باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای حمل بار در شرق كشور است كه هم به صورت اسباب كشی در مشهد و حمل بار درون شهری و هم به صورت حمل بار بین شهری و از مشهد به بندر گناوه و سایر شهرهای ایران فعالیت می نماید.



آسان ترین خدمات حمل بار از مشهد به بندر گناوه و سایر شهرها

باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای حمل بار در شرق كشور است كه هم به صورت اسباب كشی در مشهد و حمل بار درون شهری و هم به صورت حمل بار بین شهری و از مشهد به بندر گناوه و سایر شهرهای ایران فعالیت می نماید.
باربری مشهد از سالها قبل با برند تجاری نتسان در بین كارشناسان و مردم عزیزمان شناخته شده است. این باربری عمده فعالیت خود را در دو كلان شهر تهران و مشهد متمركز كرده است و انواع سرویس های حمل بار را از این دو شهر بزرگ كشور به انجام می رساند.
حوزه كاری باربری مشهد به دو راستا تقسیم می شود. نخست حمل بار درون شهری است كه به صورت اسباب كشی در مشهد و تهران و همچنین حمل بار بین همه محله های این شهرها به مناطق حومه در نظر گرفته شده است و به ارزانترین قیمت بازار به انجام می رسد.
راستای دوم فعالیت باربری مشهد در حمل بار برون شهری و از مبدئیت تهران و مشهد به سایر نقاط كشور می باشد.
از جمله سرویسهایی كه در این راستا می توان مورد اشاره قرار داد حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و هر گونه محموله ای از مشهد به بندر گناوه است. حمل بار از مشهد به سایر شهرهای استان بوشهر مانند برازجان و بندر كنگان نیز از این جمله است.
اما آنچه حمل بار از مشهد به بندر گناوه را كه بیش از هزار كیلومتر درازا دارد آسان نموده است در وهله نخست قیمتهای استثنایی این باربری می باشد.
باربری مشهد با اعمال تخفیفات گوناگون فصلی و تخفیفات غیر فصلی توانسته است پایین ترین قیمت بازار را ارائه دهد و در بین صدها شركت دیگر فعال در حوزه حمل و نقل عنوان ارزانترین باربری را در طی سالیان سال از آن خود نموده است.
یكی از این تخفیفات استثنایی تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی مدیریتی این باربری می باشد كه پس از كسر هزینه های مربوطه به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگران و در بخشی كه به عنوان پوسانت مدیریت محاسبه می شود اعمال می گردد.
به عبارت ساده تر اگر سهم و سود متعارف مدیریت باربری از یك فرآیند حمل بار ده هزار تومان باشد مدیریت باربری مشهد دو سوم از حق خود را به نفع مشتری مشمول تخفیف نموده و تنها به حدود سه هزار تومان سود خالص از این حمل بار قناعت می كند.
عوامل دیگری نیز در آسان شدن حمل بار در مسیرهای طولانی و بین جاده ای در باربری مشهد موثر هستند. از ان جمله می توان به خودروهای مخصوص حمل بار اشاره نموده كه در باربری مشهد تنها از خودروهای مدل بالا و مجهز استفاده می شود.
همچنین رانندگان باربری مشهد كاملا آشنا به مسیرهای بین شهری بوده و می توانند نزدیك ترین و آسانترین مسیرها را برگزیده و محموله مورد نظر مشتری را از كوتاه ترین مسیر و در كمترین زمان ممكن و البته در سلامت كامل به مقصد برسانند.
همچنین كارگرانی كه وظیفه بارگیری محموله را بر عهده دارند با توجه به تجربه بالای خود در سریع ترین شكل ممكن و با حداكثر ایمنی بار را در خودرو تخلیه می نمایند.
همچنین عامل دیگری كه بجز قیمت و كیفیت خدمات یك باربری مورد توجه مشتریان قرار می گیرد و می تواند اعتبار بیشتری را برای یك باربری به همراه داشته باشد رفتار و طرز برخورد پرسنل شركت یك باشد كه باربری مشهد با توجه به تاكید فراوان مدیریت این باربری بر احترام و تكریم مشتریان در این زمینه نیز سرآمد شركتهای دیگر می باشد.
امیداوریم شما نیز از خدمات ویژه باربری مشهد كمال رضایت را كسب نمایید.



Top