باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار برای انتقال بارو خرده بار و اثاثیه شما از مشهد به كرمانشاه ارائه می دهد. قیمت فوق العاده پایین حمل بار توسط باربری مشهد در حالی است كه كیفیت خدمات این باربری بالاترین میزان را در صنعت حمل و نقل كشور داراست.



بیشترین تخفیف خدمات باربری از مشهد به كرمانشاه

باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار برای انتقال بارو خرده بار و اثاثیه شما از مشهد به كرمانشاه ارائه می دهد. قیمت فوق العاده پایین حمل بار توسط باربری مشهد در حالی است كه كیفیت خدمات این باربری بالاترین میزان را در صنعت حمل و نقل كشور داراست.
نام تجاری نتسان كه برند باربری مشهد می باشد به عنوان ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری در سطح كشور بخصوص در مشهد و تهران شناخته شده است. باربری نتسان برای حمل بار از مشهد به كرمانشاه نیز تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است.
برای اطلاع از آخرین تخفیفات و خدمات باربری مشهد و ثبت سفارش می توانید با روابط عمومی نتسان كه شماره های ان در سایت موجود است تماس حاصل فرمایید. تنها یك تماس و اعلام مبدا و مقصد كافی ست تا بار شما در اولین فرصت و پایین ترین نرخ به مقصد برسد.
شهركرمانشاه در منطقه ای كوهستانی، در ارتفاع 1200 متری از سطح دریا و در قسمت مركزی استان كرمانشاه با آب و هوای معتدل كوهستانی قرار دارد. به دلیل وجود كوه پرآو، بلندترین قله این شهر، كرمانشاه را از نظر آب و هوائی، قومی و مذهبی هند ایران لقب داده اند زیرا از لحاظ آب و هوایی دارای چهار فصل در یك زمان است.  شهرستان كرمانشاه دارای پنج بخش«بیلور»، «فیروزآباد»، «كوزران»، «ماهیدشت» و «مركزی»، چهار شهر و 13 دهستان است.
باربری نتسان علاوه بر كرمانشاه به سایر بخش های پنج گانه این شهر و شهرستانهای استان كه مد نظر مشتریان عزیز باشد سرویس دهی می كند. حمل بار از مشهد به كلیه این مناطق تجربه بالایی را می طلبد كه باربری نتسان با سالها حضور در صنعت حمل و نقل كشور به خوبی تجربیات كافی در این زمینه را كسب نموده است.
كرمانشاه نهمین شهر بزرگ ایران، دومین اقامتگاه سلطنتی ساسانیان، یكی از شهرهای گردشگری با جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می آید. غار پرآو، یكی از بزرگ ترین غارها كه در كوه پرآو قرار دارد از شهرت جهانی برخوردار است.
این شهر یكی از شاهراه های ارتباطی در تقاطع دو محور شمال به جنوب و شرق به غرب است و به دلیل همجواری با كشور عراق و واقع شدن بر سر راه كربلا و بغداد از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و به همین سبب موجب تاثیرات شگرف فرهنگی و معنوی در تاریخ شده است. به همین دلیل است كه رفت آمد و داد ستد بین مردم كلان شهر مذهبی كشور یعنی مشهد با كرمانشاه اهمیت خاصی می یابد.
اقتصاد كرمانشاه بر پایه كشاورزی، وجود شهرك های صنعتی و تولیدی  و شركت پالایش نفت است. مواد غذایی، مصالح ساختمانی، صنایع دستی و فرش كرمانشاه بخشی از صادرات ایران را شامل می شود. بازارچه مرزی پرویزخان رتبه اول فعالیت را میان بازارچه های مرزی ایران داراست. موسیقی، رقص محلی و شیرینی از دیگر شاخصه های فرهنگی این شهر به شمار می روند.
لذا تجار خراسانی علاوه بر حمل بار و محصولات از مشهد به كرمانشاه علاقه بسیاری نیز به واردات از این استان به خراسان رضوی و مشهد دارند كه در این زمینه همواره نام شركت حمل و نقل نتسان به عنوان ارزان ترین باربری كه ضمن قیمت پایین كیفیت و سرعت عمل بالا را نیز سر لوحه كار خویش قرار داده است می درخشد.
برای حمل بار از مشهد به كرمانشاه سه مسیر وجود دارد. نخستین مسیر به طول هزار و سیصد و هشتاد و یك كیلومتر از جنوب مشهد به سمت شهرهای نیشابور و سبزوار آغاز می شود. پس از گذر از شهرهای شاهرود و دامغان و سمنان به شهر گرمسار می رسیم و به جای عبور از تهران به سمت قم تغییر مسیر داده و از انجا با عبور از استان مركزی و شهرستان اراك و استان همدان به كرمانشاه می رسیم.
دومین مسیر به طول هزار و هفتصد و بیست و پنج كیلومتر نیز از نیشابور و سبزوار می گذرد و قبل از رسیدن به میامی مسیر به سمت جنوب تغییر كرده و تا نزدیكی اصفهان و انارك ادامه می یابد. از آنجا نیز به سمت كاشان و قم حركت كرده و ادامه مسیر با مسیر نخست تا اراك و كرمانشاه مشترك است.
سومین مسیر هزار و هفتصد و پنجاه و هشت كیلومتر درازا دارد. این مسیر به سمت تربت حیدریه و دیهوك و طبس غاز می شود و با گذر از جاده های كویری به سمت اردكان و تا نزدیكی یزد ادامه می یابد. از اینجا نیز مسیر به سمت كاشان ادامه یافته و از انجا به قم و مجددا به سمت استان همدان و كرمانشاه ادامه می یابد.

Top