باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - حمل انواع بار خرده بار اثاثیه وانواع كالا از مشهد به اهواز توسط باربری مشهد به انجام می رسد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد به اهواز

 حمل انواع بار خرده بار اثاثیه وانواع كالا از مشهد به اهواز توسط باربری مشهد به انجام می رسد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از مشهد به اهواز یكی از طولانی ترین مسیرهای باربری در ایران به شمار می رود. باربری از مشهد به كلیه شهرهای استان خوزستان كاری بس دشوارو حرفه ای محسوب می شود و اگر قصد حمل بار بین این دو شهر را دارید می بایست با مسیرهای مختلف بین این دو شهر بیش از پیش آشنا باشند. تجربه حمل بار در این راه طولانی بسیار حایز اهمیت بوده و كمك شایانی به باربری در این مسیر می نمایند.
اهواز یكی از كلان‌شهرهای ایران است، كه در بخش مركزی شهرستان اهواز قرار دارد و به‌عنوان مركز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهرستان طبق سرشماری مركز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر می‌باشد، كه به‌عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید. برای رسیدن به این شهر مسیرهای مختلفی وجود دارد كه در زیر به صورت خلاصه بدانهای خواهیم پرداخت.
اولین مسیر از مشهد به اهواز كه پر كاربرد ترین مسیر نیز می باشد به طول تقریبی هزار و ششصد كیلومتر در حدود هجده ساعت زمان می برد. جهت طی ان می بایست ابتدا از جنوب مشهد به سمت شهر نیشابور حركت كرد. سپس شهرهای سبزوار و سمنان و شاهرود و دامغان وجود دارند. در صورتی كه قصد عبور از تهران را نداشته باشید از گرمسار به سمت جنوب تغییر مسیر داده و به استان قم وارد می شوید. از قم نیز به سمت شهر اراك و استان مركزی رفته و از انجا وارد استان لرستان می شوید. شهرهای بروجرد و خرم آباد را كه پشت سر بگذارید به استان بزرگ خوزستان رسیده اید و پس از عبور از شهرهای شمالی این استان دزفول و شوش به اهواز می رسید.
دومین مسیر از استانهای متفاوتی تشكیل شده است. در ابتدایی مسیر مجددا از نیشابور و سبزوار گذشته و به شهرهای شاهرود و دامغان و سمنان و قم می روید اما به جای استان مركزی به سمت استان كاشان و اصفهان حركت می كنید. بعد از عبور از زرین شهرو اصفهان به سمت غرب و استان چهار محال و بختیاری تغییر مسیر می دهید و بعد از گذشتن از بروجن به ایذه در استان خوزستان می رسید و از آنجا به مقصد خواهید رسید.
مسیر سوم نیز به طول تقریبی هزار و ششصد و پنجاه كیلومتر نزدیك به نوزده ساعت به طول می انجامد. اما بر خلاف دو مسیر قبلی پس از عبور از نیشابور و سبزوار و شاهرود به سمت جنوب كشور تغییر مسیر می دهید. برای رسیدن به اصفهان این بار از شهرهای طرود و حسینیان باید گذر كرد. سپس جندق و چوپانان و انارك و نایین و كوهپایه و سگزی به ترتیب پشت سر هم قرار دارند تا نهایتا به كلان شهر اصفهان وارد شوید. ادامه راه مانند مسیر شماره دو به استان چهار محال و بختیاری و سپس ایذه و اهواز ختم خواهد گردید.
هر یك از این مسیرها مزایای خواص خود را دارند. از سویی شرایط جوی ممكن است در یك مسیر مناسب نباشد و در مسیر دیگر شرایط بهتری حكم فرما باشد و از سوی دیگر ترافیك جاده ای در محورهای مختلف همسان نیست و برای استفاده از بهترین راه تجربه و گزارشات معتبر مراكز ذی ربط بهترین منبع خواهند بود. شركت باربری مشهد با توجه به شرایط روز سعی دارد تا همواره بهترین راه را برای رساندن كالا و اثاثیه شما انتخاب نماید تا در كمترین زمان ممكن بار شما به مقصد برسد.

Top