باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی – برای حمل بار از مشهد مقدس به مقصد استان ایلام باربری مشهد به عنوان منصف ترین باربری از جهت ارائه كمترین قیمت و كاراترین باربری در زمینه حمل انواع بار با حداكثر سرعت و ایمنی كامل در بین مردم این دو استان شهرت یافته است. باربری ارزان و مطمئن و متعهد نتسان در خدمت شما عزیزان می باشد.



منصف ترین و كاراترین باربری ارزان و مطمئن در مسیر مشهد به ایلام و توابع

برای حمل بار از مشهد مقدس به مقصد استان ایلام باربری مشهد به عنوان منصف ترین باربری از جهت ارائه كمترین قیمت و كاراترین باربری در زمینه حمل انواع بار با حداكثر سرعت و ایمنی كامل در بین مردم این دو استان شهرت یافته است. باربری ارزان و مطمئن و متعهد نتسان در خدمت شما عزیزان می باشد.
    حمل بار و خرده بار و اثاثیه و انواع كالا توسط باربری مشهد و با استفاده از بهترین خودروهای باربری از جمله وانت بار و نیسان برای بارهای سبك و خاور مسقف و غیر مسقف برای بارهای متوسط و نیمه سنگین و خودروهای كامیون و ده چرخ و تریلی برای حمل بارهای سنگین و حجیم با شرایط ویژه به انجام می رسد.
یكی از این شرایط قیمت پایین و ارزان بودن باربری مشهد است. وقتی مدیریت یك شركت باربری قصد داشته باشد كه به عنوان منصف ترین باربری در سطح كشور شناخته شود قطعا تلاش خواهد كرد كه پایین ترین قیمتهای موجود در بازار را ارئه دهد.
    مدیریت باربری مشهد كه با نام تجاری نتسان در بین مردم عزیز كشورمان مشهور شده است ضمن ارائه پایین ترین قیمت همواره در تلاش بوده كه بالاترین كیفیت خدمات حمل و نقلی را تقدیم مشتریان خود كند تا بتواند رضایت خاطر و اطمینان ایشان را نیز بیش ار پیش جلب نماید.
    حمل بار از مشهد به ایلام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدیریت باربری مشهد تمام تلاش خود را برای جلب خشنودی مشتریان در این مسیر به انجام رسانده است. از آنجمله تحقیق در خصوص مسیرهای مختلف حمل بار به ایلام و شهرها و بخشهای مختلف این استان است.
شهر ایلام در شمال غربی استان ایلام و در حصاری از كوه ها و دامنه های جنگلی كوه های مانشت، سیوان، شلم و سیاه كوه قرار دارد و دشت های اطراف آن دارای آب وهوای معتدل كوهستانی و بهاری دلپذیر است.
استان ایلام از ده شهر مختلف تشكیل شده است. اولین آنها خود ایلام است كه مركزیت استان را نیز دارا می باشد. دیگر شهرهای این استان آبدانان، ایوان، بدره، دره شهر، دهلران، چرداول، ملكشاهی، مهران و سیروان هستند.
همچنین خود شهرستان ایلام دارای دو بخش «مركزی» و «چوار»، دو شهر و چهار دهستان است. كوه قلاقیران در سه كیلومتری شهر ایلام نماد این شهر به شمار می آید. باربری مشهد سرویس دهی به كلیه شهرها و بخشها و دهستان های این استان را تحت پوشش خود گرفته و بار شما را به هر نقطه ای كه شما تمایل داشته باشید منتقل خواهد كرد.
 در حال حاضر شهر ایلام به سبب دارا بودن تفرجگاه های جنگلی و آثار تاریخی و باستانی متعدد از زیباترین شهرهای استان محسوب می شود.  این شهر در مركز جغرافیایی استان قرار نگرفته است از این رو موقعیت آن تا حدودی اهمیت ارتباطی و تجاری آن را محدود می كند، به طوری كه محصولات بخش ها و روستاهای دوردست به استان های دیگر صادر می شود.
باربری نتسان در راستای حمل بار این بخشها نیز فعال بوده و در مسیر برگشت بارهایی كه تا از شهر مقدس مشهد به ایلام حمل می كند هر گونه بار و محصول ساكنین شریف استان ایلام را به دیگر استانها از جمله تهران و اصفهان و خراسان بزرگ بر عهده می گیرد.
 اما ایجاد شبكه راه ها، اتصال مراكز شهری به ایلام، نزدیكی با مرز، آب وهوای نسبتاً مناسب و مساعد، مركزیت سیاسی- اداری و وجود تاسیسات رفاهی به این شهر موقعیتی ویژه داده است. اطلاع از این راه ها در برنامه ریزی باربری نتسان تاثیر بسزای داشته و دارد.
باتوجه به موقعیت آب وهوایی، كوهستان های انبوه و دشت های پهناور فعالیت دامداری و كشاورزی در آن از رونق فراوانی برخوردار است. ایلام از مناطق مرزی كشور است كه امروزه راه اندازی صنایع پتروشیمی و گاز در اطراف آن و همچنین راه اندازی رشته های مهندسی برق، مكانیك، كامپیوتر، عمران، معماری و غیره در دانشگاه ایلام باعث افزایش قابلیت این استان در انجام پروژه های تحقیقاتی و صنعتی شده است.
همین مسئله مهاجرت بین استان ایلام را با دیگر استانها تا حدودی افزایش داده و در اینجاست كه حمل اثاثیه به استان ایلام از مشهد مورد توجه باربری نتسان قرار گرفته است.

Top