باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین مسیر باربری با ارزانترین قیمت را از مشهد به بندر بوشهر ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



بهترین مسیر باربری با ارزان ترین قیمت از مشهد به بندر بوشهر

باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین مسیر باربری با ارزانترین قیمت را از مشهد به بندر بوشهر ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از مشهد به جنوب ایران و بندر بوشهر مسیرهای مختلفی دارد كه تفاوت بسیاری بین آنها وجود دارد. تجربه بالای باربری مشهد منجر به انتخاب بهترین مسیر شده و بار شما را در اولین فرصت ممكن به مقصد می رساند.
همچنین قیمت بسیار پایین تری نیز نسبت به سایر باربریها داشته و خدمات خود را با تخفیفی استثنایی و اعجاب انگیز ارائه می دهد.
در دوره ساسانیان و در زمان اردشیر بابكان شهر رام اردشیری در دو فرسنگی شهر بوشهر بنا نهاده شد كه اكنون خرابه‌های آن به نام ریشهر معروف است. بندر بوشهر در زمان نادر شاه به وجود آمد. شهر بوشهر در گذشته به اسامی لیان، ریشهر، راشهر، انطاكیه، بندر نادری یا ابوشهر نامیده می‌شده‌است. در روزگار كنونی نیز بوشهر به عنوان بندری مهم در جنوب ایران مبادلات تجاری بسیاری با شهر های مختلف دارد.
از سوی دیگر مشهد نیز به عنوان دومین كلان شهر كشور و مركز اجتماعی نیمه شرقی كشور مبادلات بسیاری با سایر استانها دارد. لذا حمل كالا از مشهد به بندر بوشهر كه توسط باربری مشهد با ارازن ترین قیمت به انجام می رسد اهمیت فوق العاده ای دارد.
برای حمل بار از مشهد به بندر بوشهر سه مسیر مختلف پیشنهاد می گردد. اولین مسیر به طول هزار و ششصد و سی و دو كیلومتر از جنوب مشهد به سمت تربت حیدریه و فیض آباد حركت كرده و سپس به شهرهای بجستان و فردوس می رسیم. با عبور از فردوس شهرهای دیهوك طبس و رباط پشت بام و خرائق و اشكذر قرار دارند. با عبور از این شهرها به شهر قدیمی یزد می رسیم و مسیر خود را به سمت جنوب ادامه می دهیم.
سپس شهر تفت و ابر كوه و صفا شهر قرار دارد. پس از آن صفاشهر و سعادت شهر و سپس شهر تاریخی مرودشت قرار گرفته است. از مرودشت تا زرقان فقط دوازده كیلومتر فاصله است و از انجا تا انتهای اتوبان شیراز و خانه زنیان و قائمیه در مسیر هستند. چند شهر كوچك و قدیمی دیگر را نیز باید پشت سر گذاشت. با گذر از خانه زنیان و قائمیه و كنار تخته و دالكی و برازجان تنها پنجاه وشش كیلومتر دیگر تا مقصد یعنی شهر ساحلی بندر بوشهر فاصله هست. كه با عبور از برزجان و چغادك به این شهر زیبا خواهیم رسید.
مسیر دوم به طول هزار و هفتصد و دوازده كیلومتر مانند نخستین مسیر از جنوب مشهد آغاز می شود و تا شهر دیهوك با این مسیر مشترك است. از آنجا به سمت جنوب و شهر كرمان تغییر مسیر داده و با عبور از كرمان به سمت سیرجان حركت می كنیم. در ادامه شهر های استهبان  و سروستان قرار دارند و با عبور از این شهرها به شهر شاعرانه شیراز می رسیم. ادامه مسیر دوم و اول نیز تا بندر بوشهر مشترك است.  
اما سومین مسیر بین دو كلان شهر مشهد و بندر بوشهر به طول تقریبی هزار و هفتصد و شصت كیلومتر از مشهد به سمت شرق و شهرهای نیشابور و سبزوار كشیده شده است. در نزدیكی میامی مسیر به سمت جنوب تغییر می كند. در این راه به سمت جندق و اصفهان حركت می كنیم. از اصفهان نیز به سمت شهرهای سمیرم و یاسوج حركت كرده و از انجا پس از پشت سر گذاشتن چند شهر كوچك به قائمه می رسیم.
از اینجا به بعد هر سه مسیر مشترك هستند و با عبور از برازجان و چغادك به بندر بوشهر می رسیم. هر یك از این سه مسیر در شرایط خاصی بهترین مسیر ممكن هستند. باربری مشهد سعی دارد با استفاده از تجربه چندین ساله خود همواره با توجه به شرایط مختلف بهترین مسیر را انتخاب می كند و بار شما را از كوتاه ترین مسیر به مقصد می رساند.

Top