باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین خدمات حمل بار از مشهد به تبریز را ارئه می نماید. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



بهترین خدمات حمل بار و اثاثیه از مشهد به تبریز

باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین خدمات حمل بار از مشهد به تبریز را ارئه می نماید. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
باربری مشهد كه سالهاست با نام تجاری نتسان بین تجارو مردم مشهد نامی شناخته شده به حساب می آید بهترین خدمات حمل بار را برای انتقال كالا بین دو استان بزرگ خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به زائرین و مجاورین امام رضا (ع) ارائه می دهد.
حمل بار از مشهد به تبریز ریزه كاری های بسیاری دارد كه تجربه بالایی در این زمینه مورد نیاز است تا كالا با اطمینان كامل و در كوتاه ترین زمان ممكن به مقصد برسد.
تبریز كلانشهری در منطقه آذربایجان ایران و مركز استان آذربایجان شرقی است. این شهر، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ آذربایجان ایران و مركز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. همین مسئله لزوم حمل و نقل حساب شده و علمی را در مسیرهای منتهی به این شهر به خوبی نمایان می سازد.
در سرشماری سراسری سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت تبریز بالغ بر ۱٬۵۵۸٬۶۹۳ نفر بوده‌است.  و این نكته تبریز را به یكی از پنج كلان شهر قدیمی و پر جمعیت ایران تبدیل كرده است. مشهد نیز به عنوان دومین كلان شهر ایران همواره مطرح بوده و حملو نقل بین این دو كلان شهر توسط باربری مشهد با بهترین خدمات به انجام می رسد.
دو مسیر اصلی بین این دو مركز استان مطرح هستند كه اختلاف فاصله بسیار زیاد انها معمولا منجر به انتخاب مسیر اول برای حمل كالا از مشهد به تبریز می گردد. اما در مواقع خاص می توان از مسیر شماره دو استفاده نمود.
مسیر اول به طول هزار و پانصد و بیست و پنج كیلومتر حداقل بیست و چهار ساعت به طول می انجامد. برای طی ان ابتدا به سمت جنوب مشهد و شهر نیشابور حركت می كنیم. مانند اغلب مسیرهای شرق به غرب از نیشابور به سبزوار رفته و سپس به سمت شهرهای شاهرود دامغان و سمنان می بایست حركت كرد. بعد از سمنان نیز شهرهای گرمسار و سرخه وجود دارند و در ادامه وارد پایتخت خواهیم شد.
مسیر اول از تهران به سمت كرج ادامه می یابد و به قزوین كشیده می شود. از قزوین شهرهای تاكستان و ابهر در پیش هستند تا به شهر زنجان برسیم. با عبور از شهر زنجان وارد استان آذربایجان شرقی می شویم و با گذر از هشترود و بستان آباد به مقصد خواهیم رسید.
دومین مسیر نیز مجددا از جنوب شهر مقدس مشهد و ملك آباد آغاز می شود و در ادامه تا نیشابور و سبزوار نیز با مسیر شماره یك مشترك است اما پس از سبزوار و قبل از میامی به سمت جنوب و شهر جندق جاده ای طولانی قرار دارد. با عبور از این جاده كویری وارد استان اصفهان می شویم. پس از گذر از انارك به سمت آران و بیدگل و سپس قم راهی شده و از نزدیكی ساوه عبور نموده به سمت ابهر و زنجان حركت می كنیم. ادامه راه از زنجان تا تبریز نیز با مسیر شماره یك مشترك است و با عبور از هشترود و بستان آباد تبریز در انتظار ما خواهد بود.

Top