باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را در بین همه شركتهای باربری بین شهرهای مشهد و اراك ارائه می دهد. حمل بار ارزان با بالاترین كیفیت بارگیری حمل و تخلیه بار تنها توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان به انجام می رسد.



ارزان ترین حمل بار و اثاثیه از مشهد به اراك

باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را در بین همه شركتهای باربری بین شهرهای مشهد و اراك ارائه می دهد. حمل بار ارزان با بالاترین كیفیت بارگیری حمل و تخلیه بار تنها توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان به انجام می رسد.
باربری نتسان سالهای سال است كه در بین مجاوری امام رضا (ع) به عنوان ارزانترین باربری شناخته شده است كه ضمن حفظ كیفیت خود، تخفیفات ویژه ای را در مسیرهای مختلف حمل بار از مشهد به دیگر شهرها و البته به شهر اراك مركز استان مركزی ارائه می نماید.
شهر اراك در میان كوهپایه های داخلی رشته كوه زاگرس و  در ارتفاع بیش از هزار و هفتصد متری از سطح دریا قرار دارد. این شهر دارای زمستان های سرد و مرطوب و تابستان های گرم و خشك است. كوه های اطراف شهر، تالاب میقان و دشت فراهان بر آب و هوای آن تأثیر می گذارند.  
شهرستان اراك دارای سه بخش«مركزی»،«ساروق» و «معصومیه»، شش شهر و یازده دهستان است. اراك نسبت به بسیاری از شهرهای ایران شهر جوانی محسوب می شود. موقعیت ترابری اراك مهم ترین عامل توسعه این شهر در سال های اخیر بوده  است. و باربری مشهد نیز با توجه به همین مسئله همواره حضور پر رنگی در حمل بار از مشهد به اراك و بالعكس داشته و دارد.
اراك یكی از قطب های صنعتی ایران است كه مقام چهارم را در بین شهرهای ایران از آن خود كرده است. این شهر هم چنین از لحاظ گوناگونی محصولات صنعتی مقام نخست و از لحاظ وجود صنایع مادر دومین شهر ایران است. اغلب این صنایع برای حمل بار خود به مشهد به باربری مشهد اعتماد می كنند و از خدمات این باربری استفاده می كنند.
 اراك با دارا بودن تجهیزات انرژی كشور، بزرگ ترین كارخانه تولیدكننده ی آلومینیوم و بزرگ ترین معدن سدیم سولفات به  عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته شده  است. تولید در مقیاس های بزرگ همواره نیاز به حمل بار و محصولات و البته مواد اولیه كارخانجات و صنعتگران را یادآور می كند.
این مهم نیز از نگاه باربری نتسان نا دیده نمانده است و اكنون نیز سرویسهای ویژه ای برای حمل بار از مشهد به اراك و بالعكس در نظر گرفته است و تخفیفات خارق العاده نیز در این مسیر منظور گشته كه می توانند خرسندی و رضایت خاطر كلیه صنعت گران این دو كلان شهر را برآورده كند.
كارخانه ماشین سازی اراك از كارخانه  های قدیمی شهر محسوب می شود كه بزرگ ترین تولیدكننده تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی، صنایع نفت و گاز، ترابری، سیمان و معدن در ایران است. صنایع دستی از جمله صنعت قالی  بافی، به عنوان اصلی ترین كالای صادراتی این شهر، شهرت جهانی دارد.
این شركتها نیز برای حمل بار و محصولات خود و تجهیزاتشان از اراك به مشهد اغلب به باربری نتسان اعتماد می كنند. علاوه بر صنعت گران مردمان شریف شهرستان مشهد و اراك نیز برای حمل اثاثیه و بارهای خود به ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری ایران یعنی باربری نتسان اعتماد می كنند.
شما نیز برای حمل بار خود بین مشهد و اراك تنها به یك تماس نیاز دارید تا در اسرع وقت خودروهای باربری نتسان در محل شما حاضر شده و پرسنل با تجربه این شركت بار شما را بارگیری و در كوتاه ترین زمان ممكن به مقصد در استان مركزی برسانند.

Top