باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان شعبه شهرك صنعتی كاویان با سالها تجربه در صنعت حمل و نقل استان خراسان رضوی در خدمت صنعتگران می باشد. حمل بار از شهرك صنعتی كاویان مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



باربری سریع و ارزان از شهرك صنعتی كاویان مشهد

باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان شعبه شهرك صنعتی كاویان با سالها تجربه در صنعت حمل و نقل استان خراسان رضوی در خدمت صنعتگران می باشد. حمل بار از شهرك صنعتی كاویان مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

شهرك صنعتی كاویان واقع در ۴۵ كیلومتری جاده مشهد- فریمان با مساحتی بالغ بر ۶۰۰ هكتار و در ۳ فاز در حال بهره برداری می باشد. هم اكنون فازهای ۱ و ۲ شهرك فعال بوده و واحد های آن در فاز های مختلفی همچون شیمیایی، فلزی، خدماتی، مواد غیر فلزی، صنایع غذایی، صنایع نساجی و ... در حال فعالیت هستند. در حال حاضر از تعداد ۲۰۳ قراردادی كه منعقد گردیده ، حدود ۱۳۲ واحد به بهره برداری رسیده و حدود ۱۲ واحد دیگر در حال ساخت هستند .

شهرك صنعتی كاویان با موقعیتی بسیار مناسب نسبت به مركز استان و همچنین مزیت معافیت ۱۰۰٪ مالیاتی به مدت ۱۳ سال نسبت به سایر شهرك ها و نزدیكی خط راه آهن و ایستگاه اختصاصی جهت این شهرك امكان ارسال بار به كلیه نقاط كشور و كشور افغانستان مهیا می باشد ، فضای مناسبی را جهت اجرای طرح های صنعتی مختلف فراهم آورده است. از جمله دیگر مزایای شهرك صنعتی كاویان حضور پر رنگ باربری مشهد در این شهرك صنعتی به حساب می آید.

باربری مشهد ضمن درك موقعیت استراتژیك شهرك صنعتی كاویان و با شناسایی نیازهای صنعتگران این شهرك صنعتی در همان ماه های اول افتتاح این شهرك صنعتی شعبه جداگانه ای به این منطقه اختصاص داد و ضمن پاسخگویی به نیاز تولیدكنندگان حاضر در این شهرك خدمات دهی به واحدهای حاشیه آن را نیز پوشش داد و توانست بار بزرگی را از دوش تولید كنندگان منطقه بردارد.

صنعت حمل و نقل به خصوص در استان خراسان رضوی با توجه به اینكه این استان در گوشه شمال شرقی كشور قرار گرفته است از انجا حایز اهمیت است كه سرویس دهی به تمام نقاط كشور را می بایست در بر گیرد و بعد مسافت این استان با استانهای غربی و جنوبی بسیاری از فعالان این عرصه را دچار مشكل كرده است.

اما باربری مشهد با بهره مندی از تجربه طولانی در زمینه حمل و نقل بار به شهرستانهای دور و نزدیك به خوبی بر این مشكل فایق آمده است و همواره بار و كالاهای مشتریان خود را در اولین فرصت بارگیری نموده و با استفاده از كوتاه ترین مسیرهای ممكن كه توسط سیستمهای هوشمند پیشنهاد می گردد به مقصد می رساند.

جهت حمل بار از شهرك صنعتی كاویان به استانهای شمالی مانند خراسان شمالی و گلستان و مازندران و گیلان با عبور از كمربندی سبز مشهد و ورود به جاده مشهد-قوچان وارد استان خراسان شمالی می شویم و در ادامه سایر استانهای خطه شمال كشور نیز در دسترس خواهد بود. ضمن اینكه این مسیر گاها برای رسیدن به مقاصدی در استانهای دیگر مانند استان سمنان شاهرود و... مورد استفاده قرار می گیرد.

برای حمل بار به استانهای مركزی و غربی مسیر شهرستانهای نیشابور و سبزوار مسیری مناسب می باشد كه پس از عبور از شهرستان دامغان هم می توان به استانهای مركزی مانند اراك و اصفهان تغییر مسیر داد و هم می توان به سمت استانهای غربی مانند تهران البرز زنجان و آذربایجان حركت نمود.

همچنین استانهای جنوبی نیز از مسیر قائن و بیرجند كه مركز استان خراسان جنوبی ست در دسترس است. استانهایی مانند سیستان و بلوچستان و بوشهر و... كه حمل بار از شهرك صنعتی كاویان به این استانها توانسته كمك قابل توجهی به پیشرفت و شكوفایی این مناطق داشته باشد.

 البته هر یك از شهرستانهای كشور مسیرهای مختلفی جهت دسترسی آسان دارند كه كارشناسان باربری مشهد با توجه به شرایط زمانی مختلفی مسیری را كه كمترین زمان را نیاز داشته باشد انتخاب خواهند كرد.

Top