باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات بسیار شگفت انگیزی را برای حمل بار از مشهد به بجنورد در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل و نقل با خدمات شگفت انگیز و فوق العاده از مشهد به بجنورد

باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات بسیار شگفت انگیزی را برای حمل بار از مشهد به بجنورد در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از مشهد به بجنورد با خدمات استثنایی باربری مشهد تنها با یك تماس امكان پذیر است. برای ثبت سفارش و اطلاع از خدمات شگفت انگیز باربری مشهد برای حمل بار از مشهد به مركز استان خراسان شمالی بجنورد تنها كافی ست با روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.
بُجنورد مركز استان خراسان شمالی در شمال شرق ایران و در كوهپایه‌های رشته‌كوه آلاداغ بنا شده‌است. این شهر ازجمله شهرهای بزرگ خراسان بوده و از این‌جهت، چهل و چهارمین شهر كشور به‌شمار می‌آید. بجنورد با شهرهای شیروان، اسفراین، آشخانه همسایه است. مشهد نیز كلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مركز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ كیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است.
این دو شهر در گذشته های نه چندان دور در یك استان و تحت لقای خراسان بزرگ قرار داشتند اما اكنون هر یك مركز استان مستقلی بوده و همین امر تا حدود اهمیت نقل و انتقال كالا بین این شهر را افزایش می دهد. از سوی دیگر بسیاری از مردمان این دو شهر با یكدیگر در ارتباط بوده و هستند و چه بسیاری دفعاتی كه خانواده ای به مهاجرت بین این دو شهر قدیمی می زند.
قطعا مهاجرت از شهری به شهر دیگر نیاز به خدمات باربری دارد و در اینجا نیز مجددا اهمیت حضور یك شركت باربری مطمئن و كارآمد روشن می گردد. باربری مشهد با توجه به همه این نكات خدماتی استثنایی برای شهروندان مشهدی و بجنوردی در نظر گرفته و هر گونه بارو اثاثیه را با ححداقل قیمت بین این دو شهر جا به جا می كند.
برای رسیدن از مشهد به بجنورد یك مسیر پر رفت و امد وجود دارد كه اغلب تنها از همین مسیر استفاده می شود چرا كه جاده ای تقریبا بدون پستی و بلندی و اغلب صاف و سر راست است و اغلب مسافران و رانندگان خودروهای باربری ترجیح می دهند از ان عبور نمایند. اما در شرایط ویژه نیز می توان از مسیرهای حاشیه ای استفاده كرد.
 به عنوان مثال در شرایطی كه آب و هوای قوچان به شدت برفی باشد تا جایی كه راه خطرناك گردد می توان از مسیرهای جنوبی و شهرهای نیشابور وسبزوار و شاهرود برای رسیدن به بجنورد استفاده نمود. البته این شرایط بسیار به ندرت پیش می اید.
فاصله مشهد و بجنورد در حدود دویست و پنجاه كیلومتر است. برای حمل بار بین این دو مركز استان ابتدا به سمت غرب مشهد و پلیس راه امام هادی حركت می كنیم و با طی مسیر در بزرگ راه آسیایی به شهر چناران می رسیم. با ادامه دادن مسیر خود در بزرگ راه آسیایی به شهر زیبای قوچان خواهیم رسید.
پس از عبور از قوچان شهر فاروج در سی و دو كیلومتری ما قرار دارد و با گذر از این شهر و طی مصافت سی و دو كیلومتری به شیروان خواهیم رسید. از شیروان به بجنورد كمی جاده دارای پستی بلندی خواهد شد اما كماكان مسیر راحت و خوبی را در پیش داریم و به آسانی به مقصد می رسیم.
نكته ای كه خصوص حمل بار بین مشهد و بجنورد می بایست به خاطر سپرده شود این است كه اغلب در این مسیر امكان بارندگی های شدید برف و باران وجود دارد و در هنگام بارندگی جاده بسیار خطرناك می باشد. لذا می بایست اخبار هواشناسی به صورت مداوم چك شود و در صورت احتمال بارندگی كالاهای بارگیری شده با پوششهای مناسب محافظت شوند تا از آسیب احتمالی به آنها جلوگیری به عمل آید.

Top