باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار و اثاثیه را بین دو شهر مشهد و شهر كرد به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزانترین خدمات حمل بار از مشهد به شهر كرد

باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار و اثاثیه را بین دو شهر مشهد و شهر كرد به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از كلان شهر مشهد به شهر كوهستانی و زیبای شهر كرد توسط باربری مشهد با ارزان ترین قیمت و با تخفیف استثنایی برای همشهریان عزیز به انجام می رسد. رانندگان باربری مشهد همواره بهترین مسیر را با توجه به تجربه چندین و چند ساله خود بدین منظور انتخاب می كنند و بار شما را در سریع ترین زمان ممكن به مقصد می رسانند.
استان چهارمحال و بختیاری با دیرینه‌ای هزار ساله،‌ تعدادی از تماشایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی را در خود جای داده است كه بیش از ۶۳۰ عدد از این دیدنی‌ها به ثبت ملی رسیده‌اند.
شَهركُرد یكی از شهرهای مركزی ایران و مركز شهرستان شهركرد و استان چهارمحال و بختیاری است شهركرد در ۹۷ كیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد. شهركرد -با نام قدیم دهكرد- قدمتی طولانی دارد. وجود تپه‌‌ی باستانی گورگای در حوالی شهر از عمر هفت هزار ساله‌ی این منطقه خبر می‌دهد.
شهركرد با ارتفاع ۲۳۱۰ متر از سطح دریا، بلندترین مركز استان كشور است. این شهر در شمال رشته‌كوه زاگرس واقع شده است. باوجود طبیعت تماشایی و جاذبه‌های طبیعی آن، نیمه‌ی اول سال گردشگران زیادی راهی شهركرد می‌شوند.
برای مسافرت از مشهد به شهركرد شما میتوانید از 2 مسیر استفاده نمایید. مسیر اول به مسافت هزار و دویست و پنجاه و سه كیلومتر از جنوب مشهد و شهرهای نیشابور و سبزوار آغاز می گردد. پس از عبور از این شهرها و خروج از استان خراسان رضوی در نزدیكی میامی به سمت جنوب رفته و جاده كویری طولانی را در پیش داریم و با گذر از دو شهر این جاده طولانی یعنی بیارجمند و انارك به استان اصفهان وارد شویم.
شپش به نایین رفته و از آنجا نیز به اصفهان راهی می شویم. از اصفهان تا شهركرد با عبور از جاده ای كوهستان مسیری دو ساعته را در پیش داریم و در نهایت به مقصد خواهیم رسید. این قسمت از مسیر اغلب اوقات می تواند به علت بارندگی و برودت هوا خطرناك باشد كه با توجه به این در انتهای راهی طولانی قرار دارد باید دقت بسیار بالایی برای حفظ ایمنی در آن به كار بسته شود.
دومین مسیر نیز از جنوب مشهد آغاز می شود اما به سمت رباط سنگ و تربت حیدریه كشیده شده است. پس از عبور از شادمهر و فیض آباد و بجستان به شهر فردوس می رسیم. با گذر از استان خراسان رضوی و دیهوك و طبس شهر بعدی كه در انتظار ماست یزد است. استان یزد را نیز در این مسیر پشت سر می گذاریم و از شهرهای كوچك ابركوه و آباده می گذریم و با ورود به استان اصفهان به شهر شهرضا می رسیم.
سپس به سمت غرب و دهاقان تغییر مسیر داده و از انجا نیز می بایست از بروجن عبور نماییم و فرخ شهر آخرین شهر كوچك قبل از رسیدن به مقصد است و در نهایت مركز استان چهار محال و بختیاری یعنی شهركرد در انتظار ماست.
باربری مشهد ضمت انتخاب بهترین مسیر با توجه به شرایط آب و هوایی و شرایط جاده ای همواره سعی دارد تا بار شما را به سریع ترین شكل ممكن به مقصد برساند و این در حالی است كه نرخ خدمات باربری مشهد نسبت به سایر شركتهای مشابه از تخفیفی استثنایی برخوردار است و از این بابت می توان باربری مشهد را شركتی ممتاز و حایز اهمیت قلمداد كرد.

Top