باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از برجسته ترین شركتها در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری در كشور محسوب می شود. حمل بار از مشهد به كهك از جمله سرویسهای این باربری می باشد كه در باربری مشهد به ارزانترین قیمت به انجام می رسد.



ارزانترین حمل بار از مشهد به كهك و دیگر شهرهای كشور

   
    باربری مشهد كه همواره به نام یكی از مهمترین و برجسته ترین شركتهای باربری در شرق كشور مطرح بوده است حمل بار از مشهد به كهك را نیز نیز مانند سایر سرویسهای بین شهری خود با تخفیفهای استثنایی و خدمات ویژه برای هموطنان عزیز به انجام می رساند.
باربری مشهد ده ها سال است كه در صنعت حمل و نقل كشور با نام تجاری نتسان فعالیت می كند و هم اكنون یكی از شركتهای قدیمی و محبوب در این زمینه به شمار می آید.
بیشترین فعالیت باربری نتسان در شهرهای تهران و مشهد و در دو زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری می باشد.
در زمینه حمل بار درون شهری باربری مشهد انواع بار و اثاثیه منزل را به صورت اسباب كشی در مشهد و تهران و بین محله ها و مناطق مختلف این دو شهر به انجام می رسد. حمل بار بین شهری نیز از مبدا مشهد و تهران به اقصی نقاط كشور با تخفیفات گوناگون به انجام می رسد.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه منزل و محصول و كالا از مشهد به كهك از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می اید كه به ارزانترین قیمت به انجام می رسد. همچنین از دیگر سرویسهای باربری مشهد می توان به حمل بار از مشهد به سایر شهرهای استان قم مانند قنوات و جعفریه و... اشاره نمود.
باربری مشهد توانسته است با در نظر گرفتن تخفیفات گوناگون به یكی از ارزانترین شركتهای حمل بار در كشور تبدیل شود كه قیمتهایی زیر قیمت تمامی شركتها دیگر ارائه می نماید. از جمله این تخفیفها می توان به تخفیف استثنایی هفتاد درصدی این باربری اشاره نمود.
تخفیف هفتاد درصدی باربری مشهد پس از كسر هزینه های مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و همچنین دستمزد راننده و كارگران اعمال می گردد. به عبارت دیگر این تخفیف در پورسانت و سهم مدیریت باربری از هزینه حمل بار در نظر گرفته می شود.
اما مدیریت باربری مشهد معتقد است كه قیمت ارزان به تنهایی هرگز نمی تواند موجب كسب اعتبار و آبرو برای یك باربری گردد. چه بسا شركتهایی قیمتهای ارزان حمل بار را ارائه می دهند اما كیفیت خدمات دهی انها در سطح مطلوبی قرار ندارد.
بدین منوال باربری مشهد معتقد است كه آنچه از قیمت ارزان اهمیت بیشتری دارد كیفیت خدمات دهی شركت می باشد.
به همین منظور باربری مشهد خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود تدارك دیده است. از جمله ویژگی های باربری مشهد استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مجهز است كه می توانند هر گونه بار و محموله ای را با حداكثر سرعت و ایمنی كامل به مقصد برسانند.
از دیگر ویژگی های باربری مشهد وقت شناسی و حضور به موقع خودروهای مخصوص حمل بار این باربری در محل است. حضور در راس ساعت مقرر و البته بارگیری سریع یكی از دلایلی است كه توانسته باربری مشهد را به یكی از سریعترین شركتهای باربری در كشور تبدیل كند.
كارگران باربری مشهد با توجه به تجربه بالای خود می توانند هر نوع بار و اثاثیه ای را در كمترین زمان ممكن و البته در نهایت اطمینان و ایمنی در خودرو مخصوص حمل بار بارگیری نمایند بدون اینكه كوچكترین آسیبی به اثاثیه مشتری وارد آید.
همچنین رانندگان باربری مشهد نیز با توجه به تجربه بالای خود می توانند از مسیرهای میان بر استفاده كنند و با حداكثر سرعت مطمئنه در جاده های بین شهری رانندگی كرده و بار مورد نظر شما را به مقصد برسانند.
جهت كسب اطلاعات بیشتری و قیمتهای استثنایی باربری مشهد می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی این شركت تماس حاصل فرمایید.

Top