باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شركتهای باربری در شرق كشور است كه نه تنها در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد فعال است بلكه به صورت بین شهری و از مشهد به دیگر شهرها نیز سرویس دهی گسترده ای دارد. حمل بار از مشهد به علی آباد كتول از جمله این سرویسها قلمداد می گردد.



باربری در كوتاه ترین زمان ممكن از مشهد به علی آباد كتول و دیگر شهرها

باربری مشهد یكی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شركتهای باربری در شرق كشور است كه نه تنها در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد فعال است بلكه به صورت بین شهری و از مشهد به دیگر شهرها نیز سرویس دهی گسترده ای دارد. حمل بار از مشهد به علی آباد كتول از جمله این سرویسها قلمداد می گردد.
باربری نتسان نام تجاری باربری مشهد است كه فعالیت گسترده ای در تهران و مشهد دارد و سالهاست با این نام در بین مردم شریف این شهرها شناخته می شود. این باربری در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد فعالیت بسیار گسترده ای دارد.
همچنین در زمینه حمل و نقل بین شهری انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثیه منزل از مشهد به دیگر شهرهای كشور از جمله شهر سر سبز علی آباد كتول و سایر شهرهای استان گلستان مانند گنبد كاووس و بندر تركمن و گرگان حمل می نماید.
باربری مشهد ویژگی های برجسته ای دارد كه از ان جمله می توان به تخفیفات استثنایی این باربری اشاره نمود كه سبب شده است قیمتهای باربری مشهد به حداقل ممكن در بازار برسد و این شركت در بین صدها باربری به عنوان ارزانترین باربری مطرح گردد.
یكی از این تخفیفات استثنایی تخفیف باور نكردنی هفتاد درصدی مدیریتی باربری مشهد است.
این تخفیف خارق العاده در بخش پورسانت مدیریت اعمال می گردد. یعنی پس از كسر هزینه مربوط به خودرو و دستمزد راننده و كارگران از مابقی مبلغ كه به صورت متداول به عنوان سود مدیریت باربری در نظر گرفته می شود دو سوم مبلغ به نفع مشتری كسر می گردد.
اما مدیریت باربری مشهد معتقد است كه قیمت پایین به تنهایی نمی تواند رضایت خاطر مشتریان را به طور تمام و كمال جلب نماید. چه بسا شركتهایی باشند كه قیمتهای ارزانی داشته اما كیفیت خدمات دهی خود را چندان مطلوب حفظ نمی نمایند.
باربری مشهد با توجه به این نكته خدمات بسیار استثنایی و با كیفیتی را در نظر گرفته است كه می تواند رضایت خاطر همشهریان عزیز را به بهترین نحو ممكن جلب نماید.
از ان جمله می توان به خودروهای باربری مشهد اشاره نمود كه همگی مدل بالا و كاملا سالم بوده و به مدرن ترین تجهیزات حمل بار مجهز شده اند. همچنین رانندگانی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند نیز از بین زبده ترین و با تجربه ترین راننده ها انتخاب شده اند.
تنوع خودرویی نیز از جمله ویژگی های باربری مشهد می باشد. انواع وانت بار و نیسان برای حمل بارهای سبك و انواع خاور مسقف و غیر مسقف برای حمل بارهای متوسط و انواع كامیونت و تریلی و ده چرخ نیز برای حمل بارهای سنگین و حجیم در نظر گرفته شده است.
ارائه بارنامه معتبر یكی دیگر از خدمات ویژه باربری مشهد می باشد كه نشان دهنده اعتبار این شركت محسوب می شود. بارنامه معتبر زمانی قابل ارائه خواهد بود كه باربری مذكور كلیه استانداردها و قوانین مربوط به حمل و نقل را به خوبی رعایت كرده باشد.
همچنین پرسنلی كه در این باربری مشغول به فعالیت هستند علاوه بر تجربه و كارایی بالایی كه در عملكرد ایشان تاثیر گذار است از اخلاق حرفه ای مناسبی نیز برخودار هستند. این پرسنل به خوبی با اصول مشتری مداری آشنا هستند و رفتار شایسته ای را تحت هر شرایطی از خود نشان می دهند.



Top