باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - بار حمل بار از مشهد در شمال شرق كشور به بندر عباس در جنوب مسیرهای مختلفی وجود دارد كه باربری مشهد همیشه با توجه به تجربه بالای خود بهترین مسیر را انتخاب می كند. در این راستا تخفیفات ویژه نیز در نظر گرفته شده است كه به هم میهنان عزیز كه قصد حمل بار بین این دو شهر را داشته باشند تعلق می گیرد.



بهترین و ارزان ترین باربری از مشهد به بندر عباس تا 70% تخفیف

بار حمل بار از مشهد در شمال شرق كشور به بندر عباس در جنوب مسیرهای مختلفی وجود دارد كه باربری مشهد همیشه با توجه به تجربه بالای خود بهترین مسیر را انتخاب می كند. در این راستا تخفیفات ویژه نیز در نظر گرفته شده است كه به هم میهنان عزیز كه قصد حمل بار بین این دو شهر را داشته باشند تعلق می گیرد.
باربری مشهد كه با نام تجاری نتسان در بین مردم شهر شناخته شده است مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات خود كمترین قیمت حمل بار از مشهد به بندر عباس را ارائه می دهد . شما می توانید جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمتهای استثنایی باربری نتسان با شماره های روابط عمومی این باربری تماس حاصل فرمایید.
شهر بندر عباس در شمال تنگه هرمز در جوار خلیج فارس و دریای عمان و در ارتفاع ده متری از سطح دریا قرار دارد. آب و هوای این شهر گرم و مرطوب و دارای دو فصل با گرمای طولانی و زمستان های كوتاه و معتدل است.  
باربری مشهد به تمام شهرهای استان هرمزگان و همچنین كلیه بخشها و روستاهای این استان ارائه خدمات می نمایند. شهرستان بندرعباس دارای چهار بخش«مركزی»، «فین»، «تخت» و «قلعه قاضی»، چهار شهر و 11 دهستان است. كه تمامی این مناطق نیز توسط باربری مشهد سرویس دهی می شوند.
بندرعباس شهری در حال توسعه و یكی از مهم ترین مراكز استراتژیكی و تجاری ایران و جهان است كه به سبب موقعیت مناسب جغرافیایی و همجواری با خلیج فارس از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
از سوی دیگر مشهد نیز به عنوان دومین كلان شهر كشور گام های بلندی را برای تبدیل شدن به قطب بزرگ اقتصادی و صنعتی كشور برداشته است و لذا مراودات و مبادلات اقتصادی و صنعتی بین این دو كلان شهر اهمیت خاصی می یابد.
باربری مشهد با درك اهمیت این موضوع حضور فعالی در این زمینه داشته و تخفیفات ویژه را نیز برای كلیه تجار و صنعت گرانی كه قصد حمل بار و یا محصول و كالا خود را در این مسیر طولانی داشته باشند در نظر گرفته است.
 وجود امكانات عظیم نفتی، صید ماهی و مروارید و جابه جایی كالا و سرمایه در اشكال مختلف، نتایج به سزایی برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل كرده  است. همین مسئله نیز تجار این شهر را به مبادلات كالا با سایر استانها علی الخصوص استان خراسان رضوی ترغیب نموده است.
نكته دیگر كه حمل بار بین مشهد و بندر عباس را دارای اهمیت می كند این است كه در این منطقه علاوه بر وجود معادن مختلف، صنعت فلز، كشتی سازی و صادرات و واردات كالا رونق دارد. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و فرهنگی دارای طبیعت خاص مناطق گرمسیری و ساحلی است كه موجب به وجود آمدن صنایع دستی خاص این منطقه شده است.  
باربری مشهد همچنین برای رونق بیشتر اقتصادی این منطقه به حمل انواع محصولات صنعتی و معدنی و صنایع دستی از مركز استان هرمزگان به مشهد را در نظر دارد كه این امر می تواند كمك شایانی به مردمان شریف و زحمت كش این خطه زیبا از میهنمان بنماید.
برای حمل بار از مشهد به بندر عباس سه مسیر مختلف وجود دارد. مسیر نخست بیش از هزار و سیصد كیلومتر درازا دارد و از مشهد به سمت فیض آباد بجستان فردوس دیهوك راور كرمان سیرجان و بندر عباس ادامه می یابد.
مسیر دوم هزار و پانصد و شصت كیلومتر طول داشته و تا دیهوك با مسیر نخست مشترك است. سپس به سمت یزد و انار جاده ای كویری در پیش است و انگاه به شهر بابك و سیرجان می رسد و در نهایت بندر عباس در دسترس خواهد بود.
سومین مسیر نیز به طول هزار و ششصد و پنجاه و دو كیلومتر از مشهد به سمت شهرهای بیرجند و زاهدان ادامه می یابد و از انجا نیز به بم و جیرفت و در نهایت بندر عباس ختم می شود.

Top