باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد و از بهترین مسیر به استان كرمان توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



بهترین مسیر حمل بار و اثاثیه از مشهد به كرمان

حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد و از بهترین مسیر به استان كرمان توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
هر چند در مسافتهای كوتاه اهمیت چندانی ندارد كه از كدام مسیر به سمت مقصد حركت كنیم اما در مسافتهای طولانی مخصوصا وقتی مسافت بیش از هزار كیلومتر باشد بسیار مهم است كه حمل بار و اثاثیه ازكدام مسیر به انجام برسد. در زمینه باربری بین دو كلان شهر مشهد  و كرمان نیز انتخاب بهترین مسیر بسیار مهم و تاثیر گذار است.
كرمان یكی از كلان‌شهرهای ایران و مركز استان كرمان پهناورترین استان ایران در جنوب شرقی این كشور واقع است. جمعیت این شهر طبق سرشماری بر اساس آمار سال ۹۵ معادل ۷۳۸٬۷۲۴ نفر بوده‌ است. جمعیت شناور ثابت شهر كرمان در روز به بیش از یك میلیون نفر می‌رسد. كرمان یكی از پنج شهر تاریخی ایران است. از سوی دیگر در جنوب شرقی ایران تعداد شهرهای بزرگ اندك هستند و شهری مانند كرمان نقشی اساسی در منطقه بازی می كند و شاه راه ارتباطی با سایر شهرها و مردمان منطقه محسوب می گردد و لذا حمل بار و محصولات به این شهر اهمیت بسیار خاصی می یابد.
از سویی دیگر مشهد به عنوان قطب جمعیتی و صنعتی شرق كشور همواره مطرح بوده و با این اوصاف خدمات حمل بار بین این دو شهر اهمیت انكار ناپذیری خواهد داشت.
برای رسیدن از مشهد به كرمان سه مسیر مختلف وجود دارد كه هر یك نزدیك به صد كیلومتر با هم اختلاف مسافت دارند و لذا انتخاب هر یك از انها در زمان رسیدن به مقصد به میزان قابل توجهی تاثیر گذار خواهد بود.
مسیر شماره یك به طول نهصد و سیزده كیلومتر بین ده تا سیزده ساعت به طول می انجامد. برای طی این مسیر از جنوب مشهد به سمت تربت حیدریه حركت می كنیم. بعد از گذر از این شهر به جاده گناباد تغییر مسیر داده و پس از ان شهر های فردوس و دیهوك و نای بند قرار دارند. ادامه جاده تا راور و كرمان جاده بسیار یك نواخت و خطرناك است كه رعایت ایمنی در این جاده بسیار ضروری می نماید.
دومین مسیر به طول هزار و شانزده كیلومتر از آزاد راه مشهد نیشابور آغاز می شود اما بر خلاف مسیرهای منتهی به غرب كشور به جای سبزوار به سمت بردسكن حركت می كنیم. از بردسكن نیز به سوی شهرهای مختلفی مانند فردوس و دیهوك و راور حركت می كنیم و در ادامه به مقصد خود می رسیم.
مسیر سوم بسیار متفاوت از دو مسیر قبلی است. ابتدا از مشهد به تربت حیدریه رفته و آنگاه به شهر های گناباد و قائن و بیرجند در پیش هستند. سپس شهر نهبندان و و شهداد قرار دارند و از شهداد نیز می بایست به سمت سیرچ و رفته و از جاده بم كرمان به مركز این استان كویری خواهیم رسید.
كارشناسان باربری مشهد همواره با در نظر گرفتن شرایط جاده و وضعیت آب و هوایی بهترین و سریع ترین مقصد را برای انتقال بار از مشهد به كرمان انتخاب می كنند.

Top