باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از بهترین مسیر و با بهترین خدمات به استان یزد توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



بهترین مسیر حمل بار و اثاثیه و خرده بار از مشهد به یزد

حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از بهترین مسیر و با بهترین خدمات به استان یزد توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار بین دو استان قدیمی خراسان رضوی و یزد با توجه موقعیت جغرافیایی خاص این دو شهر اهمیت بالایی دارد كه باربری مشهد با درك این موقعیت در اقدامی شایسته یكی از خطوط خود را به این مسیر اختصاص داده است.
به منظور كسب رضایت مشترین و هموطنان عزیز باربربی مشهد كلیه خدمات خود را در مسیر حمل بار بین مشهد و یزد با قیمت خارق العاده و با هفتاد درصد تخفیف ارائه می نماید.
یزد مركز استان و شهرستان یزد در مركز ایران است. بین رشته‌های شیركوه در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردكان قرار گرفته‌است. این شهر یكی از كهن ترین و متمدن ترین شهرهای جهان محسوب می شود به قسمی كه نخستین صندوق امانات جهان در ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است.
از دیر باز این شهر در مسیر حركت كاروانها و یكی از مقاصد تجاری در جهان محسوب می شده و با توجه به مردمان با شخصیت و وضع مالی برخی از ایشان تجارت با این شهر در دنیای امروز نیز اهمیت بالایی دارد. تجار و تولید كنندگان كاركشته هرگز بازار این شهر را از دست نمی دهند و در این زمینه یكی از خدمات تاثیر گذار خدمات باربری می باشد كه باربری مشهد یكی از شركتهای فعال در این خصوص به شمار می رود.
همچنین با توجه به دیرینه كهن هر دو شهر مشهد و یزد امری مرسوم به حساب می آید كه خانواده ها بین این دو شهر دست به مهاجرت بزنند و اینجاست كه حمل اثاثیه نیز بین این دو شهر اهمیت می یابد و مجددا نام تجاری باربری مشهد یعنی باربری نتسان است كه چون نگینی درخشان می درخشد.
مسیر اصلی حمل بار از مشهد به یزد نهصد و پانزده كیلومتر می باشد. برای حمل بار از مشهد ابتدا باید از خروجی جنوبی شهر به سمت ملك آباد و تربت حیدریه حركت كرد. پس از عبور از تربت حیدریه نیز به سمت فیض آباد ادامه مسیر می دهیم. همچنین پس از فیض اباد به بجستان وارد خواهیم شد.
با عبور از این شهرها به سمت شهر قدیمی فردوس وارد خواهیم شد و در ادامه از شهر های كوچك اما قدیمی دیهوك و طبس عبور می نماییم. سپس شهرهای رباط پشت و خرائق و اشكذر قرار دارند و بعد از عبور از این شهرها به مقصد یعنی شهر تاریخی یزد می رسیم.
حمل بار از مشهد به یزد با توجه به وضعیت جاده بین ده تا پانزده ساعت به طول می انجامد و برای طی مسیر مناسب بهتر است كه بارگیری به شكلی انجام شود كه انتهای راه به شب برخورد نكنیم و بار در ساعتی به مقصد برسد كه امكان تخلیه ان فراهم باشد.
باربری مشهد جهت حمل بار و خرده بار و اثاثیه از خراسان رضوی به مشهد خدمات ویژه ای در نظر گرفته است و تخفیف بالایی را نیز در این زمینه در نظر گرفته است. جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با تخفیف ویژه با روابط عمومی باربری مشهد تماس حاصل فرمایید.

Top