باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - حمل بار و خرده بار و اثاثیه با كمترین قیمت بازار حمل و نقل از مشهد به سنندج توسط باربری مشهد ارائه می گردد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و اثاثیه با كمترین قیمت بازار از مشهد به سنندج

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با كمترین قیمت بازار حمل و نقل از مشهد به سنندج توسط باربری مشهد ارائه می گردد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
جهت حمل بار از مشهد به سنندج چند مسیر مختلف وجود دارد اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد خدمات باربری مناسب و قیمت پایین تر است كه باربری مشهد با نام تجاری نتسان همواره توانسته است این دو فاكتور را همچون دو بال مطمئن برای اوج گیری در صنعت حمل و نقل كشور به همراه داشته باشد.
نرخ خدمات باربری نتسان با تخفیف حدود هفتاد درصد نرخ معمول بازار آنچنان سود كمی را شامل می شود كه عملا غبر قابل رقابت بوده و كمترین قیمت حمل بار از مشهد به سنندج را ارائه می دهد. مشهد به عنوان یك كلان شهر استراتژیك در شرق كشور همواره مطرح بوده و باربری مشهد در زمینه حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از شهر به دیگر نقاط كشور فعال بوده است.
سنندج بیست و سومین شهر بزرگ ایران، مركز استان كردستان در غرب ایران است. نام سنندج دگرگون شدهٔ سنه‌دژ است و سنه دژ نیز دگرگون شده نام سینه دژ است و به این علت این نام را انتخاب كردند زیرا در وسط و مركز یا سینه دژ (كوه)های آبیدر و رشته كوه زاگرس است. شهر سنندج به شهر هزارتپه معروف است و همچنین به سنندج شهر مساجد نیز می‌گویند. زبان مردم، كردی سورانی با لهجه اردلانی است كه پس از گذشت زمان تغییراتی در سخن گفتن و لهجه ساكنان آن منطقه ایجاد شده‌است. جهت حمل بار از مشهد به سنندج دو مسیر پیشنهاد می شود كه بنا به شرایط زمانی و آب و هوایی یكی از این دو انتخاب می شود.
اولین مسیر به طول هزار و سیصد و نود و پنج كیلومتر از ملك آباد مشهد آغاز می شود و تا بینالود و نیشابور و سبزوار ادامه می یابد با عبور از داورزن از استان خراسان رضوی خارج شده و به شاهرود می رسیم. سپس شهرهای دامغان و سمنان و گرمسار پیش رو است.
اگر قرار باشد قسمتی از بار در تهران تخلیه شود می توان از این نقطه به تهران نقل مكان كرد در غیر این صورت گرمسار را به سمت قم ترك می كنیم و بعد از ان به جعفریه و ساوه می رسیم. از اینجا به بعد با عبور از شهرهای كوچك غرق آباد و نوبران و فامنین و همدان صالح آباد و قروه و دهگلان مقصد یعنی شهر سنندج در دسترس خواهد بود.
دومین مسیر از مشهد به سنندج كه بسیار طولانی نیز می باشد هزار و پانصد و ده كیلومتر درازا دارد. جهت طی آن از مشهد به سمت ملك آباد و نیشابور و سبزوار حركت می كنیم. سپس شهرهای میامی و شاهرود و دامغان و سمنان را پشت شر می گذاریم و وارد استان تهران می شویم. اما از اینجا بر خلاف مسیر اول به سمت استان البرز حركت كرده و از كرج و هشتگرد عبور می كنیم و مسیر خود را به سمت غرب تا استان قزوین ادامه می دهیم.
پس از عبور از شهر قدیمی قزوین به ترتیب شهرهای تاكستان ابهر و زنجان را در پیش داریم. گذر از استان آذری نشین زنجان با عبور از زرین شهر میسر است و پس از گذر از حلب و بیجار وارد سنندج خواهیم شد. در مواقع زمستانی مسیر شماره دو معمولا جاده های خطرناك و لغزنده ای دارد و بهتر از مسیر نخست استفاده شود.
باربری مشهد با در نظر گرفتن همه شرایط همواره بهترین اتنخاب را انجام داده و بار و محصول شما را در سریع ترین زمان ممكن و با كمترین قیمت ممكن به مقصد خواهد رساند.

Top