باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد با نام تجاری نتسان نازل ترین قیمت حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه را از مشهد به رشت مركز استان گیلان به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



نازل ترین قیمت حمل بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد به رشت

باربری مشهد با نام تجاری نتسان نازل ترین قیمت حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه را از مشهد به رشت مركز استان گیلان به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
برای حمل بار از مشهد به گیلان و مركز این استان شهر زیبای رشت باربری مشهد شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. نازل ترین قیمت در این مسیر اولین هدیه این باربری به مشتریان همیشگی خود است كه همواره به باربری نتسان به عنوان ارزان ترین و با كیفیت ترین باربری در سطح استان خراسان رضوی اعتماد دارند.
دومین ویژگی برتر باربری مشهد نسبت به سایر شركت های فعال در حوزه حمل و نقل را می توان در تجربه و سابقه بلند بالای این شركت مربوط دانست. تجربه بالای این باربری همواره سبب شده است كه بهترین خدمات باربری در سریع ترین زمان ممكن به انجام برسد و در مسیر مشهد به رشت نیز این امر مهیا بوده و هست.
شهر رشت تقریباً در مركز جلگه گیلان، در وسیع ترین بخش دلتای رودخانه سفیدرود با ارتفاع متوسط هشت متر از سطح دریاهای آزاد، در انتهای راه اصلی كناره دریای خزر و در مسیر راه اصلی درجه یك قزوین به بندر انزلی واقع شده است.
آب و هوای رشت معتدل و مرطوب با میزان رطوبت متغیر در طول سال است.  شهرستان رشت دارای شش بخش «مركزی»، «خمام»، «خشكبیجار»، «لشت نشا»، «كوچصفهان» و«سنگر»، هفت شهر و 18 دهستان است. باربری مشهد به تمامی این نقاط سرویس دهی می كند.
رشت از لحاظ شرایط جغرافیایی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی- اداری دارای ویژگی های مهمی است. این شهرستان به جهت موقعیت جغرافیایی (واقع شدن در جلگه مركزی، وسعت زیاد آن، حاصلخیزی خاك و اراضی، مهم ترین منطقه تولید و كشت برنج استان و ایران) ارتباط تجاری تنگاتنگی با خراسان رضوی داشته و باربری نتسان نقش پر رنگی در این زمینه داشته است.
 موقعیت ارتباطی (واقع شدن بر سر راه تهران، قزوین، انزلی، آستارا از یك سو و مسیر جاده اصلی گیلان به مازندران و شرق گیلان از سوی دیگر)، موقعیت سیاسی ـ اداری (واقع شدن شهر رشت به عنوان مركز استان گیلان) همه این موارد باعث شده است تا حمل بار از مشهد به گیلان كه با ارزان ترین قیمت ممكن توسط باربری مشهد به انجام می رسد.
 رونق اقتصادی، گسترش شهرك ها و كارخانه های صنعتی و به تبع آن افزایش فعالیت های زراعی ـ تجاری و همچنین وجود مراكز علمی و تحقیقاتی دارای اهمیت است. ساكنان این شهر عمدتاً به مشاغل خدماتی، تجاری و صنعتی مشغول هستند و شالیكاری نیز از عمده فعالیت های روستاییان این خطه محسوب می شود. مردم این دیار در ارتباط تجاری خود با اقصی نقاط ایران از باربری مشهد برای حمل محصولات خود به خطه خراسان رضوی استفاده می نمایند.

برای مسافرت از رشت به مشهد شما میتوانید از دو مسیر استفاده نمایید.مسافت رشت تا مشهد در نخستین مسیر هزار و دویست و بیست و یك كیلومتر سیزده ساعت و سی و شش دقیقه و دومین مسیر دو هزار و صد و هجده كیلومتر پانزده ساعت و بسیت و دو دقیقه به طول می انجامد.

Top