باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد محبوبترین باربری در زمینه حمل بار از مشهد به مهاباد به شمار می رود. این باربری حمل بار از مشهد به مهاباد و دیگر شهرهای كشور را در كمترین زمان ممكن و با برترین خدمات و تخفیفهای فوق العاده به انجام می رساند.



حمل بار از مشهد به مهاباد با برترین خدمات و تخفیف ویژه


باربری مشهد یكی از محبوبترین و شناخته شده ترین شركتها در زمینه حمل بار از مشهد به مهاباد است كه فعالیت خود را تحت برند تجاری نتسان از سالها قبل آغاز نموده است.
مهاباد یكی از شهرهای زیبای استان آذربایجان غربی می باشد كه فاصله بسیار زیادی تا مشهد دارد و حمل اثاثیه و بار بین این دو شهر اغلب دشواری هایی را به همراه داشته است.
اغلب شركتهای باربری حمل بار از مشهد به مهاباد را با قیمتهای بالا و یا با تاخیر به انجام می رسانند و به همین دلیل متقاضیان حمل بار از مشهد به مهاباد با سختیهایی رو به رو می گردند.
باربری مشهد با تجربه بالایی كه در زمینه حمل بار بین شهری داشته به این عرصه ورود نموده و با انجام سرویسهای روزانه و ارائه قیمتهای ارزان مشكلات فوق را بر طرف نموده است.
به همین دلیل است كه این باربری توانسته در بین صدها شركت معتبر دیگر در حوزه حمل بار بین شهری عنوان محبوبترین باربری ایران را از ان خود نماید.
حمل بار از مشهد به مهاباد و حمل بار بین شهری در باربری مشهد سالهای سال است كه گسترش یافته و تمامی شهرهای كشور را تحت پوشش گرفته است.
از جمله دیگر سرویسهایی كه در زمینه حمل بار بین شهری در این باربری به انجام می رسد می توان به حمل بار از مشهد به  دیگر شهرهای استان آذربایجان غربی مانند ارومیه و خوی و بوكان اشاره نمود.
باربری مشهد همچنین اثاث كشی در مشهد و حمل انواع بار و كالای اداری را بین خیابانهای مختلف شهر مشهد و محله های اطراف این شهر در قالب حمل بار درون شهری به انجام می رساند.


قیمت حمل بار از مشهد به مهاباد


مدیریت باربری مشهد توجه خاصی به درخواستها و پیشنهادات مشتریان خود داشته و یكی از مهمترین درخواستهای ایشان در خصوص قیمت حمل بار از مشهد به مهاباد است.
مدیریت این شركت با ارائه تخفیفهای مختلف در بخشهای مختلف هزینه باربری توانسته قیمت حمل بار از مشهد به مهاباد را به میزان قابل توجهی كاهش دهد.
هم اكنون قیمت حمل بار از مشهد به مهاباد در باربری مشهد تا انجا ارزان شده است كه این باربری توانسته در صنعت حمل و نقل كشور عنوان ارزانترین باربری را نیز از ان خود كند.
از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف فوق العاده استثنایی هفتاد درصدی مدیریتی باربری مشهد اشاره نمود كه در زمینه هزینه مدیریتی اعمال میگردد.
در توضیح باید گفت كه هزینه حمل بار به چند بخش تقسیم می شود. نخست هزینه خودرو و در وهله دوم هزینه دستمزد راننده و كارگران می باشد.
بخش سوم كه مشممول تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی باربری مشهد می باشد مبلغی است كه عموما به عنوان پورسانت مدیریت یك باربری در نظر گرفته می شود.
بدین ترتیب مدیریت باربری مشهد از دو سوم سود خالص خود در راستای كاهش قیمتها صرف نظر نموده و ضمن اثبات حسن نیت خویش تاثیر بسزایی نیز در كاهش قیمت حمل بار داشته است.
در باربری مشهد همچنین توجه ویژه ای به افزایش سطح كیفی خدمات دهی شده و از بهترین خودرو ها و رانندگان با تجربه و كارگران كارآمد سود برده می شود.
ارائه سرویس در كوتاه ترین زمان ممكن نیز از دیگر ویژگی های باربری مشهد به شمار می رود. جهت ثبت سفارش و اطلاع از خدمات و قیمتهای استثنایی این باربری كافی ست با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

Top