باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - خدمات استثنایی و قیمت ارزان حمل بار از مشهد به گرگان توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارائه می گردد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



باربری با خدمات ویژه و تخفیفات بالا از مشهد به گرگان

خدمات استثنایی و قیمت ارزان حمل بار از مشهد به گرگان توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارائه می گردد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از استان گلستان به خراسان رضوی و بالعكس اهمیت بالایی دارد چرا كه تولیدات هر یك از این دو استان تولیدات مختلفی دارند و نیاز اقتصاد آنها به یكدیگر غیر قابل انكار است. به همین دلیل است كه باربری مشهد حضور پر رنگی در حمل و نقل بین این دو استان داشته و دارد.
شهر گُرگان مركز استان گلستان و در جانب شرقی شمال كشور ایران است. گرگان كنونی تا سال ۱۳۱۶ «اَستَرآباد» یا «اِستارباد» نام داشت. گرگان قدیمی كه به عربی جرجان خوانده می‌شد شهری آباد و مهم بود كه در نزدیكی گنبد كاووس امروزی قرار داشته و اینك ویرانه‌های آن در حوالی امام‌زاده یحیی بن زید قرار دارد. اما شهر جدید و جنگلی گرگان نیز در دنیای امروز اهمیت بسیاری دارد.
برای رسیدن از مشهد به گرگان دو مسیر وجود دارد. اولین مسیر پر رفت  آمد تر و سر راست تر است اما كمی طولانی تر از مسیر دوم است. هر یك از این دو مزایای متفاوتی دارند كه رانندگان با تجربه شركت باربری مشهد كه با نام تجاری نتسان شناخته می شود با توجه به شرایط مختلف یكی از آنها را انتخاب می كنند.
اولین مسیر برای رسیدن از مركز استان خراسان رضوی به مركز استان گلستان به طول ششصد و هجده كیلومتر از جنوب مشهد آغاز می شود. ابتدا خودروهای حمل بار به سمت بینالود حركت می كنند و پس از گذر از بزرگراه جدیدی این محور در مسیر نیشابور قرار می گیرند.
پس از عبور از نیشابور مانند اغلب موارد به سمت سبزوار حركت می كنیم. از سبزوار نیز به مسیر شرق به غرب خود ادامه داده شهر های كوچك داورزن و میامی را پشت سر می گذاریم. و تا شاهرود پیش می رویم. تا اینجا مسیر با جاده سراسری تهران – مشهد مشترك است اما از این نقطه به سمت شمال تغییر مسیر می دهیم و با عبور از مجن و سرخنكلاته به گرگان می رسیم. مزیت اصلی این مسیر سر راست بودن جاده آن است و همچنین شرایط جوی معمولا بهتری دارد. اما عیب ان طولانی تر بودن و گاهی شلوغ تر بودن آن است.
دومین مسیر از مشهد به سمت گرگان بیش از بیست كیلومتر كوتاه تر است. طول آن به پانصد و نود و دو متر می رسد و از غرب مشهد و پلیس راه امام هادی اغاز می گردد. در این مسیر ابتدا به سمت چناران حركت می كنیم. خودرو های حمل بار شركت باربری مشهد اغلب ترجیح می دهند از كمربندی شهرها استفاده كنند تا حدالمقدور در وقت صرفه جویی نمایند.
در ادامه شهرهای قوچان و فاروج قرار دارند و پس از عبور از خراسان رضوی و ورود به استان خراسان شمالی شهرهای شیروان و بجنورد قرار دارند. با ورود به استان گلستان و عبور از جنگل سرسبز گلستان شهرهای زیبای گالیكش و مینو دشت و آزاد شهر و علی آباد را پشت سر گذاشته و به مقصد یعنی شهر گرگان می رسیم.
رانندگان باربری مشهد همواره سعی دارند تا در شرایط جوی بارانی سعی نمایند از مسیر شماره یك استفاده كنند تا هم در وقت صرفه جویی نمایند و هم اطمینان بیشتری نسبت به ایمن كالاهای مشتریان به ایشان داده باشند. با این حال قیمت تمام شده برای حمل بار از مشهد به گرگان نسبت به هر شركت دیگری بسیار پایین تر و تا حدود هفتاد درصد كمتر از نرخ معمول بوده و همین مسئله نیز در جلب رضایت مشتریان باربری مشهد نقش بسزایی دارد.


Top