باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - حمل و نقل آسان و مطمئن از مشهد به استان یزد با تخفیف ویژه توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل و نقل آسان و با تخفیف استثنایی از مشهد به یزد

حمل و نقل آسان و مطمئن از مشهد به تمامی شهرهای استان یزد با تخفیف ویژه توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
جهت حمل بار و خرده بار و اثاثیه از خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد به استان كهن یزد تنها یك تماس با باربری مشهد كافی ست. باربری مشهد با نام تجاری نتسان سالهای سال است كه در این زمینه فعال بوده و همواره سعی داشته است تا سهولت و رفاه بیشتری را برای مشتریان خود به همراه داشته باشد.
یزد مركز استان و شهرستان یزد در مركز ایران است. بین رشته‌های شیركوه در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردكان قرار گرفته‌است. این شهر قدمتی تاریخی دارد و از دیر باز مهد تمدن بشری قرار داشته است به قسمی كه نخستین صندوق امانات جهان در ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است. اكنون نیز خانه های خشتی و بافت قدیمی این شهر همه ساله مورد توجه توریستان و گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.
مردمان صبور و زحمت كش این دیار كویری از گذشته های دور همواره در تماس و رفت و آمد گسترده با مشهد بوده اند و مسیر یزد به مشهد از صد ها سال پیش مسیری پر رونق محسوب می شده است. اكنون نیز مردمان این دو كلان شهر كشور در رفت آمد و داد و ستد با یك دیگر هستند و حمل و نقل جاده ای بین این استان بسیار مهم و اساسی محسوب می شود. به همین منظور باربری مشهد حضوری گسترده در زمینه حمل بار از مشهد به یزد داشته و دارد.
جهت حمل بار از مشهد به یزد باربری مشهد راه های مختلف را بررسی نموده و در شرایط مختلف بهترین را انتخاب می نماید. برای مسافرت از مشهد به یزد شما میتوانید از سه مسیر استفاده نمایید. هر یك از آنها مزایا و معایب مختلفی دارند كه سعی می كنیم در ادامه این مقاله با بررسی اجمالی آنها اطلاعات كاملی در این زمینه ارائه نماییم.
مسیر شماره یك از مشهد به یزد همانند بسیاری از شهر های دیگر از جنوب مشهد آغاز می شود. این مسیر ابتدا از ملك آباد آغاز می شود و به سمت رباط سنگ و تربت حیدریه به پیش می رود. سپس به شادمهر و فیض آباد و بجستان كشیده می شود. از بجستان می بایست به شهر قدیمی فردوس رفته و از آنجا نیز به دیهوك كه در نزدیكی یزد قرار دارد نقل مكان كرده و در نهایت به شهر یزد وارد می شویم. این مسیر به طول نهصد و هفت كیلومتر نزدیكترین و در عین حال پر كاربرد ترین مسیر بین این دو شهر محسوب می گردد.
مسیر دوم نیز از ملك آباد در جنوب مشهد آغاز می شود و به سمت قدمگاه و بینالود و سپس شهر شعر و ادب نیشابور كشیده می شود. از نیشابور نیز می بایست به دومین شهر تاریخی استان یعنی سبزوار رفت و سپس به سمت جنوب و شهر كویری طبس تغییر مسیر داد. از طبس جاده ای كویری و طولانی تا یزد كشیده شده است. با توجه به طولانی و البته كویری بودن این جاده ها توصیه می شود همواره ایمنی لازم رعایت شده و در فواصل مختلف توقف نمایید. مجموع این مسیر نهصد و شصت و نه كیلومتر می باشد.
طولانی ترین مسیر بین مشهد و یزد به طول هزار و هشتاد كیلومتر مجددا از جنوب مشهد و ملك آباد تا نیشابور و سبزوار و داورزن تا نزدیكی میامی ادامه دارد و سپس به سمت جنوب كشیده می شود. بعد از عبور از بیارجمند رانندگان باربری مشهد فاصله ای طولانی و جاده ای كویری را تا جندق در پیش دارند. از جندق تا شمال استان یزد و شهرستان اردكان می بایست طی مسیر نمود و سپس وارد شهر قدیمی یزد شد.
حمل بار از مشهد به یزد هر چند دشواریهای خاص خود را دارد ولی كاركنان باربری مشهد این مهم را برای شما سهل و آسان نموده اند و با تنها یك تماس بار و خرده بار و اثاثیه شما را از بهترین مسیر به یزد می رسانند.

Top