باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارزان ترین و مطمئن ترین خدمات باربری را بین دو كلان شهر مشهد و قم به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار ارزان و مطمئن از مشهد به قم

باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارزان ترین و مطمئن ترین خدمات باربری را بین دو كلان شهر مشهد و قم به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار بین دو شهر مذهبی و بزرگ كشور كه همواره زیارگاه مردم مذهبی ایران به شمار می روند توسط باربری مشهد و به ارزان ترین قیمت بازار به انجام می رسد. همچنین انواع خرده بار و اثاثیه نیز بین این دو شهر در این ایام با تخفیف ویژه حمل می گردد.
باربری مشهد با نام تجاری نتسان سالهای سال است كه در این مسیر فعال بوده و تجربیات بسیاری كسب نموده كه در بسیاری موارد موجب افزایش كیفیت خدمات و سرعت عمل بیشتر رانندگان این باربری نسبت به سایر شركتهای حمل و نقل فعال در این زمینه می گردد.
استان قم یكی از ۳۱ استان ایران است كه در مركز این كشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مركزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. قم یكی از كلان‌شهرهای ایران است كه در ۱۴۰ كیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در كنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد.
شهر قم مركز استان قم و نیز مركز شهرستان قم می‌باشد. این شهر در گذشته به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده‌است. اكنون نیز این شهر با توجه به بار ترافیكی كه اغلب اوقات تهران داراست و با توجه به مسیر جدیدی كه از گرمسار به سمت قم در چند سال اخیر راه اندازی شده است در محور انتقال بار از مشهد به غرب كشور قرار گرفته است.
برای حمل بار از مشهد به قم دو مسیر اصلی وجود دارد كه در نود درصد طول خود مشترك هستند. هر دو مسیر از جنوب مشهد به سمت بینالود و نیشابور آغاز می شوند. پس از عبور از این دو شهر به سمت سبزوار حركت می كنیم و در ادامه به میامی و شاهرود می رسیم.
با پشت سر گذاشتن شهر شاهرود به سمت دامغان حركت می كنیم. و از آنجا نیز شهر سمنان و سپس گرمسار پیش روی ما خواهند بود. تا اینجا هر دو مسیر اصلی بین مشهد و قم مشترك است. این مسیر كه به جاده سراسری تهران مشهد نیز مشهور است در نخستین مسیر تا سرخه و تهران ادامه می یابد.
سپس از جنوب تهران و بزرگ راه آزادگان عبور كرده و به اتوبان تهران قم وارد می شویم. از اینجا به بعد یك ساعت راه تا مقصد باقی ست و با ادامه مسیر به كلان شهر مذهبی قم وارد خواهیم شد. اما دومین مسیر از گرمسار تا قم با توجه به راهی كه در چند سال اخیر باز شده ادامه می یابد. این مسیر كلان شهر تهران را دور می زد و در كل چیزی بین یك تا دو ساعت در مسیر شما صرفه جویی خواهد كرد.
علی الخصوص در حمل بارهای سنگین كه در ترافیك بسیار كند خواهند بود با استفاده از این مسیر می توان در وقت به میزان قابل توجهی صرفه جویی كرد. اما در برخی موارد ممكن است مسیر تهران به قم انتخاب شود. كل مسیر اگر از شهر گرمسار به سمت قم حركت كنیم نهصد و چهل و سه كیلومتر خواهد بود اما اگر بخواهیم از مسیر تهران عبور كنیم صد چهل كیلومتر دیگر را نیز باید به مسیر اضافه كنیم.
بار شما هر چه كه باشد و در هر ابعاد و اندازه و هر وزنی توسط خودروهای مخصوص و به روز باربری مشهد در اولین فرصت ممكن از مشهد به قم منتقل خواهد شد. برای ثبت سفارش شما تنها یك تماس با ما كافی ست.

Top