باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد حمل بار از مشهد به دزفول با ارزانترین قیمتها در بازار حمل و نقل انجام می دهد. حمل بار از مشهد به دزفول در این باربری با تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی همراه است. این باربری بهترین خدمات برای حمل بار از مشهد به دزفول ارائه می نماید.



حمل بار از مشهد به دزفول با تخفیف هفتاد درصدی


باربری مشهد حمل بار از مشهد به دزفول با ارزانترین قیمتها در بازار حمل و نقل انجام می دهد. حمل بار از مشهد به دزفول در این باربری با تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی همراه است. این باربری بهترین خدمات برای حمل بار از مشهد به دزفول ارائه می نماید.
حمل بار از مشهد به دزفول و دیگر شهرها در باربری مشهد از سالها قبل با برند تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور به بهترین شكل به انجام می رسد.
باربری مشهد با توجه به خدمات با كیفیت و قیمتهای فوق العاده ای كه ارائه می دهد توانسته به عنوان محبوبترین و بهترین باربری در زمینه حمل بار از مشهد به دزفول معرفی گردد.
باربری مشهد همچنین سرویسهای مختلفی را در راستای حمل بار بین شهری در برنامه داشته و كلیه استانها و شهرهای كشور را تحت پوشش خود گرفته است.
از جمله دیگر مسیرهایی كه در باربری مشهد سرویس دهی می شود می توان به حمل بار از مشهد به سایر شهرهای استان خوزستان مانند اهواز و آبادان و بندرماهشهر اشاره نمود.
باربری مشهد اثاث كشی در مشهد و حمل انواع بار و اثاثیه منزل و كالای اداری را بین خیابانها و محله های مختلف شهر مقدس مشهد در قالب حمل بار درون شهری در مشهد بر عهده دارد.


قیمت حمل بار از مشهد به دزفول


از انجا كه مسیر حمل بار از مشهد به دزفول یكی از طولانی ترین مسیرهای حمل بار بین شهری در كشور به شمار می اید قیمت حمل بار از مشهد به دزفول نیز عموما قیمت بالایی ست.
مشتریان باربری مشهد كه قصد انتقال محموله در مسیر یاد شده را دارند از این باربری می خواهد كه قیمت حمل بار از مشهد به دزفول را تا حد امكان كاهش دهد.
در باربری مشهد اصل بر جلب رضایت مشتری بوده و هست و به همین دلیل نیز مدیریت باربری مشهد برنامه خاصی برای كاهش قیمت حمل بار از مشهد به دزفول داشته است.
بدین منظور در باربری مشهد هزینه حمل بار به سه بخش اصلی تقسیم شده و هر بخش با روشهای خلاقانه با كاهش هزینه مواجه شده و تا میزان قابل توجهی هزینه ها كاهش یافته است.
بخش نخست هزینه خودرو مخصوص حمل بار است و بخش دوم نیز دستمزد راننده و كارگران است كه این موارد با روشهای خلاقانه مشمول تخفیفهایی شده اند.
بخش سوم نیز هزینه ای است كه به عنوان پورسانت مدیریت بنا به عرف بازار به مدیریت یك باربری پرداخت می شود و در باربری مشهد این بخش با تخفیف هفتاد درصدی همراه است.
به عبارت ساده تر مدیریت باربری مشهد دو سمو از سود خالص و متعارف خود را به نفع مشتری كسر نموده و توانسته است تاثیر بسزایی در قیمت نهایی حمل بار داشته باشد.
مجموعه این برنامه ها سبب شده است كه باربری مشهد در میان صدها شركت معتبر بزرگ و كوچك در صنعت حمل و نقل به عنوان ارزانترین باربری ایران معرفی گردد.
در باربری مشهد علاوه بر ارائه قیمتهای ارزان خدمات با كیفیتی نیز به مشتریان ارائه می شود و سطح كیفی خدمات دهی در باربری مشهد در بالاترین لول بازار قرار دارد.
از جمله این خدمات می توان به استفاده خودروها مدل بالا و رانندگان كاركشته و كاربلد اشاره نمود. همچنین نباید از نقش كارگران متعهد و كارگر در حمل بار با كیفیت غافل ماند.
جهت كسب اطلاعات بیشتر كافی ست با یكی از شماره های مندرج در سایت باربری مشهد تماس بگیرید.


Top