باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – حمل بار از مشهد به اهواز با تخفیفهای فوق العاده و قیمتهای پایینتر از بازار توسط باربری مشهد به انجام می رسد. از دیگر خدمات این باربری می توان به حمل بار از مشهد به سایر شهرهای كشور و حمل بار درون شهری در مشهد اشاره نمود.



باربری از مشهد به اهواز و دیگر شهرها با قیمتهای پایین


    حمل بار از مشهد به اهواز با تخفیفهای فوق العاده و قیمتهای پایینتر از بازار توسط باربری مشهد به انجام می رسد. از دیگر خدمات این باربری می توان به حمل بار از مشهد به سایر شهرهای كشور و حمل بار درون شهری در مشهد اشاره نمود.
باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای حمل بار در كشور است كه از قدیم الایام در بین مردم به نام تجاری نتسان شهرت یافته است.
این باربری در زمینه حمل بار بین شهری فعالیت گسترده ای دارد و شبكه سراسر این شركت كلیه شهرها و شهركهای اطراف را شامل می شود.
حمل بار از مشهد به اهواز نیز از جمله مسیرهای تحت پوشش سرویس دهی باربری مشهد است. حمل بار در این مسیر طولانی با قیمتهای ارزان و باور نكردنی را تنها در باربری مشهد شاهد خواهید بود.
باربری مشهد همچنین به سایر شهرهای استان خوزستان مانند دزفول و آبادان و بندر ماهشهر و... نیز سرویس دهی می نماید.
حمل بار درون شهری در بین تمامی مناطق شهر مقدس مشهد و حومه این شهر به صورت حمل انواع بار و كالای اداری و اثاثیه و... صورت می پذیرد.


قیمت حمل بار از مشهد به اهواز


باربری مشهد با ارائه تخفیفهای گوناگون توانسته است نرخ حمل بار را به میزان قابل توجهی كاهش دهد و هم اكنون در بین ده ها شركت معتبر در شهر به عنوان ارزانترین باربری شناخته می شود.
از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف بی نظیر هفتاد دردصدی مدیریتی این باربری اشاره نمود. باربری مشهد با اعمال این تخفیف جهت قابل توجهی در كاهش قیمت حمل بار داشته است.
البته باید دانست كه تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی این باربری بدین معنا نیست كه قیمت حمل یك محموله خاص در باربری مشهد هفتاد درصد از دیگر شركتهای باربری ارزانتر باشد.
بلكه تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی باربری مشهد به پورسانت مدیریتی این باربری تعلق می گیرد و پس از پرداخت حق خودرو و دستمزد راننده و كارگران اعمال می گردد.
مدیریت باربری مشهد با صرف نظر از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتری تاثیر قابل ملاحظه ای در نرخ حمل بار در این شركت معتبر گذاشته است اما به این مقدار بسنده نشده است.
در باربری مشهد با وجود قیمتهای فوق العاده پایین مدیریت این شركت معتقد است كه می بایست كیفیت خدمات نیز در بالاترین سطح بازار حمل و نقل كشور قرار گرفته باشد.
به همین منظور این باربری از بهترین خودروهای مخصوص حمل بار سود می برد. خودروهای مدل بالایی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند به صورت منظم تست های فنی را پشت سر می گذارند.
این مهم سبب می شود تا اطمینان بیشتری به حركت سریع و بدون توقف خودروها در مسیر مبدا تا مقصد مورد نظر مشتری ایجاد گردد.
باربری مشهد همچنین از رانندگانی استفاده می كند كه تجربه قابل توجهی در صنعت حمل و نقل داشته و به پشتوانه این تجربه می توانند مسیرهای كوتاه و كم ترافیك تا مقصد را شناسایی كنند.
وقت شناسی در باربری مشهد به ركنی اساسی تبدیل شده است. حضور به موقع و راس ساعت مقرر خودرو و تیم حمل بار در محل همواره مورد قدرشناسی مشتریان این باربری بوده است.
جهت اطلاع از سایر خدمات ویژه و تخفیفهای باور نكردنی در باربری مشهد می توانید با یكی از شماره های مندرج در سایت این باربری تماس حاصل فرمایید.
امیدواریم خدمات با كیفیت باربری مشهد رضایت خاطر شما عزیزان را نیز در پی داشته باشد.

Top