باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان فعالیت گسترده ای در شهرك صنعتی كلات مشهد دارد. حمل بار از شهرك صنعتی كلات مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



باربری ارزان و مطمئن از شهرك صنعتی كلات مشهد

باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان فعالیت گسترده ای در شهرك صنعتی كلات مشهد دارد. حمل بار از شهرك صنعتی كلات مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

كلات یا نادر دژ، شهری است در شمال شرقی استان خراسان رضوی. كلات به نام نادر شاه رقم خورده‌است. شهری كه در میان كوه‌های هزارمسجد قرار گرفته‌است و از مشهد تا آن، ۱۴۵ كیلومتر جاده كوهستانی است. این شهر، از شمال به وسیله تپه ماهورهای نسبتاً پست به طول ۱۸۰ كیلومتر با كشور تركمنستان همجوار است. از جنوب به كوه هزارمسجد و شهرستان مشهد، از شرق به شهرستان سرخس و از سمت غرب به شهرستان درگز محدود می‌شود.

كلات در لغت به معنی ارگ، بارو و قلعه است و همان‌گونه كه از نامش پیداست، این منطقه هویتش را از نادر می‌گیرد و فراز و فرودهای تاریخی‌اش را با نادر تجربه كرده‌است.

با قرار گرفتن این شهرك در كیلومتر ۱۴ محور مشهد – كلات در واقع فاصله بسیار كمتری به مشهد نسبت به كلات دارد و گاهی شهرك صنعتی مشهد نیز خوانده می شود اما به علت قرار گرفتن ان شهرك صنعتی در جاده مشهد-كلات به نام شهرك صنعتی كلات شهرت یافته است. از همین رو حمل بار و اثاثیه از این شهرك نیز امری با اهمیت است كه باربری مشهد به خوبی به این مسئله واقف است.

شهرك صنعتی كلات، نخستین شهرك صنعتی احداث شده در استان با 30 سال قدمت است كه در مجموع 113 هكتار اراضی تعریف‌شده آن در سه فاز، 262 قرارداد صنعتی به مساحت 70 هكتار و سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان با اشتغال‌زایی 5832 نفر به امضا رسیده است.

در این شهرك صنعتی دویست و چهل و یك واحد صنعتی و و بیست واحد كارگاهی وجود دارد كه نیاز قابل توجهی به خدمات حمل و نقل و باربری دارند.

حمل بار از شهرك صنعتی كلات از مسیرهای مختلفی امكان پذیر است. برای رساندن بار از این شهرك صنعتی به شهر مقدس مشهد از مسیری مستقیم و سهل الوصول تا میدان امام حسین (ع) میسر می گردد. از میدان اما حسین نیز در سه مسیر مختلف می توان به مركز شهر یا به شرق و یا غرب شهر انتخاب مقصد نمود.

اما حمل بار از شهرك صنعتی كلات به دیگر شهرها و استانهای كشور نیز به راحتی ممكن است. باربری مشهد با برند تجاری نتسان سالهاست تجربه بالایی در این زمینه كسب نموده است و محصول شما را از نزدیك ترین مسیر به نقطه مورد نظر شما خواهد رساند. جهت حركت به سمت استانهای شمالی و شهرستان های قوچان و فاروج و... و یا حركت به سمت استانهای جنوبی و یا استانهای مركزی و غربی به راحتی می توان با استفاده از كمربندی سبز مشهد و به دور از ترافیك كلان شهر مشهد به سوی این استانها حركت نمود.

باربری مشهد ضمن استفاده از انواع ماشین آلات باربری مجهز به تجهیزات روز دنیا از جمله كامیونتهای یخچال دار و... هر گونه بار و محصولی را با اطمینان خاطر جا به جا می نماید. جهت استفاده از خدمات شركت باربری مشهد و تخفیفات ویژه پاییزه این شركت كه با شرایطی بی نظیر تا هفتاد درصد نرخ اتحادیه باربری نیز می رسد هر چه سریع تر با روابط عمومی باربری مشهد تماس حاصل فرمایید.

Top