باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد| حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به شهركرد بروجن لردگان فرخ‌شهر فارسان هفشجان با 70% تخفیف زیر نظر اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین ثبت شده در 118 مخابرات



حمل بار و اثاثیه از مشهد به شهركرد با خاور 70% تخفیف

حمل بار و اثاثیه از مشهد به شهركرد با خاور 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در اسرع وقت توسط باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهرهای شهركرد بروجن لردگان فرخ‌شهر فارسان هفشجان پذیرفته می شود باربری مشهد به چهارمحال و بختیاری توانسته است تنوع بسیار خوب و گسترده از انواع خاور با ظرفیت های مختلف را برای رضایت مشتریان فراهم نماید.

اگر شما هموطن گرامی تصمیم دارید از مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهرهای شهركرد بروجن لردگان فرخ‌شهر فارسان هفشجان و یا سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری توسط خاور مسقف و یا خاور روباز اثاث كشی و اسباب كشی نمایید ما در مجموعه عظیم باربر مشهد با نام تجاری نتسان در خدمت شما خواهیم بود و این وظیفه مهم را به نحو احسنت و در اسرع وقت انجام خواهیم داد .

حمل بار و اثاثیه از مشهد به شهركرد با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به شهركرد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری :  شَهركُرد یكی از شهرهای مركزی ایران، مركز شهرستان شهركرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهركرد در ۸۵ كیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْكُرد» بوده‌است كه پس از تبدیل به شهر به شهركرد تغییر نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت شهركرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به بروجن با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به شهركرد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : بُروجن یكی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری، ایران است. بروجن در بخش مركزی شهرستان بروجن واقع است. این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ كیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد. بروجن با ارتفاع ۲۱۹۷ متر از سطح دریا به بام ایران معروف است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به لردگان با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به شهركرد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : لُردِگان، یكی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر مركز شهرستان لردگان بوده و در بخش مركزی این شهرستان واقع شده‌است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به فرخ‌شهر با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به شهركرد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : فَرُّخ‌شَهر، مركز بخش فرخ‌شهر، یكی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است كه در مسیر راه شهركرد-اصفهان قرار دارد و پس از شهركرد، بروجن و لردگان چهارمین شهر این استان از لحاظ جمعیتی است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به فارسان با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به شهركرد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : فارسان یكی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. شهر فارسان، مركز شهرستان فارسان است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به هفشجان با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به شهركرد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : هَفشِجان یكی از شهرهای باستانی ایران واقع در بخش مركزی شهرستان شهركرد استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد. این شهر در ۱۵ كیلومتری جنوب غربی شهركرد، ۱۱۵ كیلومتری اصفهان و در دامنهٔ رشته كوه جهان بین قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت هفشجان برابر با ۲۱٬۳۵۲ نفر بوده‌است. پیشینه این شهر به دوره نوسنگی می‌رسد. این شهر تا پایان عصر صفویه حائز مركزیت تمام در منطقه چهارمحالِ اصفهان بوده‌است و در ابتدای دوره قاجاریه نیز این موقعیت را حفظ نموده‌است. شهر هفشجان امروزه منتظر اتمام مراحل ارتقاء به بخش می‌باشد؛ چرا كه معیارهای گرفتن بخشداری در شهرستان شهركرد را دارد

حمل بار و اثاثیه از مشهد به جونقان با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به شهركرد عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : جونـِقان شهری در استان چهارمحال و بختیاری است كه در در جنوب غربی شهركرد و در فاصله ۴۲ كیلومتری از این شهر قرار دارد. شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان بوده و در شرقی‌ترین بخش میزدج واقع شده‌است كه با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ نفر، مهم‌ترین شهر، پس از مركز شهرستان می‌باشد. جونقان در قلب رشته كوه‌های زاگرس و در دامنه جنوب غربی كوه جهانبین، و در شرق این شهر كوه شیخ واقع شده‌است. زبان مردم در جونقان،لری با گویش بختیاری و تركی با گویش قشقایی است.

Top