باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را از بهترین مسیر بین مشهد و یاسوج ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



بهترین مسیر حمل بار و اثاثیه و خرده بار ارزان از مشهد به یاسوج

باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را از بهترین مسیر بین مشهد و یاسوج ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
باربری مشهد كه با برند تجاری نتسان در استان خراسان روی شناخته می شود با توجه به تجربه ذی قیمت رانندگان خود از بهترین مسیر بین مشهد و یاسوج برای حمل بار استفاده می كند و بار شما را در كوتاه ترین زمان ممكن به مقصد می رساند.
یاسوج یكی از شهرهای لرنشین جنوب غربی ایران و مركز استان كهگیلویه و بویراحمد است. این شهر همچنین مركز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است. پیش از ایجاد این شهر، در حدود ۶ كیلومتری آن، یك شهر قدیمی به نام «تل خسرو» قرار داشت كه زمانی مركز نفوذ خوانین بویراحمد علیا بوده‌است.
یاسوج در كنار رودخانه بشار در تپه‌های متعدد در ارتفاع ۱۸۷۰ متری از سطح دریا قرار گرفته، این شهر كه تا سال ۱۳۴۹ از توابع شهرستان كازرون بود جدا شد و برای ۶ سال به شهرستان بهبهان داده شد و در نهایت در سال ۱۳۵۵ و با جدا شدن استان از استان فارس، به مركزیت استان كهگیلویه و بویراحمد در آمد. در فصل زمستان برف زیادی در این شهر می‌بارد و اكثر نقاط و ارتفاعات اطراف آن برای مدتی طولانی پوشیده از برف باقی می‌ماند. شهر یاسوج ۱۸ كیلومتر وسعت یافته‌است.
وجود شرایط جوی سخت با توجه به كوهستانی بودن استان كوهكیلویه و بویر احمد سبب شده است كه حمل بار از هر نقه ای به این منطقه تجربه بالایی را طلب كند. كمتر راننده ای است كه تجربه كافی برای حمل بار به این شهر كوهستانی و سردسیر را داشته باشد و بتواند هر باری را تحت هر شرایط جوی به سلامت به مقصد برساند.
باربری مشهد با برنامه ریزی دقیق و رصد دائمی و حساب شده شرایط جوی همواره سعی دارد تا بار و خرده بار و اثاثیه مشتریان خود را به بهترین شكل ممكن و در كوتاه ترین زمان از مشهد به یاسوج حمل كند. جهت استفاده از تجربه پرسنل زحمت كش باربری مشهد و ثبت سفارش كافی ست با روابط عمومی این باربری تماس حاصل فرمایید.
مسیر اصلی مشهد به یاسوج هزار و سیصد كیلومتر است و طی این مسیر نه تنها از بعد مسافت كه از نظر شرایط مختلف جوی حایز اهمیت است. چرا كه برای حمل بار از مشهد به یاسوج انواع اقلیم های آب و هوایی بیابانی و نیمه بیابانی و كوهستانی و سردسیر را باید پشت سر گذاشت و حفظ ایمنی و در نظر داشتن این شرایط از الزاماتاین سفر قلمداد خواهد شد.
برای حمل بار از مشهد به یاسوج ابتدا به سمت ملك آباد و سپس تربت حیدریه حركت می كنیم. در ادامه شهرهای فیض اباد و بجستان قرار دارند. سپس به شهر كویری فردوس قدم می گذاریم و آنگاه به سمت دل كویر حركت كرده به دیهوك و طبس می رسیم. با گذر است طبس شهر های كوچك دیگری در كویر در مسیر ما قرار دارند كه از ان جمله می توان به رباط پشت بادام و خرائق و اشكذر اشاره كرد.
با عبور از این شهرهای به یزد می رسیم و انگاه مسیر خود را به سمت تفت ادامه می دهیم. با پشت سر گذاشتن ابر كوه و سورمق و اقلید در مسیر شهر سده قرار می گیریم و در ادامه دژ كرد را پیش رو داریم. با گذر از جاده های كوهستانی و سردسیر این منطقه می توایم به مقصد یعنی شهر سردسیر یاسوج برسیم.

Top