باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - خدمات فوق العاده و استثنایی حمل بار از مشهد به شاهرود توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



خدمات استثنایی حمل بار و باربری از مشهد به شاهرود

خدمات فوق العاده و استثنایی حمل بار از مشهد به شاهرود توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از مشهد به شاهرود با توجه به قرار گرفتن شاهرود در مسیر مشهد به تهران اهمیت بسیاری دارد. باربری بین مشهد و شاهرود مسیر پر ترافیكی است كه هر شركت حمل و نقلی تمایل ندارد در این زمینه وارد عمل شود اما باربری تهران در این راستا پیشتاز بوده و نیاز مشتریانش را به خوبی رفع نموده است.
شاهرود یكی از شهرهای استان سمنان و یكی از شهرهای ایران بوده و مركز شهرستان شاهرود است. نام‌های قدیمی دیگری برای شاهرود كه می‌توان نام برد عبارت است از «حنچره»، «شخره» و «شاخره» اشاره نمود. شاهرود در حد فاصل شهرهای دامغان در غرب، سبزوار و بردسكن در شرق و گرگان در شمال بوده و تقریباً در میانه راه تهران-مشهد می‌باشد به طوریكه فاصله آن از تهران۴۱۲ كیلومتر و از مشهد ۵۱۰ كیلومتر می‌باشد. بر اساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت شهرستان شاهرود ۲۱۸٬۴۷۴ نفر بوده‌است.
اما برای حمل بار از مشهد به شاهرود دو مسیر اصلی وجود دارد كه این دو مسیر طول تقریبا نزدیكی به یكدیگر دارند و دلیل برتری یكی بر دیگر تنها به شرایط زمانی متفاوت مربوط می شود. در زمانی یكی از انها دچار ترافیك و یا شرایط جوی نا مساعد باشد از مسیر دیگر استفاده می شود.
اولین مسیر به طول پانصد و چهار كیلومتر می باشد كه از انجا كه برای حمل بار به تهران نیز از ان استفاده می شود اغلب و به ویژه در ایام تعطیلات ترافیك سنگینی را شاهد است. این مسیر از جنوب مشهد آغاز می شود. با عبور از پلیس راه باغچه در جنوب مشهد به سمت بینالود حركت می كنیم.
از بینالود تا نیشابور مسیری طولانی در كار نیست. پس از نیشابور شهر قدیمی سبزوار قرار دارد. برای رسیدن به شاهرود باید از سبزوار به سمت داورزن حركت كرد و پس از گذر از این شهر كوچك به سمت شرق ادامه مسیر می دهیم و پس از عبور از میامی به مقصد یعنی شهر شاهرود می رسیم.
دومین مسیر برای رسیدن به شاهرود از غرب مشهد آغاز می شود. ابتدا از پلیس راه امام هادی عبور می كنیم و در ادامه در بزرگ راه آسیایی به مسیر خود ادامه داده و به شهر چناران می رسیم. پس از عبور از كمربندی چناران به سمت قوچان حركت می كنیم.
در نزدیكی قوچان راه میان بری وجود دارد كه در چند سال اخیر باز سازی شده و ما را به سمت سبزوار راهی خواهد كرد. برای حمل بار از سبزوار تا شاهرود مابقی مسیر شماره دو با مسیر شماره یك مشترك است. بدین منظور مجددا به شهر های داورزن و میامی رفته و از آنجا نیز مقصد در دسترس خواهد بود.
مسیر شماره دو پانصد و بیست و هفت كیلومتر است و اندكی طولانی تر از مسیر اول است و در مواقع لزوم می توان از این مسیر برای حمل بار بین مشهد و شاهرود استفاده كرد.
باربری مشهد جهت حمل هر گونه بار و خرده بار و اثاثیه از خراسان رضوی به شاهرود خدمات ویژه ای را در نظر گرفته كه تخفیف استثنایی هفتاد درصدی یكی از این خدمات می باشد. جهت كسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی باربری مشهد تماس حاصل فرمایید.

Top