باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

ارزانترین باربری مشهد ارومیه-حمل تضمینی كالا و اثاثیه با ارزانترین قیمت از مشهد به ارومیه و سراسر كشور زیر قیمت نرخنامه اتحادیه و با تخفیف استثنایی توسط باربری مشهد به ارومیه عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری



ارزانترین باربری مشهد ارومیه - اثاث كشی از مشهد به ارومیه

باربری مشهد به ارومیه با بیش از یك دهه تجربه موفق در اثاث كشی و اسباب كشی منزل و كالای ادرای از مشهد به ارومیه خوی بوكان مهاباد میاندوآب سلماس پیرانشهر نقده تكاب زیر قیمت و نرخنامه اتحادیه حمل كالا و اثاثیه منزل و ادرای با تخفیف استثنایی 70% آماده ارائه خدمات و سرویس دهی به هموطنان عزیز می باشد.

باربری مشهد به ارومیه یك باربری مجاز و عضو اتحادیه حمل و نقل كالا می باشد كه با 70% تخفیف و با بالاترین سطح كیفی و كمی هرگونه كالا و اثاثیه شما همشریان عزیز را به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه و سایر شهرهای استان آذربایجان غربی در اسرع وقت حمل می نماید.

باربری مشهد به ارومیه اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به ارومیه : اُرومیّه یكی از كلان‌شهرهای ایران، مركز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران كه در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه كوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

باربری مشهد به خوی اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به خوی : خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. اكثریت مردم خوی به تركی آذربایجانی و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوی به كردی كرمانجی سخن می‌گویند. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود كه با احتساب جمعیت حومه و شهرهای اقماری اطراف آن جمعیت خوی بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر می‌باشد و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوی به فرمانداری ویژه ارتقا یافته‌است.

باربری مشهد به بوكان اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به بوكان : بوكان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان آذربایجان غربی و مركز شهرستان بوكان است. جمعیّت شهری آن بالغ بر ۱۹۳٬۵۰۱ نفر بوده و مساحت شهر به صورت طولی بیش از ۱۲ كیلومتر مربّع و از مسطح‌ترین شهرهای منطقه به‌شمار می‌رود. بوكان نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهری جوان و نوبنیاد محسوب می‌شود و از نظر بافت تاریخی در دوران قاجار و سده نوزدهم میلادی بنیان گذاشته شده و بیش از دو قرن قدمت دارد.

باربری مشهد به مهاباد اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به مهاباد : مَهاباد، مركز شهرستان مهاباد و یكی از شهرهای كُردنشین استان آذربایجان غربی در ایران است. این شهر كه در جنوب استان و در منطقه تاریخی مكریان قرار دارد،مركز حكومت امرای مكری بود، حكومتی كه در این شهر اقدام به ضرب سكه كرد. مهاباد شهری سرسبز است و در میان چندین كوه واقع شده‌است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسكن كشور در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۶۸٬۳۹۳ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به میاندوآب اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به میاندوآب : میاندوآب یكی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی و با فاصله ۱۶۴ كیلومتری از ارومیه، در جنوب استان قرار گرفته‌است. میاندوآب شهر رودخانه‌های پرآب در جنوب دریاچه ارومیه و میان دو رود زرینه‌رود و سیمینه‌رود واقع شده و محل تلاقی استانهای آذربایجان غربی و شرقی محسوب می‌شود.

باربری مشهد به سلماس اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به سلماس : شده‌است. سلماس دارای مرز زمینی با كشور تركیه می‌باشد و دارای بازارچه مرزی و منطقه اقتصادی می‌باشد سلماس یكی از شهرهای جاذب توریست می‌باشد.

باربری مشهد به پیرانشهر اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به پیرانشهر : پیرانشهر شهری است كه در غرب كشور ایران و منتهی‌الیه جنوب‌غربی استان آذربایجان غربی واقع شده‌است. شهر پیرانشهر به لحاظ مختصات فرهنگی و بخش‌بندی منطقه كردنشین در زمره شهرهای مُكریان به حساب آورده می‌شود.

باربری مشهد به نقده اثاث كشی و اسباب كشی ارزان و مطمئن را برای شما به ارمغان آورده است با قیمت و تخفیف استثنایی و پایین ترین قیمت حمل بار از مشهد به نقده : نَقَده یكی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی و مركز شهرستان نقده است. این شهر در ۹۵ كیلومتری جنوب‌شرق ارومیه واقع شده‌است. تا سال ۱۳۴۶ شمسی شهر و شهرستان سولدوز شناخته می‌شد كه در این سال طی مصوبه‌ای نام این شهر و شهرستان به نقده تغییر یافت

Top