باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – حمل بار از مشهد به اسفراین در باربری مشهد به قیمت مناسب و با تخفیفهای مختلف انجام می شود. این باربری همچنین حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور را نیز با خدمات ویژه و قیمتهای استثنایی انجام می دهد.



باربری از مشهد به اسفراین و دیگر شهرها به قیمت مناسب


    حمل بار از مشهد به اسفراین در باربری مشهد به قیمت مناسب و با تخفیفهای مختلف انجام می شود. این باربری همچنین حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور را نیز با خدمات ویژه و قیمتهای استثنایی انجام می دهد.
حمل بار از مشهد به اسفراین با توجه به این مطلب كه مردم دو شهر مشهد و اسفراین مراودات بسیاری با هم دارند یكی از مسیرهای اصلی حمل بار در باربری مشهد است.
این باربری همچنین حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور را در شبكه ای وسیع به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به اقصی نقاط ایران به صورت بین شهری در این باربری به صورت مداوم و همیشگی به انجام می رسد.
این باربری همچنین حمل بار از مشهد به سایر شهرهای استان خراسان شمالی مانند شهرهای بجنورد و شیروان و آشخانه و... را نیز در برنامه بین شهری خود دارد.
این باربری همچنین انواع بار و اثاثیه را به صورت اسباب كشی در مشهد و حمل بار درون شهری را نیز در بین نقاط مختلف شهر مشهد و حومه و تمامی محله های این شهر حمل می نماید.


قیمت حمل بار از مشهد به اسفراین


حمل بار از مشهد به اسفراین با توجه به اینكه این شهر در مركز استان قرار ندارد در بسیاری از شركتهای باربری با قیمتها بالاتر به انجام می رسد.
اما باربری مشهد با اعمال تخفیفهای مختلف فصلی توانسته است قیمتهایی پایین تر از نرخ متداول در بازار حمل و نقل ارائه دهد.
از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف خارق العاده هفتاد درصدی مدیریتی باربری مشهد اشاره نمود كه در بخش پورسانت مخصوص مدیریت اعمال می گردد.
در توضیح باید گفت كه مبلغی كه توسط مشتری برای حمل بار پرداخت می گردد در سه قیمت مختلف هزینه می شود.
بخش اول به خودرو مخصوص حمل بار و راننده اختصاص دارد كه وظیفه اصلی حمل بار از مبدا تا مقصد را به صورت عملی بر عهده دارند.
سپس دستمزد كارگرانی كه وظیفه بارگیری محموله مشتری در خودرو مخصوص حمل بار را بر عهده دارند پرداخت می گردد.
بنا به عرف بازار مابقی مبلغ نیز به عنوان سهم مدیریت باربری در نظر گرفته می شود كه وظیفه هماهنگی بین پرنسل را بر عهده دارد.
در باربری مشهد در این بخش تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی در نظر گرفته شده و عملا مدیریت این شركت دو سوم سود خالص خود را به نفع مشتری كنار می گذارد.
علاوه بر ارائه قیمتهای فوق العاده مناسب برای حمل بار درون شهری و بین شهری در باربری مشهد این شركت تدابیر خاصی نیز برای افزایش كیفیت خدمات خود در نظر گرفته است.
از جمله خدمات ویژه باربری مشهد می توان به استفاده از خودروهای مدرن و مدل بالا اشاره نمود كه به تجهیزات كامل حمل بار و اثاثیه مجهز شده اند.
همچنین در باربری مشهد تنها از رانندگانی استفاده می شود كه آشنایی كاملی به كلیه مسیرهای درون شهری و بین شهری داشته و می توانند به پشتوانه تجربه بالای خود كوتاه ترین مسیر را بین مبدا و مقصد انتخاب نمایند.
استفاده از تنوع خودرویی بالا این امكان را فراهم اورده كه در باربری مشهد هر بار و محموله ای با خودروی متناسب با همان بار حمل گردد.
این امر موجب كاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان حمل بار خواهد گردید. به عنوان مثال خاور مسقف برای حمل اثاثیه منزل اغلب بهترین گزینه می باشد.
جهت آگاهی از دیگر خدمات استثنایی و قیمتهای باور نكردنی باربری مشهد می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی این شركت كه در سایت درج گردیده است تماس حاصل فرمایید.

Top