باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد| حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به اردبیل پارس‌آباد مشگین‌شهر خلخال گرمی بیله‌سوار با 70% تخفیف زیر نظر اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین ثبت شده در 118 مخابرات



حمل بار و اثاثیه از مشهد به اردبیل با خاور 70% تخفیف

حمل بار و اثاثیه از مشهد به اردبیل با خاور 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در اسرع وقت توسط باربری مشهد به استان اردبیل و شهرهای اردبیل پارس‌آباد مشگین‌شهر خلخال گرمی بیله‌سوار پذیرفته می شود باربری مشهد به اردبیل توانسته است تنوع بسیار خوب و گسترده از انواع خاور با ظرفیت های مختلف را برای رضایت مشتریان فراهم نماید.

اگر شما هموطن گرامی تصمیم دارید از مشهد به اردبیل پارس‌آباد مشگین‌شهر خلخال گرمی بیله‌سوار و یا سایر شهرهای استان اردبیل  توسط خاور مسقف و یا خاور روباز اثاث كشی و اسباب كشی نمایید ما در مجموعه عظیم باربر مشهد با نام تجاری نتسان در خدمت شما خواهیم بود و این وظیفه مهم را به تنهایی متقبل خواهیم شد.

انواع خاورهای به كار گرفته شده در باربری مشهد به اردبیل تماما مدل بالا می باشد لذا برای مسیرهای طولانی كاملا مناسب هست و میتوانید بدون نگرانی از خرابی و آسیب دیدگی كالا و اثاثیه خود بار و كالای با ارزش خود را در مشهد به ما بسپارید و در هر كجایی ایران از جمله اردبیل تحویل بگیرید.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به اردبیل با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری :  اَردَبیل  یكی از كلان‌شهرهای ایران و مركز استان اردبیل در شمال غربی ایران است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به پارس‌آباد با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : پارس‌آباد مغان دومین شهر بزرگ استان اردبیل در شمال غربی ایران است. نام این شهر از كلمه پارسا، كه نام خانوادگی مدیرعامل شركت شیار آذربایجان كه در سال ۱۳۳۰ شمسی این شهر را بنیان نهاد، برگرفته شده امّا بعدها به دلیل اشكال در تلفّظ دو حرف آ به صورت پشت سرهم یكی از الف‌ها حذف و شكل نوشتاری پارس‌آباد صورت امروزی خود را یافت.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به مشگین‌شهر با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : مِشگین‌شهر دومین شهر بزرگ استان اردبیل قراردارد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به خلخال با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : خَلخال، یكی از شهرهای استان اردبیل و مركز شهرستان خلخال است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به گرمی با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : گِرمی از شهرهای قدیمی استان اردبیل ایران و مركز شهرستان گرمی و جزئی از دشت مغان است. این شهر بر سر چشمه رودخانه گرمی چای یا اوجارود بناشده‌است به نحوی كه سه رود در میانه شهر به هم ملحق شده و اجارود یا گرمی چای را ایجاد می‌نمایند.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به بیله‌سوار با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : بیله‌سُوار شهری كه دارای دشت‌های سبز بهاری و مزارع حاصلخیز و طبیعتی مثال زدنی، دروازه ورود به جمهوری آذربایجان و قفقاز، در بخش مركزی شهرستان بیله‌سوار در شمال استان اردبیل واقع شده‌است. بیله‌سوار دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در زمستان و نسبتاً گرم در تابستان است. كشاورزی و بازرگانی از طریق گمرك، پیشه اصلی ساكنان بیله سوار است بیله سوار سالانه میلیون‌ها نفر جذب‌خود می‌كند و علل اصلی آن گمرك است كه طبق آمار هر سال حدودا ۵ میلیون نفر از مرز این شهر عبور می‌كنند.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به نمین با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : نَمین یكی از شهرهای استان اردبیل واقع در شمال غربی ایران است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به گیوی با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : گیوی یكی از شهر های استان اردبیل دركشورایران است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به اصلاندوز با خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف توسط باربری مشهد به اردبیل عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل و زیر  قیمت تمام شركت های باربری : اصلاندوز مغان یكی از شهر های استان اردبیل است. اصلاندوز در قسمت جنوب غربی شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل واقع شده‌است كه، از شمال به رود ارس و مرز ایران و كشور جمهوری آذربایجان، از جنوب به شهرستان بیله سوار مغان و گرمی مغان، از شرق به بخش مركزی شهرستان پارس‌آباد مغان و از غرب به شهرستان خدا آفرین استان آذربایجان شرقی محدود است.از آثار تاریخی این شهر می توان به تپه نادری و سد میل مغان اشاره كرد.


Top