باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات ویژه ای جهت حمل بار از مشهد به سمنان در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد به سمنان با خدمات ویژه

باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات ویژه ای جهت حمل بار از مشهد به سمنان در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
جهت حمل بار از مشهد به شهر سمنان باربری مشهد كه با نام تجاری نتسان در تمام ایران شناخته شده است خدمات بسیار ویژه ای در نظر گرفته است. مهمترین و چشم گیر ترین این خدمات تخفیف استثنایی در نظر گرفته شده در این زمینه می باشد كه بنا به شرایط مشتری تا هفتاد درصد نیز می رسد و عملا نرخی غیر قابل مقایسه با شركتهای مشابه است.
همچنین كلیه خدمات باربری با بالاترین كیفیت تقدیم مشتریان عزیز می گردد.
استان سمنان یكی از استان‌های كشور ایران است. مركز و پرجمعیت‌ترین شهر این استان، شهر سمنان است. مساحت این استان برابر با ۹۷٬۴۹۱ كیلومتر مربع كه ۵٫۹ درصد مساحت كل كشور را شامل می‌شود. این استان از نظر مساحت هفتمین استان ایران است.


حمل بار از سه مرحله اساسی تشكیل می شود. نخست حضور به موقع خودرو مخصوص حمل بار در محل است. در این زمینه نیز چند نكته مورد توجه قرار می گیرد.
نكته اول این است كه خودرو مذكور چه نوع خودرو ای است؟ آیا ظرفیت و توان حمل بار مورد نظر را دارد؟ آیا مدل و سلامت خودرو به نحوی هست كه در مسیر طولانی بتوان به آن اطمینان حاصل كرد؟ آیا راننده فردی متعهد و مورد اطمینان است تا بار مشتری را تحویل گرفته و صحیح و سالم به مقصد برساند؟
نكته دوم به حضور به موقع این خودرو مربوط می شود. هر چقدر هم كه خودرو مدل بالا و گران قیمت باشد و هر چقدر هم كه سایر خدمات به خوبی به انجام برسند اگر تاخیر بیش از حد در حضور به موقع خودرو در محل پیش بیاید در نهایت به نارضایتی مشتری منجر خواهد شد و مدیریت باربری مشهد با تاكید بر این نكته همواره سعی دارد تا پرسنل خود را مجاب كند كه در اولین فرصت در محل حاضر شوند.
نكته سوم نحوه بارگیری كالا در خودرو است. همواره می بایست از كارگران با تجربه در این زمینه استفاده شود تا به بهترین شكل ممكن در حداقل فضا و در كمترین زمان كالا و محصولات مشتری را در خودرو بارگیری كند. علاوه بر تجربه دلسوزی و اهمیت كارگر به كاری كه انجام می دهد نیز می بایست مد نظر قرار گیرد.
پس از بارگیری آنچه نباید از ان غفلت كرد مخصوصا در مسیرهای طولانی تر مراقبت راننده و توجه او به بار می باشد تا حفاظت كافی از بار به انجام برسد. همچنین توجه داشته باشد كه در سریع ترین زمان ممكن بار را به مقصد برساند.
پس از رسیدن بار به مقصد نیز باید در اولین فرصت بارها و كالای مشتری تخلیه گردد. همچنین در این مرحله نیز باید از كارگران با تجربه و متعهد استفاده شود تا مراقبت كافی از كالا به عمل آورند. همه اینها مجموعه خدمات ویژه ای هستند كه توسط باربری مشهد تقدیم مشتریان گرامی می گردد.

Top