باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – حمل بار از مشهد به درگز در باربری مشهد با تخفیفهای باور نكردنی و قیمتهای استثنایی به انجام می رسد. همچنین باربری مشهد حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور را نیز بر عهده دارد و علاوه بر آن حمل بار درون شهری را نیز به انجام می رساند.



باربری از مشهد به درگز با نیسان و خاور مسقف


    حمل بار از مشهد به درگز در باربری مشهد با تخفیفهای باور نكردنی و قیمتهای استثنایی به انجام می رسد. همچنین باربری مشهد حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور را نیز بر عهده دارد و علاوه بر آن حمل بار درون شهری را نیز به انجام می رساند.
حمل بار بین شهری در باربری مشهد شبكه بسیار گسترده ای دارد و این شركت حمل بار از مشهد به اقصی نقاط كشور را بر عهده گرفته و كلیه شهرهای كشور را تحت پوشش دارد. از جمله این سرویسها می توان به حمل انواع بار و كالای اداری و اثاثیه منزل و... از مشهد به درگز اشاره نمود كه با تخفیفهای ویژه و خدمات استثنایی به انجام می رسد.
حمل بار درون شهری به صورت اثاث كشی در مشهد و اسباب كشی در مشهد نیز در بین محله های مختلف و شهركهای صنعتی و مسكونی حومه مشهد نیز توسط باربری مشهد به انجام می رسد.
باربری مشهد با سالها سابقه درخشان هم اكنون به عنوان یكی از محبوبترین شركتهای باربری در شرق كشور مطرح است كه با نام تجاری نتسان در بین مردم شناخته می شود.


قیمت حمل بار از مشهد به درگز


یكی از ویژگی های باربری مشهد حمل بار با تخفیفهای متنوع است كه قیمت نهایی حمل بار در این شهر را به زیر قیمت بازار رسانده و هم اكنون به عنوان ارزانترین باربری در بین صدها شركت معتبر دیگر در صنعت حمل و نقل شناخته می شود و پایینترین قیمت حمل بار را ارائه می دهد.
یكی از این تخفیفهای شگفت انگیز تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی است كه در بخش پورسانت مدیریت باربری در نظر قرار می گیرد.
این تخفیف بدین معناست كه هفتاد درصد هزینه ای كه بنا به عرف بازار به عنوان سود خالص مدیریت باربری در نظر گرفته می شود به نفع مشتری از قیمت نهایی حمل بار كسر می گردد.
علاوه بر تخفیفهای مختلف باربری مشهد معتقد است كه می بایست سطح كیفی خدمات دهی در این باربری نیز لزوما در بهترین شكل حفظ گردد تا رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش فرآهم آید.
از جمله این خدمات می توان به بهره گیری از تنوع خودرویی بالا اشاره نمود. در باربری مشهد انواع وانت بار و نیسان برای حمل بار سبك و كم حجم و همچنین انواع خاور مسقف و غیر مسقف برای حمل بارهای  متوسط در نظر گرفته شده است. به همین صورت انواع كامیون و تریلی و ده چرخ نیز برای حمل بارهای سنگین و حجیم و البته انواع خودروهای یخچال دار برای حمل مواد فاسد شدنی در نظر گرفته شده است.
تنوع خودرویی بالا این امكان را فراهم می اورد كه مشتری محموله مورد نظر خود را با خودرویی متناسب با بار خود حمل كند و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها داشته و طول فرآیند حمل بار را نیز كاهش دهد.
وقت شناسی و حضور به موقع در محل مورد نظر مشتری و همچنین حمل بار در كوتاه ترین زمان ممكن از دیگر ویژگی های باربری مشهد به شمار می اید.
بهرمندی از رانندگان مجرب و كاركشته از دیگر ویژگی های باربری مشهد می باشد. همچنین كارگرانی كه در باربری مشهد فعالیت می كنند از مهارت بالایی در جا به جایی بار در زمان حداقل و البته با نهایت ایمنی دارند.
كلیه پرسنل باربری مشهد تعهد كاری و اخلاق حرفه ای مناسبی داشته و این مهم همواره موجب كسب رضایت خاطر مشتریان شده است.
جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمتهای استثنایی و همچنین خدمات با كیفیت باربری مشهد با یكی از شماره های روابط عمومی این شركت تماس حاصل نمایید.

Top