باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد از جمله قدیمی ترین و برجسته ترین شركتهای حمل بار در شرق ایران است كه به صورت درون شهری و برون شهری فعالیت می كند . حمل انواع بار و خرده بار از مشهد به اقصی نقاط ایران و از جمله اسلام شهر را بر عهده دارد.



حمل انواع بار و خرده بار با خدمات ویژه و استثنایی از مشهد به اسلام شهر

باربری مشهد از جمله قدیمی ترین و برجسته ترین شركتهای حمل بار در شرق ایران است كه به صورت درون شهری و برون شهری فعالیت می كند . حمل انواع بار و خرده بار از مشهد به اقصی نقاط ایران و از جمله اسلام شهر را بر عهده دارد.
باربری مشهد سالهای سال است كه در صنعت حمل و نقل كشور علی الخصوص در شهرهای تهران و مشهد به صورت گسترده ای فعالیت خود را آغاز نموده است. همكنون باربری مشهد را مردم شریف ان دو شهر با نام تجاری نتسان می شناسند.
فعالیت باربری مشهد در دو راستای مختلف در جریان است. نخست حمل بار درون شهری در بین محله ها و مناطق مختلف مشهد  و تهران و همچنین بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور سرویسهای مختلف و گسترده باربری مشهد را شامل می شوند.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول از مشهد اسلام شهر و دیگر شهرها و مناطق استان تهران از جمله شهر قدس و شهریار و ملارد و... از جمله سرویسهای این باربری محسوب می گردند.
اما آنچه باربری مشهد را نسبت به دیگر شركتهای باربری متمایز می كند حمل بار با تخفیفات ویژه است كه این تخفیفها تا جایی پیش رفته كه هزینه بار در باربری مشهد را نسبت به تمامی شركتهای باربری در شرق كشور پایین تر آورده و ارزانتر نموده است.
حمل بار در باربری مشهد قیمتهای استثنایی را دارا می باشد و همكنون این باربیر به عنوان ارزانترین شركت باربری در مشهد شناخته می شود.
از جمله تخفیفات استثنایی باربری مشهد تخفیف باورنكردنی هفتاد درصدی می باشد. این تخفیف پس از كسر هزینه مربوط به راننده و خودرو وی كه وظیفه اصلی انتقال بار از مبدا به مقصد را بر عهده دارند و هزینه كارگران بارگیری اعمال می شود.
به عبارت ساده تر مدیریت باربری مشهد در بخش سود و پوسانت مربوط به خود تخفیف هفتاد درصدی را اعمال نموده و عملا از دو سوم سود خالص و متعارف خود به نفع مشتری چشم پوشی می نماید تا با اینكار هزینه نهایی حمل بار را كاهش دهد.
همچنین با توجه به سرویسهای متعددی كه هر راننده و كارگران مربوطه در طول روز دریافت می كنند این پرسنل نیز با سایر تخفیفات باربری مشهد كنار آمده و می توانند از سود و حقوق متعارف در بازار مبلغی حتی بیشتر را نیز كسب نمایند.
علاوه بر قیمتهای استثنایی حمل بار در مشهد باید به كیفیت خدماتی كه توسط باربری مشهد ارائه می گردد نیز اشاره نمود. چرا كه اگر قیمت حمل بار كم باشد اما كیفیت خدمات باربری از سطح مطلوبی برخوردار نباشد هرگز نمی تواند رضایت خاطر مشتریا ن را جلب نماید.
باربری مشهد با استفاده از خودروهایی پیش رفته و مدرن كه به تجهیزات روز دنیا در زمینه حمل بار مجهز شده اند می توانند محموله مورد نظر شما را در كوتاه ترین زمان ممكن و بدون توقف های ناخواسته فنی و با حداكثر سرعت مطمئن به مقصد برسانند.
رانندگان باربری مشهد نیز با توجه به تجربه بالایی كه دارند می توانند كوتاه ترین مسیرها را كه ترافیك كمتری داشته و شرایط جوی مساعد تری دارند نیز انتخاب نمایند كه این امر نیز در رساندن به موقع محموله مورد نظر مشتری به مقصد تاثیر گذار است.
شما می توانید جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ویژه و تخفیفات استثنایی كه باربری مشهد برای شما در نظر گرفته است با یكی از شماره های روابط عمومی این سازمان تماس حاصل فرمایید و از همین طریق نیز سفارش خود را ثبت كنید.
امیدواریم شما نیز از كیفیت خدمات ارائه شده در باربری مشهد كمال رضایت را داشته باشید و به یكی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

Top