باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد| حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به قزوین تاكستان الوند آبیك اقبالیه محمدیه بیدستان محمودآباد نمونه با 70% تخفیف زیر نظر اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین ثبت شده در 118 مخابرات



حمل بار و اثاثیه از مشهد به قزوین با خاور 70% تخفیف

خاور مسقف و خاور روباز موجود در باربری مشهد به قزوین  و تمامی شهرهای استان قزوین  دارای بالاترین مدل ها و متنوع ترین ظرفیت های موجود در بازار می باشد و در كنار این موضوع وجود رانندگان با تجریه و آشنا به تمامی جاده های شهری و بین شهری باعث گردیده است كه باربری مشهد به قزوین یكی از موفق ترین باربری های حال حاضر كشور باشد.

خاور بهترین وسیله از هر جهت جهت اثاث كشی و اسباب كشی شهری و بین شهری می باشد به همین جهت باربری مشهد به قزوین  و شهرهای قزوین تاكستان الوند آبیك اقبالیه محمدیه بیدستان محمودآباد نمونه  تعداد زیادی از انواع خاور با ظرفیت های مختلف را مهیا نماید تا تمام نیاز همشهریان عزیز به هر نوع خاور برآورده شود.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به قزوین تاكستان الوند آبیك اقبالیه محمدیه بیدستان محمودآباد نمونه  با خاور تخصص باربری مشهد به قزوین می باشد و روزانه تقریبا یك سرویس از مشهد به مقصد استان قزوین ارسال میشود همچنین ما در مجموعه باربری مشهد توانسته اییم با به كار گیری روش های خاص قیمت كرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار را تا 70% كاهش دهیم و در حال حاضر باربری مشهد ارزانترین قیمت كرایه نرخنامه و تعرفه را به همشهریان عزیز معرفی می نماید.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و قزوین توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : قَزوین یكی از شهرهای ایران است كه در قسمت مركزی این كشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مركز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و تاكستان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : تاكستان مركز شهرستان تاكستان در استان قزوینِ در شمال غربی ایران است. ارتفاع متوسط این شهر از سطح دریا ۱٬۲۶۵ متر می‌باشد. فاصله تاكستان تا مركز استان (قزوین) ۳۵ كیلومتر كه از جاده قدیم قزوین-همدان و آزادراه (قزوین–زنجان) به آن متصل است. تاكستان یكی از بزرگ‌ترین شهرهای تات‌نشین و تات‌زبان ایران و جهان است.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و الوند توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : كوه الوند یكی از قله‌های كوهستان الوند است و حدود ۳۵۲۰ متر ارتفاع دارد و یكی از۱۵۱۵ قله بسیار برجسته جهان به‌شمار می‌رود این كوه در فاصله صخرهٔ بزرگ كوه الوند و دامنهٔ جنوبی آن كه رو به تویسركان است، شكافی كوچك و گود، سنگچین شده‌است. برخی عقیده دارند كه این شكاف آرامگاه سام پسر نوح است. یك راه رسیدن به قلهٔ این كوه از مسیر دره گنج‌نامه، كیوارستان، میدان میشان و تخت نادر است. در میدان میشان پناهگاه برای استراحت كوهنوردان وجود دارد. راه دیگر دست‌یابی به قله از ضلع جنوبی كوه از شهر سركان است.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و آبیك توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : آبیك شهری در بخش مركزی شهرستان آبیك استان قزوین ایران است.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و اقبالیه توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : اِقْبالیّه شهری است در بخش مركزی شهرستان قزوین استان قزوین ایران.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و محمدیه توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : مُحمدیه شهری، در بخش محمدیه شهرستان البرز استان قزوین ایران است. این شهر در مسیر تهران قزوین قرار دارد؛ و حدود ۱۲ كیلومتر از شهر قزوین و۱۴۰ كیلومتری تهران می‌باشد. این شهر در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۵۲۶۶ نفر جمعیت می‌باشد، جمعیت حال حاضر در حدود ۱۵۰۰۰ نفر است. و دارای مسجد جامع، بازارچه و پارك می باشد.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و بیدستان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : این شهر دارای سفره‌های آب زیرزمینی قابل توجهی است كه در حال حاضر تأمین بخشی زیادی از آب شهر قزوین از این محل تأمین می‌شود

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و محمودآباد نمونه توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : محمودآباد نمونه شهری در استان قزوین ایران. این شهر در ۵ كیلومتری مركز استان قزوین بخش مركزی شهرستان قزوین قرار دارد. جمعیت محمودآباد نمونه در سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۳۹۸۲ نفر از ۴۴۶۱ خانوار بوده‌است.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قزوین و بویین‌زهرا توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : بوئین‌زهرا شهری است در بخش مركزی شهرستان بویین‌زهرا استان قزوین ایران. این شهر در جنوب دشت قزوین و در ۵۰ كیلومتری مركز استان واقع شده‌است. بوئین‌زهرا در كنار جادهٔ همدان به تهران قرار گرفته‌است.

Top