باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از محبوبترین و معتبرترین شركتهای حمل بار در كشور است كه حمل بار از مشهد به كرمانشاه را مانند دیگر سرویسهای بین شهری خود با ارائه بارنامه معتبر و خدمات استثنایی به انجام می رساند.



باربری از مشهد به كرمانشاه با ارائه بارنامه معتبر


    باربری مشهد یكی از محبوبترین و معتبرترین شركتهای حمل بار در كشور است كه حمل بار از مشهد به كرمانشاه را مانند دیگر سرویسهای بین شهری خود با ارائه بارنامه معتبر و خدمات استثنایی به انجام می رساند.
باربری مشهد با نام تجاری نتسان توانسته محبوبیت بسیاری در بین مردم شهر مشهد پیدا كند كه این مهم به علت خدمات ویژه این شركت و همچنین اهمیتی است كه مدیریت باربری مشهد برا كسب رضایت مشتریان خود ابراز داشته است.
حمل بار از مشهد به كرمانشاه تنها یكی از مسیرهای بین شهری باربری مشهد محسوب می شود كه شبكه گسترده این مسیرها تمامی نقاط كشور را در بر می گیرد.
از دیگر سرویسهای باربری مشهد می توان به حمل انواع بار و كالای اداری و اثاثیه از مشهد به سایر شهرهای استان كرمانشاه مانند اسلام آباد غرب و جوانرود و كنگاور و... اشاره نمود.
اما فعالیت باربری مشهد به حوزه حمل بار بین شهری محدود نشده و این باربری همچنین حمل انواع بار و اثاثیه درون شهری مشهد را نیز بر عهده گرفته است.


قیمت حمل بار از مشهد به كرمانشاه


مسیر مشهد تا كرمانشاه بیش از هزار كیلومتر است و از مسیرهای مختلف قابل پیمودن است. اما تنها رانندگانی می توانند بهترین راه را در مسیرهای طولانی انتخاب كنند كه تجربه قابل توجهی در زمینه حمل بار بین شهری داشته باشند.
رانندگانی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند از بین زبده ترین و كاركشته ترین رانندگان بازار حمل و نقل انتخاب شده و همواره می توانند كوتاه ترین و مطمئن ترین مسیر هم از نظر بار ترافیكی و هم شرایط جوی و جاده ای انتخاب نمایند.
این رانندگانی از خودروهای مدل بالا و سالم استفاده می كنند كه این پارامتر نیز تاثیر قابل توجهی در بالا بردن كیفیت خدمات دهی در این باربری داشته است.
همچنین بهرمندی از كارگران با تجربه و ماهر از دیگر ویژگی های كم نظیر باربری مشهد است. این كارگران اثاثیه منزل یا بار شما را بدون كوچكترین آسیبی در كوتاه ترین زمان ممكن در خودرو حمل بار بارگیری می كنند.
باربری مشهد كلیه خدمات استثنایی خود را با تخفیفهای استثنایی به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف هفتاد درصدی مدیریتی باربری مشهد اشاره نمود.
این تخفیف پس از انكه هزینه مربوط به خودرو و همچنین حقوق كاركنان یعنی راننده و كارگران پرداخت گردید در پورسانت مدیریتی باربری اعمال می گردد.
بدین ترتیب مدیریت باربری مشهد با چشم پوشی نمودن نسبت به دو سوم سهم متعارف خویش توانسته تاثیر قابل ملاحظه ای در كاهش قیمت نهایی حمل بار داشته باشد.
این تخفیف در كنار سایر تخفیفات استثنایی باربری مشهد كه به صورت فصلی و مناسبتی اعمال می گردد سبب شده است كه باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری در كشور شناخته شود.
این باربری همچنین با توجه به اینكه در سالهای اخیر توانسته كلیه استانداردها لازمه را از سازمان های ذی ربط اخذ نماید این اجازه را یافته كه به مشتریان خود بارنامه معتبر ارائه دهد.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد باربری مشهد حضور به موقع و وقت شناسی تیم های حمل بار این شركت می باشد كه دقیقا راس ساعتی كه توسط مشتری مشخص شده در مبدا حضور پیدا می كنند.
جهت اطلاع از ده ها خدمت برجسته دیگر در باربری مشهد و همچنین تخفیفها و قیمتهای باورنكردنی این باربری كافی ست با یكی از شماره های روابط عمومی مندرج در سایت تماس بگیرد.
امیدواریم این خدمات و قیمتهای جذاب در نهایت رضایت خاطر شما عزیزان را نیز فراهم اورد.

Top