باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد| حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به قم قنوات جعفریه كهك دستجرد سلفچگان با 70% تخفیف زیر نظر اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین ثبت شده در 118 مخابرات



حمل بار و اثاثیه از مشهد به قم با خاور 70% تخفیف

خاور مسقف و خاور روباز موجود در باربری مشهد به قم  و تمامی شهرهای استان قم  دارای بالاترین مدل ها و متنوع ترین ظرفیت های موجود در بازار می باشد و در كنار این موضوع وجود رانندگان با تجریه و آشنا به تمامی جاده های شهری و بین شهری باعث گردیده است كه باربری مشهد به قم یكی از موفق ترین باربری های حال حاضر كشور باشد.

خاور بهترین وسیله از هر جهت جهت اثاث كشی و اسباب كشی شهری و بین شهری می باشد به همین جهت باربری مشهد به قم  و شهرهای قم قنوات جعفریه كهك دستجرد سلفچگان  تعداد زیادی از انواع خاور با ظرفیت های مختلف را مهیا نماید تا تمام نیاز همشهریان عزیز به هر نوع خاور برآورده شود.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به قم قنوات جعفریه كهك دستجرد سلفچگان با خاور تخصص باربری مشهد به قم می باشد و روزانه تقریبا یك سرویس از مشهد به مقصد استان قم ارسال میشود همچنین ما در مجموعه باربری مشهد توانسته اییم با به كار گیری روش های خاص قیمت كرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار را تا 70% كاهش دهیم و در حال حاضر باربری مشهد ارزانترین قیمت كرایه نرخنامه و تعرفه را به همشهریان عزیز معرفی می نماید.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قم توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : قُمْ از كلان‌شهرهای ایران است كه در ۱۴۰ كیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در كنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مركز استان قم و نیز مركز شهرستان قم می‌باشد.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان قنوات توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : قنوات شهری است كه در بخش مركزی از توابع شهرستان قم در استان قم واقع شده‌ است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۱٬۶۶۷ نفر بوده كه بعد از شهر قم پرجمعیت‌ترین شهر استان می‌باشد و همچنین مساحت آن ۷۵۲ هكتار است. فاصله قنوات با شهر قم ده كیلومتر و قنوات نزدیك‌ترین شهر به قم محسوب می‌شود. شغل اصلی ساكنین آن دامداری و كشاورزی است و بیشتر مردم دارای گویش و لهجه‌ی لكی می‌باشند. نام قبلی این شهر حاجی آباد لكها بوده و بعدها قنوات نام گذاشته شده. شهر قنوات یك كتابخانه نیز دارد.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان جعفریه توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : جعفریه یكی از شهرهای استان قم در مركز ایران است. این شهر در بخش جعفرآباد از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۹٬۳۸۷ نفر است.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان كهك توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : كَهَك یكی از شهرهای استان قم در ایران است كه در ۳۵ كیلومتری جنوب این شهرستان واقع شده‌است. این شهر در بخش كهك از توابع شهرستان قم قرار دارد و مركز این بخش می‌باشد.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان دستجرد توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : دَستجِرد یكی از شهرهای استان قم در ایران است. این شهر مركز بخش خلجستان از توابع استان قم می باشد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۵۲۵ نفر بوده‌است.

اثاث كشی و اسباب كشی از مشهد به استان سلفچگان توسط خاور مسقف و خاور روباز با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شركت های باربری در مشهد : سلفچگان یكی از شهرهای استان قم است كه مركز بخش سلفچگان شهرستان قم واقع شده ‌است. ﺷﻬﺮ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺮﮐﺰ ﺑﺨﺶ ﺳﻠﻔﭽﮕﺎن استان ﻗﻢ، در ﻓﺎﺻﻠﻪ ۳۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮی ﺟﻨﻮب ﻏﺮب ﺷﻬﺮ ﻗﻢ ﻗﺮار دارد. اﯾﻦ ﺷﻬﺮ در ﻣﺴﯿﺮ ﺟﺎده ﻗﻢ – اراك واﻗﻊ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻣﺴﺎﺣﺖ اﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺮاﺑﺮ ۴/۵۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ ﯾﺎ ۴۵۵ ﻫﮑﺘﺎر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

 

Top