باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

ارزانترین باربری مشهد یزد -حمل تضمینی كالا و اثاثیه با ارزانترین قیمت از مشهد به یزد و سراسر كشور زیر قیمت نرخنامه اتحادیه و با تخفیف استثنایی توسط باربری مشهد به یزد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری



ارزانترین باربری مشهد یزد - اثاث كشی از مشهد به یزد

باربری مشهد به یزد با بیش از یك دهه تجربه موفق در اثاث كشی و اسباب كشی منزل و كالای ادرای از مشهد به یزد میبد اردكان حمیدیا بافق مهریز ابركوه اشكذر تفت زیر قیمت و نرخنامه اتحادیه حمل كالا و اثاثیه منزل و ادرای با تخفیف استثنایی 70% آماده ارائه خدمات و سرویس دهی به هموطنان عزیز می باشد.

باربری مشهد به یزد یك باربری مجاز و عضو اتحادیه حمل و نقل كالا می باشد كه با 70% تخفیف و با بالاترین سطح كیفی و كمی هرگونه كالا و اثاثیه شما همشهریان عزیز را به استان یزد شهر یزد و سایر شهرهای استان یزد در اسرع وقت حمل می نماید.  

باربری مشهد به یزد اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به یزد : یزد یكی از كلانشهرهای ایران و مركز استان و شهرستان یزد می‌باشد كه در مجاورت و نزدیك به مركز ایران است. بافت تاریخی این شهر در سال ۱۳۹۶ ثبت جهانی شد. شهر یزد یكی از قطبهای پزشكی ایران به‌شمار می‌آید. یزد در بین رشته‌های شیركوه در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردكان قرار گرفته‌است. نخستین صندوق امانات جهان ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است.

باربری مشهد به میبد اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به میبد : مِیبُد شهری در شمال استان یزد است كه در مركز جغرافیایی ایران واقع شده‌ است. بنابر پاره‌ای از شواهد میبد به عنوان یكی از نخستین مناطق یكجانشینی در مركز ایران به‌ شمار می‌رود. این شهر در ۵ آذر ۱۳۹۷ به عنوان شهر زیلوی جهانی انتخاب شد و از میبد به عنوان شهر زیلو یاد خواهد شد.

باربری مشهد به اردكان اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به اردكان : اَردَكان شهری است در بخش مركزی استان یزد ایران. اردكان یكی از شهرستان‌های استان یزد است. بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت این شهرستان برابر با ۹۷۸۷۰ نفر بوده‌است. اردكان به معنی سرزمین مقدس كه از دو كلمه ارد+كان تشكیل شده‌است كه ارد به معنی مقدس و كان به معنی سرزمین است.

باربری مشهد به حمیدیا اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به حمیدیا : شهر حمیدیا در بخش مركزی شهرستان یزد در استان یزد ایران قرار دارد. این شهر از محله‌های رحمت آباد، نجف آباد، قاسم آباد جدید ، اسدآباد، شهرك قدس، شهرك كوثر، شهرك لاله تشكیل شده‌است. شركت كابلهای شهید قندی، تیپ ۱۸ الغدیر، پادگان شهید صدوقی و صدا و سیمای دولتی یزد در این بخش قرار دارند. این منطقه دارای اقلیت نسبتاً بزرگی از زرتشتیان است كه از ابتدا در این منطقه به كشاورزی مشغول بوده‌اند. خیابانهای اصلی این بخش عبارتند از: بلوار شهید حاج حسن دشتی، بلوار پاسداران، بلوار شهید قندی و…

باربری مشهد به بافق اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به بافق : بافق مركز شهرستان بافق، یكی از شهرهای استان یزد در ایران است. این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای جمعیتی برابر با ۴۵٬۴۵۳ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به مهریز اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به مهریز : مهریز یكی از شهرهای استان یزد در ایران است. این شهر در بخش مركزی شهرستان مهریز واقع است. این شهر در جنوب استان یزد و در ۳۰ كیلومتری شهر یزد و در كنار جاده استراتژیك تهران-بندرعباس (یزد-كرمان) قرار دارد. این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای جمعیتی برابر با ۳۴٬۲۳۷ نفر بوده است.

باربری مشهد به ابركوه اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به ابركوه : اَبَركوه شهری است در استان یزد ایران. این شهر مركز شهرستان ابركوه است و در بخش مركزی این شهرستان قرار گرفته‌است. این شهرستان در مسیر اتوبان یزد - شیراز قرار دارد. هم چنین موقعیت جغرافیایی این شهر توریستی و باستانی در میان سه شهر تاریخی ایران زمین، اصفهان، یزد و شیراز می‌باشد به‌طوری‌كه به‌طور تقریبی در میان مثلث این سه شهر واقع می‌باشد. ابركوه طبق اعلام اداره كل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بخاطر داشتن آثار طبیعی و باستانی شاخص جزء ۱۴ شهر نمونه گردشگری ایران می‌باشد. این شهرستان دارای بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی است كه ۱۴۳ اثر آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

باربری مشهد به اشكذر اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به اشكذر : اَشكذَر شهری در بخش مركزی شهرستان اشكذر استان یزد ایران است.این شهر در ۲۲ كیلومتری شمال یزد و در ۸ كیلومتری اختر جاده یزد- اردكان واقع است. این شهر در حاشیه كویر مركزی ایران قرار گرفته و فاقد رودخانهٔ دایمی است. اشكذر مركز پروش اسب اصیل عرب در ایران بوده و بیش از ۱۰۰ مركز پرورش اسب در این شهر دایر است كه بیشتر ان در مجومرد/میل سفید است.

Top