باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر است ارزان ترین نرخ باربری در استان خراسان را در شهرك صنعتی فردوسی ارائه دهد. حمل بار از شهرك صنعتی فردوسی مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزان ترین نرخ باربری از شهرك صنعتی فردوسی مشهد

باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر است ارزان ترین نرخ باربری در استان خراسان رضوی را در شهرك صنعتی فردوسی ارائه دهد. حمل بار از شهرك صنعتی فردوسی مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

در بیست و پنج كیلومتری شهر مشهد و در بزرگراه بین المللی مشهد-قوچان كه به بزرگراه آسیایی مشهور است شهرك صنعتی فردوسی قرار گرفته است كه با وجود نو پایی نقش مهمی در صنعت استان خراسان رضوی بازی می كند.

در میان توده عظیم صنایع تولیدی و شهرك های صنعتی اطراف مشهد نیاز به محلی كه به تولیدكنندگان امكان تاسیس و حضور فعال در صنعت استان را داشته باشند مدتها احساس می گردید تا اینكه شهرك صنعتی فردوسی توانست این خلا را به خوبی جبران نماید.

شهرك صنعتی فردوسی نام خود را از حكیم ابوالقاسم فردوسی گرفته است حكیمی كه آوازه جهانی دارد و اكنون در چند ده كیلومتری آرامگاه او ناحیه ای صنعتی قرار گرفته است كه تولیدگران سعی در خوش نام نمودن نام سرزمین خود اینبار در عرصه صنعت دارند. اما یكی از نیازهای هر شهرك صنعتی علی الخصوص شهركهای صنعتی كه رونق و پشتوانه كمتری نسبت به مناطق صنعتی حوالی خود دارند وجود امكانات حمل بار از این مناطق است.

در این ناحیه اقتصادی نیز مانند هر ناحیه دیگر اقتصادی استان شركت باربری مشهد با نام تجاری نتسان ضمن نیاز سنجی و بررسی درخواستهای تولید كنندگان در شهرك صنعتی فردوسی تصمیم به حضوری پر رنگ و گسترده گرفت و با افتتاح شعبه مستقل موجب خرسندی شركت های تولیدی این منطقه گردید.

باربری مشهد در شهرك صنعتی فردوسی نیز از كلیه امكانات خود برای كسب رضایت مشتریانش استفاده كرده است. استفاده از انواع ماشین آلات باربری از ماشین آلات مخصوص حمل بارهای سبك تر مانند وانت بار و نیسان گرفته تا ماشین آلات سنگین مانند تریلی و كامیون كه مخصوص بارهای سنگین هستند و ماشین آلات یخچال دار كه برای حمل مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند گستردگی حضور باربری مشهد در این شهرك صنعتی را به خوبی نمایان می كند.

از جمله مشكلاتی كه استفاده كنندگان از خدمات باربری را آزار می دهد تاخیر در حضور در محل و حمل بار همواره مورد شكایت ایشان قرار می گیرد. اما باربری مشهد با توجه به تجربه ای كه در صنعت باربری دارد و اطمینان از اینكه كسب رضایت مشتری تنها عامل موفقیت در صنعت حمل و نقل محسوب می شود همواره سعی داشته و دارد تا در اسرع وقت و پس از اولین تماس در محل حضور یابد.

وقت شناسی و تعهد كاری ویژگی برجسته باربری مشهد است كه همین ویژگی به تنهایی می تواند موجب رضایت خاطر و اعتماد مشتریان به یك شركت باربری شود. در كنار وقت شناسی می توان به تجربه بالا ماشین آلات مناسب و به روز و پرسنل كاركشته باربری مشهد اشاره كرد كه به خوبی موجب پیشرفت روز افزون و اعتماد بیش از پیش تولید كنندگان و تجار به باربری  مشهد گردیده است.

Top