باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را از بهترین مسیر بین مشهد و ارومیه تقدیم مشتریان عزیز در این دو كلان شهر می نماید. با توجه به مسیر فوق العاده طولانی بین این دو شهر انتخاب مسیر و قیمت مناسب اهمیت ویژه ای دارند كه مدیریت باربری نتسان به آن توجه نموده است.



بهترین و ارزان ترین خدمات باربری از مشهد به ارومیه

باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را از بهترین مسیر بین مشهد و ارومیه تقدیم مشتریان عزیز در این دو كلان شهر می نماید. با توجه به مسیر فوق العاده طولانی بین این دو شهر انتخاب مسیر و قیمت مناسب اهمیت ویژه ای دارند كه مدیریت باربری نتسان به آن توجه نموده است.
باربری نتسان برای حمل بار و خرده بار و اثاثیه از كلان شهر مشهد در شرق ایران به غربی ترین كلان شهر كشور یعنی ارومیه در آذربایجان غربی مشكلات و نگرانیهای بسیاری را برای همشهریانی كه چنین قصدی داشته باشند به همراه دارند.
اولین نگرانی ایشان قیمت حمل بار بین این دو كلان شهر است كه اغلب همشهریان گمان می كنند به علت طولانی بودن فاصله بین آنها ممكن است هزینه حمل بار از مشهد به ارومیه بسیار بالا و سنگین باشد. اما باربری مشهد كه با نام تجاری نتسان شناخته می شود تخفیفات بسیاری را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.
جهت كسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیفات باربری نتسان و همچنین ثبت سفارش می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی و واحد ثبت سفارش باربری نتسان تماس حاصل فرموده و با ثبت آدرس مبدا و مقصد خیال خود را از حمل بار تا مقصد آسوده نمایید.
شهر ارومیه در ۲۰ كیلومتری غرب دریاچه ارومیه در میان دشت ارومیه، در دامنه كوه سیر و با ۱۳۳۲ متر ارتفاع از سطح آب های آزاد قرار گرفته است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.
شهرستان ارومیه دارای پنج بخش به نام های«سیلوانه»، «صومای برادوست»، «انزل»، «نازلو» و«مركزی»، پنج شهر و بیست دهستان است.
باربری نتسان حمل بار شما را نه تنها تا كلان شهر ارومیه كه مركز استان آذربایجان غربی است به تخفیف ویژه به مقصد می رساند بلكه به بخشهای پنج گانه این شهر و حتی دهستانها و سایر شهرهای استان نیز سرویس دهی می كند و بار كالا یا اثاثیه شما را به هر نقطه از استان آذربایجان غربی كه مد نظر شما باشد خواهد رساند.
دریاچه ارومیه بزرگ ترین دریاچه داخلی ایران و دومین دریاچه بزرگ آب شور دنیا در این شهر قرار گرفته است.  این شهر با بیش از سه هزار سال قدمت قدیمی ترین شهر در منطقه شمال  غرب ایران به عنوان نوزدهمین شهر تاریخی ایران در یونسكو ثبت شده است.
كلان شهر ارومیه دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقه شمال  غرب ایران به شمار می آید. این شهر به سبب موقعیت مناسبی كه در میان شاه راه ارتباطی قفقاز، میان رودان و آسیای صغیر داشته از گذشته تاكنون از مراكز تجاری  منطقه بوده است. به همین دلیل نیز حمل بار از مشهد به ارومیه اهمیت بیشتری یافته است.
درواقع ارومیه با قرارگیری بر سر راه های تجاری به عنوان گمركی برای صادرات و واردات كالا از ایران به دیگر نقاط و بالعكس بوده است. همچنین محلی برای خرید و فروش محصولات كشاورزی و عشایری مردم اطراف این شهر به شمار می رود.  باربری نتسان به همین دلیل حضوری پر رنگ در این مسیر داشته و نیازهای حمل و نقل تجار عزیز را براورده نموده است.
همچنین اثاثیه هموطنان عزیزی كه قصد مهاجرت بین این دو شهر را داشته باشند و همچنین حمل و نقل كالا و ماشین آلات مورد نیزا صنعت گران تلاش گر در بین این دو كلان شهر با نازل ترین قیمت توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان به انجام می رسد.

Top