باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از بهترین مسیر بین مشهد و زنجان ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار و اثاثیه ارزان و سریع از مشهد به زنجان

باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از بهترین مسیر بین مشهد و زنجان ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از مشهد به زنجان با توجه به طولانی بودن مسیر امری دشوار است و نیاز به تجربه بالایی دارد كه باربری مشهد با توجه به حضور چندین و چند ساله در این مسیر توانسته است انواع بار و خرده بار و اثاثیه را در كوتاه ترین مسیر ممكن به مقصد برساند.
باربری نتسان همچنین جهت حمل بار از مشهد به زنجان كه دو كلان شهر در غرب و شرق كشور محسوب می شوند و فاصله ای طولانی با یكدیگر دارند تخفیف ویژه ای نیز در نظر گرفته است كه همشهریان عزیز در مشهد می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش باربری خود با شماره های روابط عمومی باربری مشهد تماس حاصل فرمایند.
شهر زنجان در شمال غرب استان زنجان در منطقه ای كوهستانی در ارتفاع 1663 متری از سطح دریا قرار دارد. ناهمواری های این شهرستان به كوه های زنجان شمالی و كوه های زنجان جنوبی تقسیم شده است. وضعیت اقلیمی این شهر به گونه ای است كه دارای تابستان های گرم و معتدل و زمستان های سرد است.
این شهرستان دارای سه بخش «زنجانرود»، «قره پشتلو» و «مركزی»، سه شهر و 12 دهستان است. باربری مشهد حمل بار و اثاثیه شما به هر یك از این مناطق را نیز با همان تخفیف ویژه به انجام می رساند. شهر زنجان، بزرگ ترین و مهم ترین شهرستان استان زنجان، یكی از شهرهای با اهمیت ایران است كه به دلیل استقرار بر محور ترانزیتی تهران-اروپا نقطه ارتباطی مركز با غرب و شمال غرب ایران به شمار می رود.
برای حمل بار از مشهد به زنجان یك مسیر اصلی وجود دارد. این مسیر از مشهد تا تهران و سپس زنجان كشیده می شود و بیش از هزار و دویست و بیست كیلومتر درازا دارد و بین چهارده تا هفده ساعت به طول می انجامد. بهتر است برای طی این مسیر در ساعات اولیه صبح حركت كرده تا در انتهای مسیر قبل از ساعات انتهایی شب به مقصد برسیم.
این مسیر از مشهد به سمت بینالود آغاز می شود و سپس تا نیشابور و سبزوار ادامه می یابد. پس از خروج از استان خراسان رضوی و عبور از شهرهای داورزن و میامی به شهر شاهرود می رسیم و سپس به سمت شهر دامغان حركت می كنیم.
پس از عبور از دامغان به سمنان خواهیم رسید و با گذر از شهرهای آرادان و گرمسار و سرخه به تهران می رسیم. سپس از تهران به سمت غرب و شهرهای كوچك بعد از تهران یعنی شهر قدس و شهریار و ملارد و اشتهارد عبور می كنیم و مسیر خود را تا بوئین زهرا ادامه می دهیم.
از این شهر نیز به سمت تاكستان و قزوین حركت كرده و از انجا تا ابهر و خرم دره و بناب حركت خود را ادامه می دهیم. پس از بناب شهر ابهر قرار دارد و با ورود به بزرگ راه زنجان – ابهر كه به نام بزرگ راه 22 بهمن مشهور است در مسیر مقصد خود یعنی زنجان قرار می گیریم.
باربری مشهد كلیه خدمات باربری خود را در این مسیر با بالاترین كیفیت و ارزان ترین قیمت ممكن كه بسیار كمتر از قیمت باربری های مشابه است تقدیم شما مشتریان عزیز می نماید.

Top