باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری مشهد همواره مورد اعتماد و اطمینان مشتریان خود در زمینه حمل بار از مشهد به اصفهان است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار با امنیت و ایمنی كامل از مشهد به اصفهان

باربری مشهد همواره مورد اعتماد و اطمینان مشتریان خود در زمینه حمل بار از مشهد به اصفهان است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...
حمل بار از مشهد به اصفهان همواره یكی از مسیرهای مهم در صنعت باربری كشور محسوب می شده است. چرا كه نیمه شرقی كشور را به مركز و جنوب غربی كشور متصل می كند. دو كلان شهر بزرگ پس از پایتخت همواره در مركز تبادلات باربری قرار داشته و دارد. مسیر طولانی حمل بار از مشهد به اصفهان اغلب چنان با هزینه است تولیدكنندگان را از انجام تبدلات منصرف می كند. باربری مشهد به همین منظور تخفیف قابل توجهی برای این مسیر در نظر گرفته است.
اصفهان سومین شهر پرجمعیت ایران (پس از تهران و مشهد) و مركز استان اصفهان است. این شهر دومین شهر گردشگرپذیر پس از مشهد و دومین شهر صنعتی ایران پس از تهران است. این شهر در اوج قدرت و اقتدار ایران پس از اسلام، در دوره صفویه، پایتخت ایران بوده است.
باربری مشهد با نازل ترین قیمت اقدام به حمل بار در این مسیر زده است و تخفیفات ویژه خود را كه به هفتاد درصد می رسند اعمال نموده است. با توجه به بعد مسافت این تخفیف بسیار كارگشا می تواند باشد. در بهترین حال فاصله مشهد تا اصفهان بیش از هزار و صد كیلومتر است كه اغلب با توجه به ترافیك و توقف های مورد نیاز ساعتها به طول می انجامد.
اما فارغ از قیمت می بایست به امنیت و مراقبت از كالا نیز توجه شود چرا كه در این مسیر طولانی كاملا واضح است كه ماشین حمل بار لااقل یك شب را می بایست در راه گذران كند. مراقبت از كالا و اجناس مشتریان از دو جنبه قابل اهمیت است و باید مورد عنایت قرار گیرد.
اولین نكته در زمینه حفظ امنیت بار این است كه كالای مشتری در طول این مسیر در برابر نا امینی های جاده مراقبت شود. بخصوص در شرایط فعلی جامعه كه گزارشات سرقت به شكل روز افزونی در حال گسترش است حفظ امنیت بار نكته بسیار مهمی به نظر می رسد.
دومین نكته مراقبت از بار در برابر عوامل طبیعی مانند باران و گرد و غبار است. این مسئله بیش از هر چیز به نحوه بسته بندی كالا وابسته است. اگر بار و اثاثیه به درستی در وسیله نقلیه بارگیری نشود ممكن است در طول راه دچار آسیب و لطمات جبران ناپذیری گردد.
همین امر است كه سبب می شود اهمیت بارگیری نمایان شود. علاوه بر جاگذاری صحیح اثاثیه در محل خود می بایست از پوشش های لازمه جهت جلوگیری از باران و یا گرد غبار به داخل محظه حمل بار و اثاثیه جلوگیری به عمل آید. باربری مشهد با عنایت به نكات فوق همواره سعی دارد تا اطمینان خاطر مشتریانش را در جهت مراقبت كامل از اثاثیه ایشان در طول این مسیر طولانی جلب نماید.
جهت ثبت سفارش و اگاهی از ریز اقدامات و برنامه های باربری مشهد برای حفظ ایمنی بار شما می توانید با روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.
 

Top