باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از گسترده ترین شبكه های حمل بار درون شهری و بین شهری در كشور را در اختیار دارد و از مشهد به اقصی نقاط ایران هر نوع بار و محموله ای را حمل می كند. حمل بار از مشهد به بیرجند نیز از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می اید.



حمل بار از مشهد به بیرجند و دیگر شهرهای كشور با قیمت مناسب


    باربری مشهد یكی از گسترده ترین شبكه های حمل بار درون شهری و بین شهری در كشور را در اختیار دارد و از مشهد به اقصی نقاط ایران هر نوع بار و محموله ای را حمل می كند. حمل بار از مشهد به بیرجند نیز از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می اید.
باربری مشهد سالهاست كه با نام تجاری نتسان در بین همشهریان عزیز مشهدی و هموطنان گرامی به عنوان یك باربری معتبر و محبوب شناخته می شود.
این باربری در دو حوزه اصلی فعالیت خود را تقسیم بندی نموده است. نخست حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد و دو حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور.
در حوزه حمل بار درون شهری و اثاث كشی در مشهد باربری مشهد هر نوع بار و محموله مورد نظر مشتری را از هر منطقه و خیابانی در شهر مقدس مشهد و شهركهای حومه این شهر به هر مقصدی كه مد نظر مشتری باشد با ارزانترین قیمت حمل می نماید.
در حوزه حمل بار بین شهری نیز باربری مشهد با ایجاد شبكه ای گسترده و فراگیری كلیه شهرهای كشور را در شبكه حمل بار خود قرار داده است. از ان جمله می توان به حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثیه منزل از مشهد به بیرجند اشاره نمود.
همچنین باربری مشهد انواع بار و خرده بار را از مشهد به دیگر شهرهای استان خراسان جنوبی نیز مانند قائن و طبس و فردوس و... با تخفیفهای استثنایی حمل می نماید.


تخفیفهای حمل بار از مشهد به بیرجند


باربری مشهد با در نظر گرفتن تخفیفهای گوناگون توانسته است پایین ترین نرخ حمل بار در بین صدها باربری فعال در صنعت حمل و نقل كشور را ارائه داده و به عنوان ارزانترین باربری شناخته شود. از جمله این تخفیفهای استثنایی می توان به تخفیف هفتاد درصدی باربری مشهد اشاره نمود.
البته باید دانست كه این تخفیف فوق العاده بدین معنا نیست كه قیمت حمل یك محموله مشخص در باربری مشهد تنها یك سوم قیمت متعارف در بازار است. بلكه این تخفیف بر بخشی از هزینه حمل بار اعمال می گردد كه بنا به عرف به عنوان سهم مدیریت باربری در نظر گرفته می شود.
به عبارت ساده تر در باربری مشهد پس از انكه هزینه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و راننده و كارگران پرداخت گردید در مابقی مبلغ پرداختی توسط مشتری كه عموما به عنوان سود خالص مدیریت در نظر گرفته می شود تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی اعمال می گردد.
بدین ترتیب مدیریت باربری از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتری می گذرد و با این عمل تاثیر بسزایی در هزینه نهایی حمل بار دارد.
اما باید اشاره نمود كه هرگز نمی توان تنها با قیمتهای ارزان به عنوان محبوترین باربری دست یافت. بلكه مشتریان عموما در هنگام حمل بار علاوه بر قیمت در خصوص كیفیت خدمات باربری نیز حساسیت ویژه ای داشته و اهمیت بالایی برای این مسئله قایل هستند.
به همین دلیل مدیریت باربری مشهد تاكید موكد دارد كه كیفیت خدمات در باربری مشهد همواره در بالاترین سطح بازار قرار گرفته باشد.
بدین منظور از مدرنترین و پیشرفته ترین ماشین آلات حمل بار در باربری مشهد استفاده می شود. این خودروهای مدل بالا در اختیار رانندگانی كاركشته قرار دارند كه با سالها تجربه شناخت مناسبی نسبت به تمامی مسیرها و جاده های بین شهری كشور دارند.
همچنین كارگرانی كه در باربری مشهد مشغول به كار هستند نیز از بین بهترین و كارا ترین نیروها انتخاب شده اند كه ضمن راندمان فوق العاده كاری از تعهد اخلاقی در خور توجهی نیز برخوردار هستند.

Top