باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد| حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط خاور مسقف خاور روباز از مشهد به سنندج سقز مریوان بانه قروه كامیاران بیجار با 70% تخفیف زیر نظر اتحادیه حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین ثبت شده در 118 مخابرات



حمل بار و اثاثیه از مشهد به سنندج با خاور 70% تخفیف

خاور وسیله ایی مطمئن و قیمت مناسب جهت حمل كالا و اثاثیه منزل و اداری در باربری مشهد به سنندج و تمامی شهرهای استان كردستان از جمله سنندج سقز مریوان بانه قروه كامیاران بیجار می باشد.

خاورهای موجود در باربری مشهد به سنندج تماما مدل بالا بوده و دارای ظرفیت های مختلف می باشد بنابراین بسیار مناسب جهت اثاث كشی و اسباب كشی شهری و به خصوص بین شهری می باشد حال اگر تصمیم دارید از مشهد به سنندج و یا هركدام از شهرهای استان كردستان نقل مكان نمایید و اثاث كشی و اسباب كشی كنید ما منتظر تماس شما در باربری مشهد هستیم.

خاور مسقف و خاور روباز موجود در باربری مشهد به سنندج و استان كردستان دارای تجهیزات لازم و كافی برای یك اثاث كشی منزل و اداری بی دغدغه می باشد و شما مشتریان عزیز میتوانید بدون نگرانی و با اطمینان خاطر هرنوع كالای با ارزش خود را در مشهد به ما بسپارید و در هركجایی ایران از جمله استان كردستان و سنندج سالم تحویل بگیرید.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و سنندج با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف : سَنَندَج یكی از شهرهای كردستان ایران و بیست و یكمین شهر بزرگ ایران است، سنندج مركز استان كردستان در غرب ایران است.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و سقز با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف : سَقِّز یكی از شهرهای استان كردستان مركز شهرستان سقز است. شهر سقز بر روی دو تپهٔ طویل كه رودخانهٔ سرپوشیدهٔ ولی‌خان از وسط آن می‌گذرد، بنا شده‌است. پستی و بلندی‌های داخل شهر و چشم‌انداز رودخانهٔ چم سقز از سرشاخه‌های زرینه‌رود، كه از كنار این شهر می‌گذرد، از ویژگی‌های آن است. سقز در ناحیه‌ای كوهستانی و مرتفع بین ارتفاعات نامنظم رشته كوه زاگرس واقع شده‌است.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و مریوان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف : مریوان ؛ مركز شهرستان مریوان یكی از شهرستان‌های مرزی با عراق به‌شمار می‌رود كه در ۱۲۵ كیلومتری غرب شهرستان سنندج، مركز استان كردستان قرار دارد.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و بانه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف : بانه شهری در استان كردستان و از شهرهای مرزی بین ایران و عراق است. شهر بانه مركز شهرستان بانه در ۲۰ كیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و ۶۰ كیلومتری جنوب غربی سقز و ۷۰ كیلومتری جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و قروه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف : قُروِه شهری در غرب ایران است. این شهر، مركز شهرستان قروه است كه سومین شهر پرجمعیت در استان كردستان به‌شمار می‌آید. این شهرستان در دشت وسیعی در شرق شهر سنندج قرار دارد و با بخش اپاختر باختری استان همدان هم‌مرز است، كه این دشت از اپاختر (شمال) به شهرستان بیجار و از جنوب به استان كرمانشاه محدود است. این شهرستان در دامنهٔ رشته كوه زاگرس و در بلندای ۱۹۰۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده‌است و از شهرهای سردسیر كشور به‌شمار می‌آید. رشد و توسعهٔ قروه در مسیر جادهٔ انجام پذیرفته‌است و هم‌چنین به این شهر القابی نظیر «دشت خدا»، «شهر تمیز ایران»، «اولین شهر توریستی ایران»، «شهر تاریخ و فرهنگ»، «شهر تجاری ایران»، «دشت سرسبز ایران» و «پاك‌ترین و خوش‌آب‌وهواترین شهر ایران» معروف است. قروه برای زندگی مطابق ارزیابی دیده‌بان كیفیت هوا در سوئیس معرفی شد و رتبه اول را كسب كرد.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و كامیاران با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف : كامیاران یكی از شهرهای استان كردستان و مركز شهرستان كامیاران است كه در فاصله ۶۵ كیلومتری جنوب سنندج و ۵۵ كیلومتری شمال شهر كرمانشاه واقع شده‌است. فرهنگ این شهرستان نیز مانند سایر نواحی استان كردستان است و مردم آن به زبان كردی تكلم می‌كنند. زبان ساكنان شهر كامیاران كردی اردلانی است، اما بخشی از مردم كردزبان این شهر كردنشین از گویشوران هورامی و كلهری هستند.

خاور مسقف و خاور روباز از مشهد به استان كردستان و بیجار با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف : بیجار یكی از شهرهای استان كردستان، مركز شهرستان بیجار و از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است. بیجار در گذشته مركز ولایت گروس بوده‌ است. این شهر ۱٬۹۴۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و از لحاظ ارتفاع ۷۷۰ متر از تهران و ۴۲۵ متر از سنندج بلندتر است. فاصله شهر بیجار تا سنندج مركز استان كردستان ۱۴۲ و تا شهر تهران ۴۷۲ كیلومتر می‌باشد. شهر بیجار از شمال غربی به كوه نقاره كوب با ارتفاع ۲٬۲۱۰ متر، از مغرب به كوه نِسار با ارتفاع ۲٬۳۵۰ متر و از جنوب غربی به كوه بادامستان با ارتفاع ۲٬۲۲۵ محدود می‌شود. بیجار منطقه‌ای كوهستانی است؛ با آب و هوایی سرد و خشك. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۶٫۸۵۷ نفر می‌باشد.اهالی شهر بیجار به زبان های كردی و تركی سخن می گویند.همچنین در منطقه بیجار گروس به گویش‌های كلهری و گورانی نیز صحبت می‌كنند.

 

Top