ارزان مطمئن و بدون دغدغه كالا و اثاثیه منزل و اداری خود را به كردستان ارسال و حمل نمایید ما در مجموعه باربری مشهد كه عضو مجاز اتحادیه می باشد در خدمت شما می باشیم.

باربری مشهد سنندج ارزانترین بزرگترین و باسابقه ترین باربری در شهر مشهد می باشد كه با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و بی وقفه توانسته است مورد اعتماد همشهریان عزیز قرار گیرد  اگر می خواهید از مشهد به استان كردستان و شهر سنندج اثاث كشی و كالای اداری و تجاری ارسال نمایید ما در خدمت شما خواهیم بود.

باربری مشهد به سنندج نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كردستان در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و كیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : سَنَندَج یكی از شهرهای استان كردستان ایران و بیست و یكمین شهر بزرگ ایران است. سنندج مركز استان كردستان در غرب ایران است كه در ارتفاع ۱٬۴۵۰ تا ۱٬۵۳۸ متری از سطح دریا و در منطقهٔ كوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای سرد و نیمه‌خشك دارد. این شهر از سمت غرب به كوه آبیدر، از سمت شمال به كوه شیخ معروف، از سمت جنوب به كوه سراج الدین، محدود شده‌است و در منطقه‌ای به وسعت ۶/۳۶۸۸ هكتار گسترده شده‌است.

باربری مشهد به سقز نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كردستان در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و كیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : سَقِّز یكی از شهرهای كردستان و از جمله قدیمی ترین شهرها و مناطق خاورمیانه است كه گنجینه ها و آثار و اشیاء فراوان تاریخی در آن كشف شده و در موزه های بزرگ ایران و جهان نگهداری می شوند.

باربری مشهد به مریوان نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كردستان در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و كیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : مریوان مركز شهرستان مریوان یكی از شهرستان‌های مرزی با عراق به‌شمار می‌رود كه در ۱۲۵ كیلومتری غرب شهرستان سنندج، مركز استان كردستان قرار دارد.

باربری مشهد به بانه نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كردستان در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و كیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : بانه شهری در استان كردستان و از شهرهای مرزی بین ایران و عراق است. شهر بانه مركز شهرستان بانه در ۲۰ كیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و ۶۰ كیلومتری جنوب غربی سقز و ۷۰ كیلومتری جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به قروه نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كردستان در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و كیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : قُروِه شهری در غرب ایران است. این شهر، مركز شهرستان قروه است كه سومین شهر پرجمعیت در استان كردستان به‌شمار می‌آید. این شهرستان در دشت وسیعی در شرق شهر سنندج قرار دارد و با بخش اپاختر باختری استان همدان هم‌مرز است، كه این دشت از اپاختر (شمال) به شهرستان بیجار و از جنوب به استان كرمانشاه محدود است. این شهرستان در دامنهٔ رشته كوه زاگرس و در بلندای ۱۹۰۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده‌است و از شهرهای سردسیر كشور به‌شمار می‌آید. رشد و توسعهٔ قروه در مسیر جادهٔ انجام پذیرفته‌است و هم‌چنین به این شهر القابی نظیر «دشت خدا»، «شهر تمیز ایران»، «اولین شهر توریستی ایران»، «شهر تاریخ و فرهنگ»، «شهر تجاری ایران»، «دشت سرسبز ایران» و «پاك‌ترین و خوش‌آب‌وهواترین شهر ایران» معروف است. قروه برای زندگی مطابق ارزیابی دیده‌بان كیفیت هوا در سوئیس معرفی شد و رتبه اول را كسب كرد.

باربری مشهد به كامیاران نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كردستان در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و كیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : كامیاران یكی از شهرهای استان كردستان و مركز شهرستان كامیاران است كه در فاصله ۶۵ كیلومتری جنوب سنندج و ۵۵ كیلومتری شمال شهر كرمانشاه واقع شده‌است. فرهنگ این شهرستان نیز مانند سایر نواحی استان كردستان است و مردم آن به زبان كردی تكلم می‌كنند. زبان ساكنان شهر كامیاران كردی اردلانی است، اما بخشی از مردم كردزبان این شهر كردنشین از گویشوران هورامی و كلهری هستند.

باربری مشهد به بیجار نمونه موفق از باربری ها در مشهد می باشد اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كردستان در تمام ساعات شبانه روز با تضمین قیمت و كیفیت و زیر نرخنامه اتحادیه : بیجار یكی از شهرهای استان كردستان، مركز شهرستان بیجار و از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است. بیجار در گذشته مركز ولایت گروس بوده‌ است. این شهر ۱٬۹۴۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و از لحاظ ارتفاع ۷۷۰ متر از تهران و ۴۲۵ متر از سنندج بلندتر است. فاصله شهر بیجار تا سنندج مركز استان كردستان ۱۴۲ و تا شهر تهران ۴۷۲ كیلومتر می‌باشد. شهر بیجار از شمال غربی به كوه نقاره كوب با ارتفاع ۲٬۲۱۰ متر، از مغرب به كوه نِسار با ارتفاع ۲٬۳۵۰ متر و از جنوب غربی به كوه بادامستان با ارتفاع ۲٬۲۲۵ محدود می‌شود. بیجار منطقه‌ای كوهستانی است؛ با آب و هوایی سرد و خشك. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۶٫۸۵۷ نفر می‌باشد.

 

 

Top