باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد با نام تجاری نتسان سالهاست كه در مسیر شما به جنوب در شرق كشور و بین دو كلان شهر مشهد و زاهدان به عنوان تنها باربری كه بهترین خدمات را با پایین ترین قیمت و به صورت دائمی و در تمام فصول سال ارائه می دهد شناخته شده است.



ارزان ترین و بهترین خدمات باربری بین مشهد و زاهدان

باربری مشهد با نام تجاری نتسان سالهاست كه در مسیر شما به جنوب در شرق كشور و بین دو كلان شهر مشهد و زاهدان به عنوان تنها باربری كه بهترین خدمات را با پایین ترین قیمت و به صورت دائمی و در تمام فصول سال ارائه می دهد شناخته شده است.
باربری مشهد انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا شما را با ارزان ترین قیمت از مشهد به زاهدان منتقل می كند و این در حالی است كه كیفیت بارگیری و حمل بار توسط پرسنل مجرب این شركت بالاتر از دیگر شركت های فعال در زمینه حمل و نقل در این مسیر است.
نیمه شرقی كشور با توجه به وضعیت اقلیمی كه اغلب بیابانی و نیمه بیابانی محسوب می شود نسبت به نیمه غربی كشور از تراكم جمعیتی كمتری برخوردار است. همچنین به علت عدم وجود صنایع بزرگ در نیمه شرقی بر خلاف نیمه غربی تنها دو كلان شهر بزرگ یعنی مشهد و زاهدان وجود دارند.
به همین خاطر نیز اهمیت حمل بار بین این دو شهر اهمت ویژه ای دارد و نقش باربری بین دو كلان شهر مشهد و زاهدان به عنوان امری خطیر و تاثیر گذار در شكوفایی اقتصادی و اجتماعی مردمان این منطقه علی الخصوص مردمان شریف و زحمت كش استان سیستان و بلوچستان داراست.
زاهدان شهری نوبنیاد در ۵۱۷ كیلومتری شرق شهركرمان و در نزدیكی كشور پاكستان با ارتفاع 1385 متر از سطح دریا است. شهر زاهدان توسط ارتفاعات احاطه شده است و به صورت گودالی دیده می شود. باربری نتسان حمل بار كلیه نقاط شهر زاهدان از جمله كوه های اشتران، انجیردان، جیكو، پیرخان و كوه ملك سیاه در این شهر را بر عهده گرفته است.
گرمای شدید و آب و هوای گرم و خشك مهم ترین ویژگی اقلیمی این منطقه به شمار می رود. شهرستان زاهدان دارای چهار بخش«مركزی»، «میرجاوه»، «نصرت آباد» و«كورین»، سه شهر و هشت دهستان است. این شهر به دلیل مركزیت استان دارای ساختار خدماتی بوده و شهری دانشگاهی، فرهنگی، تاریخی و مذهبی به شمار می رود.  
به همین دلیل مرودات بین مردم این شهر و مشهد و همچنین مهاجرت های متقابل بین این دو شهر بسیار رایج بوده و لذا حمل اثاثیه در مسیر مشهد زاهدان امری ضروری و مهم قلمداد می گردد كه باربری نتسان به خوبی توانسته است تا این وظیفه خطیر را بر دوش بكشد.
زاهدان به جهت موقعیت ممتاز جغرافیایی و مرزی خود، در مسیر تردد بین المللی كشور افغانستان و پاكستان واقع شده و از موقعیت تجاری و نظامی ویژه ای برخوردار است كه این امر سبب ایجاد موقعیت مناسب تجاری آن با كشور هند نیز می شود. راه آهن پاكستان از یك سو از مرز میرجاوه وارد ایران می شود و از سوی دیگر راه آهن سراسری ایران به این شهر منتهی می شود.
همین مهم باعث شده تا حمل انواع محصولات تولیدی در دو استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به یكدیگر امری تاثیر گذار در شكوفایی اقتصادی هر دو منطقه قلمداد شده و از خدمات شركتهای مختلف باربری به خصوص باربری مشهد در این زمینه استقابل گسترده ای به عمل امده است.
از سوی دیگر قرار گیری این شهر در مسیر راه های زمینی خراسان، كرمان و چابها ر یكی از مسیرهای ترانزیتی ایران را شكل داده است و این امر نیز بر اهمیت باربری بین این دو كلان شهر بیش از پیش افزوده است.
اقتصاد مردم زاهدان علاوه بر تجارت از طریق كشاورزی نیز صورت می گیرد. آب مورد نیاز این شهر از طریق چاه قنات، چشمه ها، رودخانه ها و چاه نیمه سیستان تامین می شود. موسیقی، ادبیات بومی و لباس های محلی این منطقه از تنوع بالایی برخوردار است. صنایع دستی قوم بلوچ گلیم بافی، سوزن دوزی، سكه دوزی و سفالگری است و معماری زاهدان با توجه به آب و هوای گرمسیری آن پیرو معماری شهرهای باستانی ایران است.
جهت ثبت سفارش برای حمل بار از مشهد به زاهدان كافی ست با شماره های روابط عمومی شركت باربری مشهد تماس حاصل فرمایید تا بار شما در اولین فرصت و با كمترین قیمت به مقصد برسد.

Top