باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از شركتهای قدیمی در صنعت حمل و نقل است كه حمل بار از مشهد به تربت جام را با قیمتهای استثنایی و خدمات ویژه به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور و همچنین حمل بار درون شهری در مشهد از جمله خدمات باربری مشهد به شمار می اید.



باربری از مشهد به تربت جام با خاور مسقف و نیسان

    باربری مشهد یكی از شركتهای قدیمی در صنعت حمل و نقل است كه حمل بار از مشهد به تربت جام را با قیمتهای استثنایی و خدمات ویژه به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور و همچنین حمل بار درون شهری در مشهد از جمله خدمات باربری مشهد به شمار می اید.

حمل بار از مشهد به تربت جام یكی از مسیرهای مهم در صنعت حمل و نقل شرق كشور محسوب می شود كه باربری مشهد این مسیر را كاملا تحت پوشش خود گرفته و انواع بار و اثاثیه منزل و كالای اداری را از مشهد به تربت جام منتقل می نماید. همچنین حمل بار از مشهد به اقصی نقاط كشور نیز در برنامه كاری این باربری بوده و سرویس دهی مناظمی از مشهد به دیگر شهرهای كشور انجام می شود.

حمل بار از مشهد به سایر شهرهای استان خراسان رضوی مانند تربت حیدریه و نیشابور و سبزوار و درگز و قوچان و چناران و كلات و... نیز از جمله سرویسهای باربری مشهد است.

این باربری همچنین در زمینه حمل بار درون شهری نیز فعالیت گسترده ای دارد و به صورت اثاث كشی در مشهد فعالیت می نماید.

 

قیمت حمل بار از مشهد به تربت جام


باربری مشهد با اعمال تخفیفهای مختلف توانسته است نرخ حمل بار در بازار به كمترین میزان خود برساند. هم اكنون در بین صدها شركت معتبر فعال در این زمینه باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری شناخته می شود.
از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف استثنایی هفتاد درصدی باربری مشهد اشاره نمود. این تخفیف در بخش سود خالص مدیریت اعمال می گردد.

به عبارت ساده تر پس از انكه دستمزد راننده و كارگران باربری دستمزد خود را دریافت نمودند مابقی مبلغ بنا به عرف بازار به عنوان پورسانت مدیریتی در نظر گرفته می شود.

مدیریت باربری مشهد این بخش را مشمول تخفیف هفتاد درصدی نموده و عملا با صرف نظر از دو سوم سود خالص خود سهم بسزایی در كاهش قیمت نهایی حمل بار داشته است.

اما مدیریت باربری مشهد همواره تاكید داشته كه قیمتهای ارزان به تنهایی سبب نمی شود كه یك شركت در بین مردم به عنوان شركتی محبوب و معتبر قلمداد گردد.

به همین منظور مدیریت باربری مشهد برنامه های متعدد برای بالا بردن سطح كیفی خدمات دهی در این شركت در نظر گرفته است.

از آن جمله می توان به استفاده از خودروهای مدل بالا و مدرن اشاره نمود. این خودروها به برترین تجهیزات حمل و نقل مجهز گردیده اند.

همچنین باربری مشهد از رانندگانی با تجربه سود می برد كه توانایی بالایی در مسیر یابی داشته و همواره بهترین و كوتاه ترین مسیر را از مبدا تا مقصد مورد نظر مشتری انتخاب می كنند.

كارگرانی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند نیز از بین مجرب ترین نیروها برگزیده شده اند و می توانند بهترین و سریع ترین خدمات را ضمن حفظ ایمنی بار ارائه دهند.

وقت شناسی و حضور به موقع خودروهای مخصوص حمل بار در باربری مشهد از دیگر عواملی است كه همواره مورد قدرشناسی و خرسندی مشتریان ما بوده است.

باربری مشهد همچنین تنوع خودرویی فوق العاده ای دارد و این امكان را فراهم نموده تا هر نوع بار و محموله ای با خودرو متناسب با خود حمل شود.

انواع وانت بار و نیسان و خاور مسقف و كامیون و ده چرخ و تریلی و انواع خودروهای یخچال دار از جمله خودروهایی هستند كه در باربری مشهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

امیدواریم خدمات ویژه باربری مشهد و قیمتهای خارق العاده این باربری در نهایت رضایت خاطر كامل شما را نیز فراهم اورد.

Top